14 dio

1.2K 79 0
                                    

''Dragi moji, naći nekoga nije problem, čini mi se da to svatko može. Ali naći onoga s kim ćete biti istinski zadovoljni, čiju ćete iskru u očima probuditi samom svojom pojavom, s kim ćete živjeti ljubav u svim njezinim oblicima, naći osobu koja vas ne voli više od sebe, a svejedno vas voli beskrajno, naći osobu koja vas istinski prihvaća, a ne samo tolerira... Takvu osobu, dragi moji, nećete naći ako smanjite kriterije.''

Mislim da je tata izabrao umjesto mene.Da je njemu ovako pasalo.Nisam ništa rekla.Samo nisam mogla vjerovati da me moj otac tjera da biram između njega i dečka kojeg volim.Znala sam da nikada neće prihvatiti činjenicu da smo ja i Jason zajedno,i da se volimo,ali da će ovako postupiti..To nisam ni sanjala.
''Al,jesi dobro?'' Pitao je Jason,prilazeći mi.Pogledala sam u njega.Krvario je i dalje.Svoju ruku je stavio na moje lice,i polako se spustio sjesti do mene.''Hej.'' Rekao je.
''D..dobro sam.'' Rekla sam,prst stavljajući na njegovu usnu.
''Au..'' Rekao je.''Nemoj dirati.''
''Idem po nešto da očistim to.'' Rekla sam.
''Ne,nema potrebe.'' Uhvatio mi je ruku i povukao me nazad prije nego sam otišla.Nasmijao se.
''Krvariš,Jason.''
''Kao da nisam nikada ranije.Kažem ti,ok je.'' Rekao je.Klimnula sam glavom.
''Jesi ti dobro?Žao mi je zbog ovoga što se upravo desilo.''
''Da,dobro sam.Sad barem znam koliko mu značim.'' odgovorila sam.
''Nemoj,Al.Ja sam kriv.On ti je tata.''
''Ne više,koliko sam ja shvatila.'' Rekla sam,dok sam se polako dizala sa kreveta.
''Kuda ćeš?'' Pitao je.
''Doma.Nikome nisam ni rekla gdje idem.'' Rekla sam.
''Ali vjerovatno znaju.I doma znači biti blizu onog šminkera.'' Rekao je.
''Misliš,Iana?I je li to Jason McCan ljubomoran?'' Pitala sam,sa smiješkom na licu,iako i nisam bila baš najsretnija.Tata..on me se upravo odrekao.Samo tako.Uzeo mi je i oca,a svejedno ni mamu nemam.Jason i Chris su sada sve što imam.
''Ja?Na njega?Pfff,pričaš gluposti.'' Rekao je,okrećući glavu.Nasmijala sam se i odmahnula glavom.
''Među nama nema ničega,Jason.Samo smo prijatelji.'' Rekla sam.
''Svejedno.Nećeš ići.'' Rekao je i ustao.Pogledala sam u njega i laganim korakom krenula nazad.
''A ne!'' Rekao je i potrčao.Baš kad sam se ja okrenula trčati,uhvatio me je oko struka,i podigao.
''Jason!'' Viknula sam.
''Rekao sam ti da nećeš ići kod onog pedera.''
''Prije par minuta je bio šminker.'' Rekla sam.''Odluči se.'' Nasmijala sam se.
''Pa šta je šminker ako nije peder?Jao,Alyssa.'' Rekao je sa ironičnom facom.
''Pa nije isto.Ti ponekad isto znaš bit šminker,pa ne znači da si peder.'' Rekla sam.
''Ja?Šminker?Ne,a?'' Rekao je,i poljubio me.
''Ti.Da ti,šminker si.I to veliki.Samo nekada,tačno,ali i dalje jesi.'' Rekla sam.
''Ajde,goni se.'' Rekao je i ponovo me poljubio.''Dođi.'' Rekao je,uzimajući moju ruku u svoju.
''Jason,daj nemoj.Rekla sam da idem doma.'' Rekla sam,vukući se za njime.
''Ovdje će ti biti zanimljivije,vjeruj mi.'' Rekao je,prije nego me je podigao i uputio se prema sobi.

Nakon 2 mjeseca.

*Jason's POV*
''Aly!?'' Vikao sam,dok sam trčao po kući,tražeći je.Moramo se maketi odavde što prije moguće.Alex..on me je uvalio u takve probleme.Gotov sam,ako se ne izgubim odavde,odmah.Platit će mi za ovo.
''Alyssa!!'' Još jednom sam viknuo,kad je ona izašla iz kuhinje.
''Šta se dešava?Zašto vičeš toliko?'' Pitala je,zbunjeno.
''Molim te,samo uzmi najpotrebnije stvari,i dolazi ovamo.'' Rekao sam,uzimajući ruksak sa kauča.
''Jason,šta se događa,pobogu?'' Pitala je ponovo,dok me je pratila.
''Moramo otići odavde.Odmah.Alyssa,molim te.'' Rekao sam,sad već trpajući stvari u ruksak.
''Dobro.'' Rekla je i uzela svoju torbu sa kreveta u sobi,te počela gurati nešto odjeće i stvari.Kad sam ja bio gotov sa odjećom,ispod kreveta sam izvadio sandučić,te iz ladice izvadio ključ.Otvorio sam ga,i iz njega izvadio dosta keša,i pištolj.
''Jason,št..šta se dešava?'' Pitala je,uplašeno.Previše uplašeno.Ona nije neko ko se ovako boji.U ovolikoj količini.Ali sad nisam mogao razmišljati o tome.Morao sam nas oboje odvesti na sigurno.
''Objasnit ću ti sve,samo požuri molim te.'' Rekao sam.
''Spremna sam.'' Odgovorila je.Otišao sam do nje,te ču čvrsto zagrlio,a onda i poljubio.
''Ne brini.Bit će sve dobro.Vjeruj mi.'' Rekao sam,i lagano se osmijehnuo.
''Znam.Vjerujem ti.'' Ogvoroila je.Klimnuo sam glavom,i uhvatio je za ruku,te smo krenuli van prema autu.Baš kad sam pomislio da smo uspijeli vidjeo sam 3 crna Range Rovera kako idu prema nama.
''Drži se!'' Viknuo sam,dok sam sumanito okretao auto.Uskoro sam čuo,a bome i vidjeo kišu metaka kako se obasipa nad nama.Nisam imao vremena pogledati u Al.Vozio sam kroz malu šumu pored kuće.Tek kad sam izašao iz nje,i vidjeo da njih više nema,pogledao sam u Al.
''Dobro si.'' Rekao sam.Pogledala je u mene,a onda u svoj trbuh.Tek tad sam shvatio da je krvarila.
''O bože.Al,ne.Ne.'' Govorio sam,dok sam odvezivao pojas i okretao se prema njoj.
''Jason,ja..''
''Bit ćeš dobro.Bit ćeš dobro.'' Ponavljao sam,dok nisam znao da li lažem nju ili sebe.Gadno je krvarila.Upalio sam auto.
''Jason..na..ša..beba.'' Rekla je,stvaljajući ruke na trbuh.Beba?Naša beba?Trudna je?Ne,ne bože.Ovo se ne događa.
''Kako misliš,naša beba?Al?'' Pitao sam,na rubu suza.
''Trudna sam.'' Rekla je sa blagim osmij..ne,prije bi to nazvao grčem na licu.Oni...Okrenuo sam se i iza seve vidjeo jednog RR.Uzeo sam pištolj sa stražnjeg sjedišta,te izašao iz auta,krećući se prema njima.Kad sam tamo došao,shvatio sam da je samo jedan čovjek u autu.I ne bilo koji čovjek,nego Tom Hamshwort.Mogao sam i misliti.Izvukao sam ga iz auta,i bočeo udarati čime sam stigao.Nije mi bilo važno.Tad sam čuo policijske i sirene hitne pomoći.Slijedeća stvar koju sam vidjeo je Chris koji me je makinjao od Toma.
''Hej!Prestani!'' Vikao je.
''UBIO JE MOJE DJETE!'' Povikao sam.

Jason *Zavrsena*Where stories live. Discover now