Uvod:
''Usudi se. To je cijena napretka.''
''Tata,neću to radit.'' Rekla sam.
''Dušo,to je jedini način.Zadnja si nam šansa.'' Preklinjao je.
''Nema šanse!'' Viknula sam.
''Dušo,jedina djevojka koja je bila spremna za to,je sada pod zaštitom svjedoka.''
''Šta me briga?Nađite si nekoga drugoga.''
''Kako da nađemo djevojku kojoj je 18 godina,i koja je agent?''
''Nisam ni ja agent.''
''Ali ćeš uskoro biti.'' Navaljivao je.
''Kakav to tata šalje kćer kod okorjelog kriminalca?'' Pitala sam.
''Znaš da si spremna za to.Vjerujem u tebe.''
''Tata,neću ić kod Jasona McCana.''
''Hoćeš.Alyssa,molim te.'' Rekao je.
''Ne,ne,ne.Ne mogu otić kod njega.Tata..ubit će me ako sazna.''
''Neće saznati.'' Rekao je.
''Isuse,daj neću ići kod tog kriminalca!!!''
''Ako ne odeš ti,neće niko.Tad ga niko nećemo moć uhvatiti,i..''
''Dobro.Dobro,uradit ću to.''
''Hvala ti.'' Rekao je i zagrlio me.
Hej,ljudi.Moje ime je Alyssa Taylor,ali prijatelji me zovu Aly.Imam 18 godina.Moj brat i tata su detektivi/agenti,tako da ću i ja uskoro postati.Tata je cijeli život u ovome.Već generacijama,moja obitelj radi ovaj isti posao.Brat,Chris ima 24 godine,i zaručen je sa Amandom.Ona studira medicinu,i stvarno je prefina.Mamu..nemam.Dok je mama bila trudna sa mnom,pucali su ju tatini 'neprijatelji'.Preživjeti sam mogla ili ja ili mama,i eto,vidite kako je ona odlučila.Svako večer proklinjem sebe za to što je nema tu.Tati i Chrisu je užasno teško.I meni je,naravno,ali..Ipak,do neba i nazad sam joj zahvalna na to,što se odrekla svog života,za moj.Od 14e godine idem na borilačke vještine,sa 16 sam počela učiti koristiti oružje.Znate,čudno je biti ja.Čudno je biti dio Taylor obitelji.Nikad nisam išla u pravu školu.Podučavali su me doma,ne tako obične predmete.Umjesto fizike i matematike,ja sam više učila sklapanje predmeta za prisluškivanje,i kako si skinuti lisičine.Kažem,ne baš običan život.
Sad,kao što vidite,tata želi da idem kod Jasona McCana.Njemu je tek 18 godina,a napravio je više sranja nego neki od 40 godina.Chris i tata ga ganjaju već dvije godine,ali im ne ide.Uvijek se izvuče.Sad smo trebali imati osobu unutra,djevojku koja bi se približila Jasonu,ali eto,završila je pod zaštitom za svjedoke.I sad,naravno ja to moram obaviti.Ugh,ja još nisam pravi agent.Jason je..prevelik zalogaj za mene.
''Morat ćeš na make over,i dobit ćeš novi identitet.'' Rekao je Chris.
''Šta?!Ne,ne,ne.''
''Misliš da on nikad nije čuo za tebe?Ili te vidjeo?'' Dodao je Chris.
''Mrzim vas,obojicu.'' Rekla sam i krenula u salon koji je tu bio.Tu se baš onako svašta radilo ljudima.Do njega je bila i soba sa miliun i jednom spravicom.
''Farbamo te u plavo,skratit ćemo ti kosu,i promjeniti stajling.'' Rekla je jedna od onih žena.
''Svejedno je sve usrano od danas,tako da me ne zanima.'' Rekla sam i uzdahnula.Nakon 3 sata provedena u tom salonu,dobila sam novu odjeću i novi identitet.Caitlin Billow.Užas.Još su me i u haljinu obukli,i natjerali me da štikle nosim.Neka mi je bog na pomoći.
''Glumit ćeš djevojku kakvu Jason inače traži.Bad girl.'' Chris je rekao.
''Don't bad girls end up in hell?'' Rekla sam i izašla van iz agencije.Let the games begin.