Diegodan
'' Sana her şeyi anlatacağım ve babamın nerede saklandığını söyleyeceğim . ''
Claranın söylediği bu cümleden sonra moralim biraz yerine gelmişti . Eğer büyük sorunu halledersem küçük sorunlar kendiliğinden hal olacaktı . Claraya baktım ve anlatmasını beklemeye başladım . Clara da derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı .
'' Öncelikle sana Lodo ile nasıl tanıştığımı anlatacağım . Bildiğin gibi eskinden babam senin baban ve Lodonun babası ile bir anlaşma yapmış ama sonra senin baban ve Lodonun babası onu anlaşma dışı bırakmışlar . Babamın işleri bu yüzden ters gitmiş ama sonra yeniden güçlenmiş . Güçlenince de sizden intikam almak için on yıllık bir intikam planı kurdu . Beni de bu intikam planın da yardımcı olarak kullandı . İlk adım beni size yaklaştırmaktı bu yüzden beni Lodo ile aynı üniversiteye kaydettirdi ve onunla arkadaş olmamı sağladı . İlk başta onu herkese rezil edecek şeyler yapıyordum okulda ve ben arkadaşı olduğum için benden şüphelenmiyordu . Ama sonra onu tanıdım ve onun iyi biri olduğunu anladım . Daha sonra babamın söylediği çoğu şeyi yapmamaya başladım . Babam benin yapacağım küçük şeyleri önemsemiyordu zaten . Okul bittikten sonra babam beni buraya gönderdi amacı benim Tini ile arkadaş olmamı sağlayıp ona da Lodoya benzer şeyler yaptırmaktı . Ama babam bana sizin aileyi anlatırken senin resmini gördüğümde senin ne kadar yakışıklı olduğunu sesli bir şekilde dile getirince babam planlarını değiştirdi ve beni Tininin arkadaşı yapmak yerine senin sevgilin yaptı . Bu sayede şirkette olanlardan da haberdar olabilecekti . Sonrası zaten yakın zamanda olan şeyler . Eş zamanlı olarak ailerinizi öldürttü , evlerinizi yaktırdı . Sonra da Lodonun orada hiçbir şeyi kalmamasını sağlamak için onun sevgilisini öldürttü . Sıradaki hedefi bu şirketi yakıp senin zarar etmeni sağlamak . Bunu benim yapmamı istiyor ama yapmayacağım . Bir kaç aydır beni bunu yapmam için zorluyor ama yapmayacağım . Zaten bugüne kadar sizi zora sokacak fazlasıyla şey yaptım . Artık sizi daha fazla üzmek istemiyorum . Daha fazla sizi üzgün görmek istemiyorum . Bugüne kadar yaptığım her şey için özür dilerim . Babam A Illa de Arousa adasında saklanıyor . Git ve ona cezasını ver . Onun kızı olsam bile onun ölmesini istiyorum . Onun yüzünden istemediğim bir çok şey yaptım ama artık onun istediklerini yapmak istemiyorum . Sizi daha fazla üzmek istemiyorum . Bugüne kadar sana bunları anlatmadığım için beni affet . Bugüne kadar yaptıklarım için beni affet . ''
Clara sözlerini bitirdiğinde ağlıyordu . Yanına gittim ve ona sarıldım .
'' Senin bir suçun yok . Senin bir suçun olmadığını biliyorum . Bütün suç kızını bile bir eşya gibi kullanan o pislik babanda . Merak etme . Gideceğim ve senin o pislik babanı öldüreceğim . Sen de mutlu olacaksın . Hepimiz mutlu olacağız . '' sözlerimden sonra Clara daha çok ağlamaya başladı . Bu sırada odamın kapısı açıldı . Kimin geldiğine bakmak için başımı çevirdiğimde Lodonun geldiğini gördüm . Onun yanına gitmek için hareketlendiğim sırada kapıyı çarparak kapattı . İki saat önce konuştuklarımızdan sonra bizi sarmaş dolaş bir şekilde görmek onu iyice sinirlendirmiş olmalıydı .
'' Gördün mü ? Yine benim yüzümden gitti . Benim yüzümden artık aranız daha kötü . ''dedi Clara ağlamaya devam ederken . Hiç bir şey söylemedim . Şu anda bedenen burada olsam da aklım dışarıdaki Lododaydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Hikaye
Fanfiction" Yeni bir başlangıç için bazen en dipten başlamak gerekir . " ~~~~ Her şeyini kaybetmişti Lodo . En dipteydi. Yeniden hayata başlamak için bir dala tutunması gerekliydi . Bu dalı çok dikkatli seçmeliydi . Yanlış seçim yaparsa hayatı yeniden mahvola...