checkmate
"Niestety jestem podatny na kapitalizm."Syriusz Black znalazł Salem Gerard w zimny, sobotni poranek na placu głównym. Siedziała na ławce wraz z Lily Evans i Dottie Fitzgerald. Dziewczyny chichotały jakby były przyjaciółkami przez całe życie, a on sam miał wrażenie, że dzięki ich pozytywnemu nastawieniu i radosnemu śmiechu topniał zimowy krajobraz.
- Hej, Sal. - przywitał się Syriusz, gdy był wystarczająco blisko, by zwrócić ich uwagę. Dziewczyny podniosły wzrok, przez co ogólne rozbawieniem zostało przerwane. - Czy mogę z Tobą porozmawiać?
- Jasne.- Powiedziała Salem, nie ruszając się.
- Na osobności.
- Ona ma milion powodów, dla którego nie powinna zostawać z Tobą sam na sam, Black.
- Ale to ważne. - powiedział zwracając się do Lily - Naprawdę ważne. Zostaniemy na widoku, jeśli to sprawi, że poczujesz się lepiej, Evans.
- Nie odzywaj się...
- W porządku. - Salem przerwała Lily - Zaufaj mi, potrafię sobie poradzić z Syriuszem.
Dottie posłała chłopakowi ciepły uśmiech, a rudowłosa podniosła się z miejsca i poszli w bardziej ustronne miejsce.
- Wszystko w porządku?
- Wiem, że to Ty.
- O czym mówisz?
- Jesteś Tajemniczą Dziewczyną Jamesa.
Salem zawsze myślała, że odkrycie prawdy nie będzie dla niej specjalnie zaskakujące. Że gdy zmierzy się z osobą, która dowie się o jej małym sekrecie pozostanie niewzruszona. Ale gdy Syriusz wypowiedział te słowa, poczuła, że jej nogi zmiękły, a ona sama nie była już taką pewna siebie.
- Czy on wie?
- Nie. - odpowiedział szybko - Ale powinien...
- Nie - zaczęła Salem w panice - jeśli naprawdę chcesz naprawić to, co mi zrobiłeś pięć lat temu, to możesz to zrobić teraz. Nie schrzań mi znowu życia...
- Sytuacja jest zupełnie inna, Sal. - powiedział cicho Syriusz - Podobasz mu się, Tajemnicza Dziewczyno. I to nie fair, że ja o tym wiem, a on nie.
- Nie rozumiesz tego. Z nim mogę porozmawiać o wszystkim, a w chwili, gdy dowie się, że tą osobą jestem ja, to wszystko się zrujnuje.
CZYTASZ
[T] checkmate | James Potter ✓
Fanfic"Zakochałeś się w dziewczynie, której nawet nie widziałeś na oczy?" "Tak, ale graliśmy w szachy!" fem!oc x james potter era huncwotów autor oryginału : @nicbelles liczba rozdziałów : 31 + epilog Najlepsze notowania: Miejsce 1 #huncwoci Miejsce 1 #ja...