checkmate
"Po prostu nie uważam, że jesteście dobrymi ludźmi."James Potter miał drugi powiew codziennej motywacji. Styczeń zaczynał rozpływać się w luty, a pętla powoli zaciskała się wokół jego szyi, ale to nie spowalniało go w jego działaniach.
Po raz pierwszy nie czekał z odpowiedzą do godzin nocnych. Napisał list rano, przeczytał ponownie ten, który zostawiła mu nieznajoma, a teraz musiał nosić odpowiedź w kieszeni.Bardzo podobała mu się ta gra. Napędzała go do codziennego działania. Niestety Tajemnicza Dziewczyna wyraźnie wykluczyła Jamesa z kręgu swoich przyjaciół, nie chcąc otwarcie go poznać, więc wszystko zależało od niego, jak to poprowadzi. Planowanie i realizacja wspomnianego planu - miał w końcu co robić.
- Mamy trening quidditcha, stary.
- Tak, wiem. - wymamrotał James, zgarbiony nad kawałkiem pergaminu. - Może poczekać.
- Rogaczu, jesteś chory? Może masz gorączkę?
- Tak, chyba widać lekki rumieniec na policzkach.
- Co? - Spytał James, patrząc na nich otępiale z odrobiną atramentu na policzku.
- Quidditch. - powtórzył Syriusz. James tylko machnął ręką. - Napisałeś imię każdej Gryfonki? - Wskazał na leżący na biurku pergamin.
- Już niektóre przekreśliłeś?- Spytał Remus.
- Lily i jej koleżanki - powiedział szybko James - słyszałem, że nienawidzą szachów, a potem wykreśliłem dziewczyny, które są w związku.
Syriusz zorientował się, że James po raz pierwszy od miesięcy swobodnie wypowiedział imię Lily Evans.- Niektóre z nich nie mają sensu, ale póki się nie upewnię to nie mogę ich wykluczyć. - Wymamrotał James, obracając pióro między palcami. - Chociażby Fitzgerald. Nie wydaje się być aż tak interesująca.
- To brutalne. - Remus ziewnął, zamykając za sobą drzwi do łazienki i zrzucając sweter.- Dottie jest miła.
- Jest także przydupasem Gerard.
CZYTASZ
[T] checkmate | James Potter ✓
Fanfic"Zakochałeś się w dziewczynie, której nawet nie widziałeś na oczy?" "Tak, ale graliśmy w szachy!" fem!oc x james potter era huncwotów autor oryginału : @nicbelles liczba rozdziałów : 31 + epilog Najlepsze notowania: Miejsce 1 #huncwoci Miejsce 1 #ja...