17 dio

1.2K 72 0
                                    

'Ako bi jedino ispravno bilo da odem od tebe, onda ću nanijeti sebi bol, samo da tebe ne povrijedim, samo da ti ostaneš sigurna.''

...
''Ne izlazite iz stana do sutra,nemojte previše dugo biti vani,i ako morate.Chris je tako poručio.'' Rekao je čovjek koji nas je i doveo ovamo.
''Dobro,shvatili smo.'' Rekao sam.
''Dobro,ja idem.Ako vam šta treba,moj broj je u kuhinji na stolu.'' Objasnio je.Samo sam klimnuo glavom,nakon čega smo ušli u stan.Nije bio pretjerano veliki,ali je bio lijepo uređen.()
''J,ne želim biti zatvorena ovdje.'' Rekla je,sjedajući na kauč.
''Znam..'' Tiho sam rekao,sjedajući do nje.Pogledao sam je i u njenim očima vidjeo samo bol.Tako mi je žao za ovo što joj se dešava zbog mene,ali..promjenit će se stvari.Hoće.

*Chris's P.O.V.*
''Odgovori mi,da li si im ti javio!!'' Tata se derao na mene.
''Da li me čuješ?!Ništa nsiam uradio.Ne znam o čemu pričaš.'' Rekao sam.
''Chris,nestali su sa lica zemlje.Zašto bi to uradili?Gdje bi otišla da mi ne kaže?'' Pitao je.
''Zašto bi ti rekla?Zašto te je briga?Nije li ona mrtva za tebe?'' Pitao sam sarkastično,odvlačeći ga od teme.
''Ušuti.Ne bi otiišla da mi ne kaže da ide.'' Ponovio je.
''Vidiš,ja mislim da nije tako.Koliko puta si bio kod nje u bolnici?Jesi li joj pružio podršku za to što je izgubila bebu?Gdje si bio?Ha,tata?Gdje?'' Pitao sam.
''Chris,začepi!Nisam otišao jer je on bio tamo svo vrijeme!Ne želim ga vidjeti,čuti,ništa!'' Povikao je.
''Zašto?!Zašto jedan odrastao,zreo čovjek,mrzi nekog glupog klinca?!'' Pitao sam.
''NJEGOV TATA JE KRIV ZA SMRT TVOJE MAME!'' Viknuo je.Tada sam ostao kao ukopan.Nisam više osjećao niti najmanji djelić tijela.'Njegov tata je kriv za smrt tvoje mame' mi je samo odzvanjalo u glavi.Jasonov tata...Zašto mi to prije nije rekao?Zašto je pustio da pošaljem Al sa njime na drugi kontinent..Ja..možda sam upravo poslao sestru u sigurnu smrt.Ako je glumio svo ovo vrijeme..ako,sam..
''U Francuskoj su.'' Rekao sam.
''Šta?'' Tata je pitao.
''U Francuskoj su,rekoh.'' Ponovoio sam.
''A ne znaš,je li?'' Pitao je,nakon čega je uzeo jaknu i izašao.Jasonov tata je ubio našu mamu.

*Jason's POV*
Nakon što smo se vratili iz kupnje i večerali,Al je zaspala gledajući filmove.Neko vrijeme sam ležao kod nje,uživajući u posljednjim trenucima dok sam tu.Da,dobro ste me čuli.Ne mogu ostati tu,ako znam da ju dovodim u opasnost.Uradit ću bilo što da ju zaštitim,pa makar to značilo odlazak od nje.Pogladio sam ju,poljubio je u čelo,te na papirić napisao 'Žao mi je.Volim te.' te ga ostavio na stolić pored kreveta.Još jednom sam ju pogledao.Izgledala je kao anđeo,dok je onako spokojno i smireno spavala.Udahnuo sam duboko,te uzimajući ruksak,izašao iz stana.Žao mi je Aly,žao mi je.

*Alyssa's POV*
U jutro me je probudilo zvono na vratima.Okrenula sam se i vidjela da Jasona nema.Pomislila sam da je izašao ranije,te ustala da otvorim vrata.
''Zaboravio si kl..Tata?'' Pitala sam zbunjeno,kad sam otvorila vrata.
''Gdje je on?'' Pitao je.
''Ko?''
''Jason!Ne pravi se luda.''
''Nije tu..'' Rekla sam.
''Aha..Chris mi je sve rekao.'' Rekao je,dok je naglo gurnuo vrata i ušao u stan.
''Kažem ti,nije ovdje.'' Rekla sam.Kad je vidjeo da nije u prvom djelu,otišao je u spavaću.Sagnuo se na pod i dohvatio nešto.Shvatila sam da je papir.Čudno se nasmijao.
''Palo ti je nešto.'' Rekao je,dok mi je pružao papir.'Žao mi je.Volim te.'' Pisalo je.Jasonov rukopis.Otišao je..otišao je.Ostavio me je i bog zna gdje je sad.
''Vraćaš se sa mnom u Ameriku.'' Tata je rekao,zadovoljan saznatim.Samo sam klimnula glavom i otišla u kupatilo.

''Bože, kako joj nedostaje..
Nedostajala joj je snažna ruka oko ramena, namigivanje preko krcate prostorije, osmeh od koga su joj se noge oduzimale. Nedostajali su joj njihova tepanja i međusobne šale, kajgana koju je pravio nedeljom ujutru i njegove izvrsne masaže ramena. Nedostajalo joj je da se priljubi uz njega na sofi dok gleda neki glupi televizijski program, nedostajalo joj je ćaskanje s njim dok se brčka u kadi, a on se brije nad umivaonikom. A najviše od svega joj je nedostajalo spavanje u zagrljaju njegovog toplog tela, poverenje i verovanje da je nikada, nikada neće napustiti.''

Jason *Zavrsena*Where stories live. Discover now