Max, farklı bir ülkenin sırrına doğru adım atıyor, ancak bu sefer beklenmedik bir şekilde polislerin eline düşüyor. Heyecan dolu olaylar, karanlık entrikalar ve gizemli bir atmosfer okuyucuları bekliyor.
Max, araştırmalarının sonucunda, sırrın peşine düştüğü ülkenin kapılarını aralıyor. Bu ülkenin bilinmeyen topraklarına adım attığında, bir anda olaylar kontrolden çıkıyor. Ülkenin polis güçleri, Max'i suçlu olarak görüyor ve onu yakalamak için takibe başlıyor.
Kendini birdenbire suçlu bir konumda bulan Max, kurnazlığı ve zekasıyla polislerin elinden kaçmaya çalışıyor. Farklı sokaklarda, dar koridorlarda ve gizli geçitlerde kendini gizleyerek, polislerin ulaşamayacağı yerlere sığınıyor. Bu süreçte, okuyucular da Max'in adrenalin dolu kaçışını soluksuz bir şekilde takip ediyor.
Ancak Max, polislerin peşinde koşarken farklı bir gerçekliğin içine düştüğünün farkında değil. Bu ülkenin sırrı, polislerin onu kovalamasının sadece bir parçası. Derin bir entrika, güçlü insanlar ve gizli örgütlerin işbirliği, Max'in hayatını tehlikeye atıyor. Okuyucular, Max'in bilinmeyen ülkelerin sırrına doğru ilerlerken, gizemli karakterlerin arasında kendilerini bulacaklar...
Birdenbire başıma gelen karmaşık bir durumun içinde buluyorum kendimi. Farklı bir ülkenin sırrına doğru adım attığımda, hiç beklemediğim bir şekilde polislerin hedefi haline geliyorum. Hayatımın en zorlu mücadelesiyle karşı karşıyayım ve polislerin elinden kaçmak hiç de kolay olmayacak.
Polislerin ansızın peşime düşmesiyle panikle kendimi sokağın arka tarafına atıyorum. Kalbim hızla çarpmaya başlıyor, düşüncelerim birbirine karışıyor. Bir an için korku ve telaş beni ele geçirse de, hızla sakinleşmeye çalışıyorum. Sakin olmalıyım, düşünmek ve plan yapmak için biraz zaman kazanmalıyım.
Sokakları adımlarken, gözlerim sürekli çevremi tarıyor. Her an polislerin ortaya çıkmasından korkuyorum. Gizlilik benim en büyük kalkanım olacak. Kendimi kalabalıklara karıştırmalı, polislerin dikkatini çekmemeliyim. Bir süre sonra, dar bir sokakta göz ucuyla polislerin siluetini fark ediyorum. Artık hedefim netleşmiş durumda, onların elinden kaçmam gerekiyor.
Ruhumda bir yangın var, adrenalin damarlarımda hızla dolaşıyor. Bu kovalamacanın içinde saklandığım anlarda, her an yakalanma korkusuyla birlikte heyecan da büyüyor. Polislerin her adımında, daha da hızlanıyorum, sırların perdesini aralamak için nefes almak bile zorlaşıyor.
Farklı bir ülkenin sokaklarında, dolaşık labirentlerde ve gizli geçitlerde kendimi gizliyorum. Zaman zaman polislerin nefesini enselerimde hissediyorum, ama onları atlatmaya kararlıyım. Bu polisler, sadece beni kovalamıyorlar, gerçekleri gizlemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Bu sırların ardında neler olduğunu öğrenmek ve gerçeği ortaya çıkarmak benim sorumluluğum.
Gece karanlığında, dar koridorlarda ve sokakların arka taraflarında ilerliyorum. Sesler kulaklarımda yankılanırken, her an bir köşeden sürpriz bir saldırı gelebilir. Bu zorlu mücadelede hayatta kalmamın tek yolu, zekamı ve hızımı kullanmaktır. Polislerin beni bulmasına izin vermemeliyim.
Polislerin elinden kaçmak hiç de kolay olmayacak. Kovalamaca giderek nefes kesici bir hal alıyor. Ancak ben, pes etmeyeceğim. Bedenimdeki hastalıkla mücadele ettiğim gibi, bu zorlu durumun üstesinden de geleceğim. Zekamı, hızımı ve içimdeki sınırsız gücü kullanarak, polislerin elinden kurtulup gerçeği açığa çıkaracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLERİN ARDINDA
Chick-LitMax, hayatının dönüm noktasında, beklenmedik bir kaza sonucu komaya girdiğinde, izlerini ardında bıraktı. Eşi Elısa, Max'in hastane odasında hayata döndüğünü umutla beklerken, bu bekleyişin ardında bir dizi duygu ve gerçeklik yatar. İzlerin Ardında...