Claradan
Lodo bir kaç saattir yoktu . Nerede olduğunu bilmiyordum . Bahçede olduğunu düşünüyordum . Bu sırada kapı açıldı ve Lodo içeri girdi . Ağladığı belliydi . Neden ağladığını tahmin edebiliyordum . Onun Diegoyu sevdiğini çok önceden anlamıştım . Ama benim yapacağım bir şey yoktu . Babam beni Diego ile birlikte olmaya zorluyordu . Ben Diegoyu sevmiyorum . Diego ile birlikte olmak en çok Lodonun hakkı ama babama karşı çıkamıyorum . Bazı şeylerde karşı çıkabiliyorum ama babama tamamen karşı çıkarsam benim kızı olduğumu umursamadan bana da zarar verir . Bu yüzden hiçbir şey yapamıyorum .
Lodonun bu üzgün halini izlemeye daha fazla dayanamadım ve odadan çıktım . Diegonun yanına gitmeye karar verdim . Diegonun yanına gittiğimde fazlasıyla şaşırdım . Çünkü Diego ağlıyordu . Dört yıldır onunla birlikteydik ve onu ilk defa ağlarken görüyordum . Diego benim geldiğimi görünce '' Şu anda seni görmek istemiyorum Clara . '' dedi . Ama onu dinlemedim ve karşısına oturdum . '' Ne oldu ? '' diye sordum . Benden kurtulamayacağını anlamıştı . '' Lodo ile kavga ettik . '' diye cevap verdi .
'' Neden diye sormayacağım . Benim yüzünden olduğunu biliyorum . ''
'' Evet . Senin yüzünden ! '' diye sesini yükselterek konuştuğunda hiçbir şey demedim ne diyeceğimi bilmiyordum . Aramızdaki sessizlik kısa sürdü . Diego çaresiz bir sesle konuşmaya başladı .
'' Ben onu çok seviyorum , Clara . ''
'' Biliyorum . Bunu görebiliyorum . O da seni çok seviyor . ''
'' Evet o da beni seviyor ama benim onu sevdiğime inanmıyor . İnanmak istemiyor . Seninle sevgili olduğumuz için onu sevebileceğime inanmıyor . Benden senden ayrılmamı istedi . Ona bunu neden yapamayacağımı bile açıklayamadım . Bana inanmamakta haklı . ''
'' Aslında o da senin onu sevdiğine inanmak istiyordur ,eminim . Ama bu güne kadar çok şey yaşadı ve senin de onu kırmandan korkuyor . Bu yüzden gerçekte onu sevdiğinden emin olmak istiyor . Bu yüzden benden ayrılmanı istiyor . Sen benden ayrılamayınca ikiniz de üzülüyorsunuz . Şu anda ben olmasaydım , babam olmasaydı belki siz şu anda çok mutlu bir çift olacaktınız . Mutsuz olmanızın sebebi benim bunu biliyorum . Siz bu durumda olduğunuz için çok üzülüyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum . ''
'' Bana yardım et , Clara . Babanın nerede saklandığını söyle . '' dediğinde düşünmeye başladım . Haklıydı . Ona babamın yerini söyleyebilirdim . Ben babama karşı çıkamazdım ama Diego babamla savaşabilirdi . Bu işte yardımını alabileceği bir çok kişi tanıyordu . Şu anda babamla savaşabilecek güçteydi . Tek eksiği babamın yerini bilmemesiydi . Ama ben biliyordum . Onun için bunu söyleyebilirdim . Bu küçük şeyi onlar için yapabilirdim . Babamın yerini söyleyebilirdim .
Derin bir nefes aldım ve '' Tamam. '' dedim . '' Sana her şeyi anlatacağım ve babamın nerede saklandığını söyleyeceğim . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Hikaye
Fanfic" Yeni bir başlangıç için bazen en dipten başlamak gerekir . " ~~~~ Her şeyini kaybetmişti Lodo . En dipteydi. Yeniden hayata başlamak için bir dala tutunması gerekliydi . Bu dalı çok dikkatli seçmeliydi . Yanlış seçim yaparsa hayatı yeniden mahvola...