Eleanor Luna Owens
Szerelem. Ez volt az a szó, amitől elég sokáig görcsbe rándult a gyomrom, ha meghallottam. Nem is hittem benne, mert azt gondoltam, nem létezett.
Mára már boldog mosollyal az arcomon mondhattam ki ezt a szót, és elfeketedett lelkemben hordozhattam kellős középen, hogy a fény sose hunyjon ki legbelül. Egy aprócska reményszikrára mindig szükség volt ebben az átkozott valóságban.
Nekem Ő volt az. A legsötétebb égbolton átszökkenő hullócsillag.
Nem kívántam én semmit, amikor először megláttam fellobbanni a szemében a tüzet, csak azt, hogy sose hagyja senkinek, hogy a láng engem is megégessen. Így is történt már az első pillanattól kezdve. A benne pislákoló erő magabiztosan font körbe mindkettőnket, és tartott egy szoros, áttörhetetlen kapocsban.
A lágyan lebegő szeretete, és a magabiztos kiállása nem feledtedte velem egy percre sem, hogy hozzá tartoztam.
A gyémánt kék íriszek megvillantak a sötétben, és úgy szippantottak magukba, hogy lényegében észre sem vettem. Elnyeltek, és fogva tartottak, de nem bántam, mert Ő volt az én megmentőm.
Bizony, ez volt Ő. Nathaniel Caiden Jones, maga a pokol hercege.
~~~***~~~***~~~
Kedves Olvasó!
Köszöntelek a Beginning of the end című könyvem harmadik kötetében. ( Az első és második részt a profilomon találod, javasolt azokkal indítani a kalandot, különben nem sok mindent fogsz érteni a harmadikból.)
Fentebb egy apróbb bevezetőt olvashattál.
A történetben előfordulnak tizennyolc karikás jelenetek. Sokat gondolkodtam rajta, hogy szükség van-e erre, de véleményem szerint a szexualitás minden kapcsolatba beletartozik, így úgy gondoltam, hogy csapjunk a lovak közé.
Remélem a sztori elnyeri a tetszésedet, és nagy mosollyal az arcodon hagyod el a Wattpadot, miután elolvastad a történetet. A cél ez. :)
A véleményket, és kritikákat továbbra is szívesen fogadom. Legfőbb célom tanulni, és szórakoztatni. Kellemes olvasást,
Lizim02
YOU ARE READING
Beginning of the end III. - 𝔅𝔢𝔣𝔢𝔧𝔢𝔷𝔢𝔱𝔱
FantasyEleanor és Nathaniel élete nem lett könnyebb, miután levertek egy lázadást, amit a pokol ellen szítottak rosszakaróik. A sors továbbra sem könyörül rajtuk, ahogy megpróbálnak szembenézni a múlt árnyaival, amik kendőzetlenül furakodnak elő a legsötét...