Lododan
Bugün yaşadığım en berbat gündü . Hayatım boyunca bir çok kötü gün yaşamıştım ama bu en kötüsüydü . Her şey üst üste gelmişti . Sabah yirmi yıldır sevdiğim adamın beni sevdiğini öğrenmiştim ama beni sevgilisinden ayrılmak isteyecek kadar çok sevmiyordu . Benimle gizli bir ilişki yaşamak istiyordu belki de beni gerçekten seviyordu . Ama kabul etseydim hep Claranın altında kalacaktım . Onu herkes bilirken beni sadece Diego bilecekti . Aslında bu bana yetebilirdi ama Claranın arkadaşım olması işleri daha çok zorlaştırıyordu . Bu yüzden sevdiğim adamdan uzak kalmam ikimiz için de iyi olacaktı . Bunun etkisiyle fazlasıyla göz yaşı ile dolu olan bir kaç saat sonra belki Diegoya bir şans verebileceğimi düşünmüş ve bunu ona söylemek için odasına gitmiştim .
Ama orada hiç beklemediğim bir şeyle karşılaşmıştım . Birlikte sarmaş dolaş oturan Diego ve Clara ile . İşte o an Diegoya güvenmemem gerektiğini aslında beni sevmediğini anlsmıştım . Sabah söylediklerinin hepsi yalandı . Bana Clarayı sevmediği söylemişti . Ama bir insan sevmediğini birine neden sarılırdı ki ? Diego sadece aynı anda iki kadına sahip olmak isteyen biriydi . Benim onu sevdiğimi anlamıştı ve beni elde etmek için sabah ki konuşmayı yapmıştı .Bir saat öncesine kadar bu düşüncelerimin doğru olduğundan kesinlikle emindim . Ama bir saat önce Clara gelmiş ve özür dileyerek tanıştıkları günden bugün onları Diegonun odasında gördüğü ana kadar yaşanan her şeyi gerçek haliyle anlatmıştı . Duyduklarım beni fazlasıyla şaşırtmıştı . Claraya hiç bir şey söylememiştim . Sadece yanlız kalmak ve daha sonra konuşmak istediğimi söylemiştim . O da az önce gözündeki yaşlarla evimden çıkıp gitmişti .
Şimdi evde yalnızdım ve bunları düşünüyordum . Bugün çok fazla şey öğrenmiştim ve onları sindirmem gerekiyordu . Hayatımın bu kadar kötü bir hal almasının sebebi Clara ve babasıydı . Gerçi Clara yaptıklarından dolayı pişmanlık duyuyordu . Ama yine de hala tehlikedeydim ve hayatım her an yeniden berbat olabilirdi . Bir de Diegonun beni sevdiğini öğrenmiştim . Bundan pek emin olmasam da Claranın anlattıklarından sonra Diegonun beni gerçekten sevdiğine inanmıştım . Bugün duyduğum onca kötü şeyin içinde iyi olan tek şey buydu zaten .
Ben bunları düşünürken birden kapı çaldı . Kimin geldiğini bilmiyordum . Bugün nedense herkes beni ziyarete geliyordu . Tek istediğim yalnız kalıp düşünmekti ama buna fırsat vermiyorlardı . Oturduğum koltuktan kalktım ve gidip kapıyı açtım . Karşımda gördüğüm kişiyi kesinlikle görmeyi beklemiyordum . Gelen Diegoydu . Şaşkınlığımı gizlemeyerek '' Diego , senin burada ne işin var ? '' dedim . O ise benim sorumu görmezden gelerek '' İçeri girebilir miyim ? '' dedi . Sesi çok kısık çıkmıştı . Bugün üzülen tek kişinin ben olmadığımı biliyordum ama yine de onu karşımda dağılmış halde görmek canımı sıkmıştı . Onu izlemeyi bırakıp içeri geçmesi için kapıdan çekildim . Yanımdan geçerken içki kokusunu almıştım . Ama sark-hoş değildi . Bir şeyler içmiş olabilirdi ama sarhoş değildi . İçeri geçip koltuklardan birine oturduğunda ben de kapının yanında dikilmeyi bıraktım ve yanına oturdum . İkimizde konuşmuyorduk . Onun konuşmaya başlamasını bekliyordum . Buraya bana bir şey söylemek için gelmiş olmalıydı . Bu sırada Diego konuşmaya başladı .
'' Lodovica . ''dedi . Ne söyleyecekse bunu söylemekte zorlandığı belliydi . '' Biliyorum bugün sana söylediklerimden sonra Clara ile yakın olmam biraz çelişkili bir durumdu ama ben seni gerçekten seviyorum , Lodovica . Ben sadece Clara ile ... '' derken sözünü kestim . '' Biliyorum . '' dedim . '' Clara bana her şeyi anlattı . Babasının bize takmış olduğunu da . '' diye sözlerimi tamamladığımda gözlerime baktı . Gözlerindeki umudu görebiliyordum . Gözlerime bakarak konuşmaya başladı .
'' Biliyorsan o zaman benim seni gerçekten sevdiğimi anlamışsındır . Eğer beni biraz da olsa seviyorsan bize bir şans verebilir misin , Lodovica . ''
'' Evet . Yani beni gerçekten sevdiğini anladım . Ben de seni çok seviyorum ama korkuyorum . Sana bağlandıktan sonra sana bir şey olursa yaşayamam . Bugüne kadar bana yakın olan herkesi kaybettim ve seni de kaybetmekten korkuyorum . Ve Claranın dediğine göre babası üçümüzden birine , Tiniye , sana ya da bana , zarar vermeye hazırlanıyor . Eğer sana bir şey yaparsa zaten berbat olan hayatım daha da kötü bir hal alır . Bir kez daha çok sevdiğim birini kaybetmek istemiyorum . Bu yüzden hayatımız tehlikedeyken sana bir şans verebilir miyim ? Bilmiyorum . '' derken gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı . Diego uzandı ve gözlerimden akan yaşları silip konuşmaya başladı .
'' Ağlama , Lodovica . Seni ağlarken görmek istemiyorum . Seni hep gülerken görmek istiyorum . Ama biliyorum ki o adam bu dünyada olduğu sürece bu imkansız . Bu yüzden artık bu adamın bize yaptıklarının intikamını almak istiyorum . O adamı kendi ellerimle öldürmek ve seninle mutlu bir hayat kurmak istiyorum . O adamı buldum , Lodovica . Benimle ve ailemle uğraşmaya başladığı günden beri o adamı öldürmek için plan kuruyorum . Kusursuz bir planım var . İki ay içinde o adamı öldüreceğim . Bu yüzden yarın ona daha yakın olabilmek için yola çıkacağım . '' dediğinde '' Gitme . '' dedim . '' Gitmeni istemiyorum . Yanımda kalmanı istiyorum . Onun sana zarar vermesinden korkuyorum . Seni de kaybetmek istemiyorum . '' derken yeniden ağlamaya başlamıştım . Bu sefer hıçkırarak ağlıyordum . Arada hıçkırıklarım arasında ona '' Gitme '' diye yalvarıyordum . Ben ağlarken Diego beni kendine çekti ve sarıldı . Bir yandan saçlarımı okşarken bir yandan da konuşmaya başladı .
'' Merak etme Lodovicam . Bana bir şey olmayacak . Gittiğim yerden mutlaka geri geleceğim . Seni asla yalnız bırakmayacağım . Sen üzülme . Boşuna üzme kendini . Seni seviyorum ve ne olursa olsun senin yanında olacağım . Sadece iki ay sonra yeniden birlikte olacağız . '' dediğinde sakinleşmiştim . Başımı göğsünden kaldırdım ve gözlerine baktım . Yüzlerimiz birbirine çok yakındı . Diego bu kısa mesafeyi de kapattı ve dudaklarımızı birleştirdi . İlk başta şaşkınlıktan çıkamadığım için ona karşılık verememiştim . Şu anda Diego ile öpüşüyor olduğuma inanamıyordum . Sonunda dudaklarımı aralayıp ona karşılık vermeye başladığımda öpüşü derinleşti . Sanki çok uzun zamandır bu anı bekliyor gibiydi . Beni öperken elleri vücudumda dolaşıyordu . Bu çok güzel bir histi . Sevdiğim kişinin beni öpüyor olması . Bir süre sonra Diego dudaklarımızı ayırdı ve büyü bozuldu . Daha fazlasını istiyordum ama Diego konuşmaya başlayınca söylediklerini anlamaya çalışıyordum . Nefes nefese kalmış bir halde '' Bu akşam başımızda ki tehlikeyi ve olacakları düşünmesek olmaz mı ? Şu anda sadece seni düşünmek ve seninle birlikte olmak istiyorum . Sana ihtiyacım var . '' dediğinde kollarımı boynuna doladım ve '' Tamam . '' dedim . Sonra da '' O zaman yatak odasına gidelim . '' diye ekledim . Koltuktan kalktım ve onu kolumdan tutarak yatak odasına doğru çekiştirmeye başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Hikaye
Fiksi Penggemar" Yeni bir başlangıç için bazen en dipten başlamak gerekir . " ~~~~ Her şeyini kaybetmişti Lodo . En dipteydi. Yeniden hayata başlamak için bir dala tutunması gerekliydi . Bu dalı çok dikkatli seçmeliydi . Yanlış seçim yaparsa hayatı yeniden mahvola...