4 . Bölüm

56 9 1
                                    

1 hafta sonra

Lododan

Sabah kurduğum alarm sayesinde uyandım ve hazırlandım . Bugün ilk iş günümdü . Hazırlandım ve odamdan çıktım . Clara beni bekliyordu . Yanına gittim ve birlikte evden çıktık .

İş yerine geldiğimizde birlikte içeri girdik . Clara ile birlikte çalışacaktık . O şirketin iç mimarlık biriminin müdürüydü . Ben de ilk başlarda onunla aynı oda da çalışacak ve onun yardımcılığını yapacaktım . Eğer yaptığım işler beğenilirse benim de kendime ait bir odam olacaktı .

Claranın odasına girdiğimizde Clara bana üzerinde çalıştığı son işi anlattı ve birlikte onun üzerinde çalışmaya başladık .

...

Öğlen saatine kadar sürekli çalıştık . Bizim öğle yemeğine çıkacağımız sırada odanın kapısı açıldı ve içeri birisi girdi . Otuzlu yaşlarda sert bir görünüşü olan yakışıklı bir adamdı içeri giren . Onu görünce Clara ilk başta bir şey söyleyecek gibi oldu ama vazgeçti .

Adam bana döndü ve konuşmaya başladı .

" Merhaba Lodovica Hanım . Yeni işiniz hayırlı olsun . Ben Diego Dominguez. Şirketin genel Müdürüyüm . "

" Tanıştığımıza memnun oldum Bay Dominguez . "

" Neyse ben artık gidiyim . Siz hanımlar yemeğe gidiyordunuz galiba . Sizin de zamanınızı çaldım . " dedi ve odadan çıktı .

Biz de arkasından odadan çıktık ve yemek yemek için şirketin yakınlarındaki küçük bir restorana gittik . Yemeklerimizi sipariş ettik ve beklemeye başladık . Sessiz bir şekilde yemeklerimizi yerken Claranın telefonuna bir mesaj geldi ve Clara konuşmaya başladı .

" Diego hoş adam değil mi ? "

" Evet hoş bir adam . Niye sordun ki ? "
" Diego benim sevgilim . "dediğinde

"Patronunla mı birliktesin ? " diye sordum şaşkınla .

O da bana " Bu kadar kısa sürede başka nasıl müdür olabilirdim ki ? " diye sorarak karşılık verdi .

Ona cevap vermedim . Sessizce yemeğimi yemeye devam ettim . Yemeğimi yerken ve günün geri kalanında Bay Dominguezi düşünmüştüm . Neden Claranın onunla sevgili olması canımı bu kadar çok yakmıştı ? Neden onu kendime yakın hissediyordum ? Neden onu sadece bir kez görmeme rağmen daha önceden de tanıyormuşum gibi geliyordu ? Bütün gün bu sorulara cevap aradım ama bir cevap bulamadım . Bu sorulara bulabildiğim tek cevap : Bilmiyorum .


Boş HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin