8 dio

1.4K 86 1
                                    

''Nikad ne znaš šta te čeka iza ugla.''

Nakon što sam se istuširala i obukla,sišla sam u dnevnu.Chris je pio kavu i čekao me.
''Napokon.'' Rekao je,i spustio šolju.
''Ajde,šuti.Neda mi se uopšte ići kod njega.''
''Ah,znam.Ali niko ti nije pitao za mišljenje.'' Rekao je.
''Ugh,snobe.'' Govorila sam,dok sam uzimala jaknu sa vješalice i izlazila van iz stana.
''Ti si glupa.Previše.'' Chris je rekao.''Bojim se za okolinu.''
''Ne mogu vjerovat da ti trošiš moj zrak.'' Odmahnula sam glavom.
''E i da.Oćeš doć kod mene i Amande na večeru?'' Pitao je.
''Nikad.'' Odgovorila sam.
''Daj,ajde ubit će me.Tata ne može,a rekao sam da ću dovesti nekog,i ona se digla već kako bi stigla uradit sve.''
''I kakve to veze ima sa razvojem kišne gliste?'' Pitala sam,dok sam izlazila iz lifta.
''Daj,ajde molim te.'' Govorio je Chris dok je trčao za mnom.
''Znaš da mrzim te porodične večere.A i njeni će biti sigurno,i daj ne.''
''Um..povedi Jasona.'' Rekao je.
''Jesi ti normalan?Pa zna te.''
''Ne,ne zna me.Možda je čuo za mene,ili tako nešto ali me ne zna.Siguran sam.''
''Ja nisam.Gle,neće tebe ubit,ako sazna,nego mene.'' Rekla sam,ulazeći u auto.
''Niko te neće ubit,pobogu.Daj,molim te.''
''Dobro,vidjet ću,ajde.''
''Tenk ju.Dugujem ti.'' Rekao je i poljubio me u obraz.
''I bet you do.'' Rekla sam.Ubrzo smo bili kod tate.Nakon što sam im dala još par informacija,Chris me vratio u stan.Jela sam i gledala neki film,kad me Jason nazvao.Fak,sad bi ga kao trebala pozvati na večeru kod Chrisa i Amande.Bože,pomozi mi.
''Hej.'' Javila sam se.
''Hej,brat ti je otišao?'' Pitao je.
''Uhm,došao je samo da me pozove na večeru kod sebe i zaručnice.'' Rekla sam.
''E,jebiga.'' Jason je rekao.
''Šta?Zašto?'' Nasmijala sam se.
''Mislio sam da idemo mi vani na večeru,tonight ali ok.''
''Am..pa možda..možda možeš sa mnom.'' Rekla sam.
''Stvarno?'' Pitao je.
''Pa da.Mislim da je to dobra prilika da ih upoznaš.'' Rekla sam.
''A,dobro onda.Kad da te pokupim?''
''18:30 bi bilo u redu.'' Rekla sam.
''Ok,onda se vidimo u pola sedam.''
''Da,bok.''
''Bo..'' Prekinula sam.Fak,zašto je pristao?Mislim da tek sad osjećam strah.Šta ako prepozna Chrisa?Gotova sam.Ubit će me,i bok.Gosh.Ustala sam i otišla u spavaću,da vidim kakvih glupavih haljina ima gore.I guess da moram obuć nešto normalno.Isuse,kako mrzim ove večere.I Amandini roditelji su uštogljeni starci,koji me non stop zajebaju.U fak,još jedan problem.Jason misli da se ja zovem Caitlin.Morat ću nešto smuljati.Na kraju sam uzela ovo iz ormara:
Oko pet sam se išla istuširati.Obukla sam haljinu,i svezala malo ljepši rep.Bila sam taman na vrijeme gotova.Jason je pozvonio.Navlačila sam štikle dok sam izlazila da otvorim vrata.
''Bo..'' Zastao je.''Savršena si.'' Nasmijao se.
''Nisi ni ti loš.'' Rekla sam,kroz smijeh,odmjeravajući ga.Moram priznati,stvarno se potrudio.
''A moram ostaviti dobar utisak na tvog brata.Još uvijek se dobro sjećam riječi od jutros,a stvarno planiram imati djecu u budućnosti.'' Rekao je kroz smijeh.
''Hahaha,ajde sada.Ne želiš ga vidjeti ljutog,zbog kašnjenja.''
''Vjerujem.Ajde.'' Stavio je ruku preko mojih leđa.Sišli smo i sjeli u auto.Na putu je bilo prilično dosadno.Mislim,to je samo naporna vožnja.Kad smo došli,rekla sam Jasonu da parkira auto negdje tamo bogu iza nogu,kako bi dobila par sekundi nasamo sa Chrisom,da vidimo šta ćemo za ime.Taman kad mi je on rekao da kažem da mi je Alyssa srednje ime,Jason je došao.
''Oh,tu si.Jason,ovo je moj vrat Christian.Christian,Jason.'' Rekla sam.
''Drago mi je.'' Jason je rekao i pružio ruku.Chris se rukovao sa njime,i uveo nas unutra.
''Hej,tu ste.'' Amanda je rekla.
''Bok.'' Zagrila sam ju.''Amanda,ovo je Jason.''
''Ajde napokon,da i njega upoznam.'' Amanda je rekla pružajući ruku.Jason se nasmijao.
''Drago mi je.''
''Ovo su moji roditelji,Rebeca i Phil.'' Amanda je rekla.
''Rebeca,Phil..'' Rekla sam,pokušavajući ih ne ubiti pogledom.Nasmijala sam se,onako fejk,al dobro,jel.Nakon što su dosađivali za večerom,i nakon toga,napokon su otišli.Nas četvero smo ostali sami.Amanda,Chris i ja smo počeli neku bezveznu priču dok je Jason sjedio i vidno se dosađivao.
''Am..mislim da i mi idemo.'' Rekla sam.
''Već?'' Chris je pitao.
''Da,davno smo došli.''
''A dobro onda.'' Amanda je rekla.
''Bilo mi je drago,i hvala.'' Jason je napokon progovorio.Kad smo se izpozdravljali i sve što smo trebali,Jason me odvezao doma.
''Želiš ući?'' Pitala sam.Samo je klimnuo glavom.Otišli smo u stan.
''Jesi ti dobro?Čudan si cijelu večer.''
''Jesam,samo bilo je dosadno.Ne znam nikog,pa..''
''A znam.Amandini roditelji nisu normlani..Tenks,što si uopće išao.'' Rekla sam,dok sam ruke stavljala oko njegovog vrata.
''Anytime.'' Nasmijao se,i poljubio me.''Ako izuzmemo one dosadne starce,i to što nisam skonto ništa što ste vas troje pričali,bilo je super.'' Namsijao se.
''A joj,haha.'' Zagrlila sam ga.
''I zašto su te zvali Alyssa?'' Pitao je.
''To mi je srednje ime.I niko ga osim njih ni ne koristi,očigledno.'' Rekla sam praveći čudnu facu.
''Ugh,ne znam kako je od njih mogla nastati onako dobra i zgod..'' Ušutio je.
''Ooooh,so odmeravao si bratovu zaručnicu?'' Pitala sam.
''Um..ne..nis..ok,jesam.Al ne brini,nije bolja od tebe.''
''Da,da.Izvlači se sada.''
''Ajde,šuti.Bilo mi je dosadno.'' Rekao je i poljubio me.

Jason *Zavrsena*Место, где живут истории. Откройте их для себя