13 dio

1.2K 80 0
                                    

''Samo prava ljubav će preći preko svih razlika,neslaganja i poteškoća.''

*Ian's POV*

Probudio sam se oko pola 7.Vidjeo sam da Alysse nema.Vjerovatno je kod onog,kako god da se zove.Taman kad sam mislio da će možda nešto između nas i moći biti.Ne znam šta vidi u njemu.Neodgojen je,ružan i glup.Pola sata nakon što sam doručkovao,neko je pozvonio.Nadao sam se da je ona,ali nije bila.Bio je to g.Taylor,njen tata.

''O,dobro jutro.'' Rekao sam.

''Da,dobro jutro.Gdje je Al?'' Pitao je.

''Um...nije tu.'' Ne smijem ju ocikat.Ako to uraim,naljutit će se.

''Pa gdje je?'' Pitao je.

''Izašla je negdje,rano.'' Rekao sam.On je krenuo prema njenoj sobi.

''Posteljina je napravljena.Ona nikada ne pravi posteljinu tako rano.I torba joj je tu.Ne bi ju zaboravila.'' Rekao je.

''Pa..ja ne znam.'' Rekao sam.

''Ian,nemoj da me nerviraš.'' Rekao je.

''Gospodine,stvarno.Izašla je još jučer..''

''Jučer?!Znao sam.Jason McCan.'' Rekao je i istrčao iz stana.Stao sam pored prozora i gledao kako se odvozi.Al će neko vrijeme biti ljuta,ali po izrazu njegova lica,ubit će Jasona,što za mene i nije tako loše.Mislim,on mi predstavlja veliku zapreku do Alysse.Stvarno ne znam kako ona može da bude sa osobom poput njega.

*G.Taylor's POV*

Znao sam!Znao sam da će taj mali počet radit probleme,čim izađe!Kako se samo usuđuje ponovo ju taknuti?Kako?I Alyssa će me čuti za ovo.Rekao sam joj da mu se nikad više ne smije približiti,a ona mu odleti čim je izašao iz zatvora.Vozio sam se prema njegovoj kući,jer sam zapamtio adresu još od racije.Siguran sam da su tamo.Ubit ću ga,a ona će biti u kazni do kraja života.Ostarit će sa 30 mačaka.Dovezao sam se i istrčao iz auta,kucajući na vrata.Čuo sam njegov glas.Uskoro mi je otvorio vrata.Bio je bez majice.

''Vi.'' Rekao je.

''Da,ja!'' Rekao sam,i gurnuo ga.''Gdje je Al?'' Pitao sam,ulazeći unutra.

''Nije tu!Izlazi van,ovo je moja kuća!'' Povikao je.Okrenuo sam se prema njemu.

''Slušaj me dobro.Znam da je tu.I gotovi ste,oboje.'' U tom trenutku sam čuo Alyssin glas,koji je dolazio iz kuhinje.

''Jason,ko je?'' Pitala je.Pogledao sam u njega,i krenuo prema kuhinji.Pratio me je.

''Šta ti nije jasno u izlazi van?!'' Zaderao se.

''To da si nakon svega imao petlje dirati mi kćer,gade!'' Rekao sam.

''VOLIM JU I ONA VOLI MENE,I SHVATI TO!'' Viknuo je.U tom trenutku je Alyssa izašla iz kuhinje.Nosila je njegovu majicu i izgledala ko zadnja kurva.A ne,ja ovo nisam odgojio.

''Št..šta ti radiš tu?'' Pitala je.

''Šta ti radiš tu?!Nisam li ti rekao nešto?!I kako to izgledaš?!''

*Alyssa's POV*

''Št..šta ti radiš tu?'' Pitala sam.Nisam mogla vjerovati da se usudio doći ovamo,i srati po Jasonu,nakon svega.

''Sta ti radiš tu?!Nisam li ti rekao nešto?!I kako to izgledaš?!'' Vikao je.

''Tata,daj šta ti je?'' Pitala sam.

''Šta mi je?!Pogledaj se kako izgledaš.To je on učinio.Od moje kćeri je napravio svoju kurvu!'' Rekao je.Da li..da li me je moj tata upravo kurvom nazvao?Pogledala sam u njega sa nevjericom.Slijedeće što sam vidjela,bilo je kako tata ljubi Jasonovu šaku.Pao je na pod,a i Jason se spustio za njime.

''Meni nešto govoriš,dok ti svoju kćer kurvom nazivaš?!Onda sam ja lud?!Kako se samo usuđuješ?Non stop si srao o tome kako ti je ona najvažnija osoba na svijetu,dolazio mi u posjete samo kako bi mi govorio da želiš da ona bude sretna,da se maknem od nje..zar ne vidiš da ju volim?Da ona voli mene?Čovječe,koji ti je vrag..'' Jason je rekao,makinjajući se sa njega.Ostao je sjediti na podu,a tata je ležao,gledajući u njega.Baš kad sam mislila da su obojica shvatili neke stvari,tata se digao sa poda,te udario Jasona.

''Tata!'' Viknula sam.

''Shvati da si obični kriminalac!Moja kćer te ne može i neće voljeti!Neću to dopustiti!'' Jason se nasmijao i pljunuo krv iz usta.

''Hajde,ako misliš da ju možeš natjerati da me prestane voljeti,uradi to.'' Odmahnuo je glavom i opet se nasmijao.Tata je pogledao u mene,a ja sam samo blijedo stojala na sred sobe,ne znajući šta da mislim ili radim.

''Ne kreneš li iz ove kuće sa mnom,istog trena,zaboravi da imaš oca.'' Tata je rekao,dižući se sa Jasona.Šta?!Da biram između tate i dečka kojeg volim?!

''Tata,ne radi to..'' Rekla sam.''Nemoj mi to raditi.'' Šutio je i gledao me ozbiljno.Spustila sam pogled na Jasona koji je krvario,i gledao u mene,dok je polako odmahivao glavom.

''Alyssa.'' Tata je rekao.Počela sam vrtjeti glavom,lijevo-desno,kao ne,dok sam napravila par koraka u nazad.

''Dobro.Ti si tako odlučila.'' Rekao je,i izašao iz kuće.Jason je ostao ležati na podu,dok sam ja sjela na stolicu i razmišljala šta se do vraga upravo desilo.

Jason *Zavrsena*Where stories live. Discover now