Wygląd Vanessy zainspirowany jest zdjęciami ślicznej instagramerki @mazzannina z Ukrainy ❤️
__________
- No i to by było na tyle - powiedziałam przeglądając właśnie wykonane zdjęcie.- I jak się spisałem? - spytał mój braciszek.
- Dupy nie urywa - mruknęłam, ale doskonale wiedziałam, że nie ważne co, Karol zawsze wychodzi ładnie na zdjęciach.
Karol zaśmiał się. Pakowałam aparat do mojego futerału. Nagle przybiegła do nas Burza, a zaraz za nią przyleciała Chmurka. Dziewczyny spacerowały ze swoją panią. Razem z Werką spędzałam dość dużo czasu. Czasami udało mi się zaplątać gdzieś obok niej i pójść z nią na jakiś event. Weronika była rozchwytywana na każdy wywiad i zaczepiana przez innych influ. Do mnie mało co kto podchodził, ewentualnie osoby, które wiedziały, że jestem Wiśniewska - siostra FRIZA. Jakoś nie przeszkadzało mi to bardzo. Wiedziałam ile Karol się starał żeby osiągnąć to wszystko co ma. Ile pracy, ile wysiłku. Cały czas go wspierałam i Weronikę oczywiście też. Gdy wylecieli do stanów, gdzie ich związek przechodził kryzys, gadałam godzinami z Weroniką. Wydaję mi się, że to nas do siebie najbardziej zbliżyło.
- Już po? - spytała uśmiechnięta blondynka, przytulając się do Karola.
- Pewnie, jestem tak świetnym modelem, że Vanessa nie miała za dużo pracy - mrugnął do mnie, na co ja przewróciłam oczami.
- Nessa może zjesz z nami obiad? - zaproponowała Weronika.
- Nie chce wam wchodzić na głowę - opowiedziałam zakładając torbę na ramię.
- Mamy dziś jechać do bardzo dobrej włoskiej restauracji - powiedział Karol.
Uwielbiam włoska kuchnie!!!
- Jeśli nie będę wam przeszkadzać,
to mogę pójść - uśmiechnęłam się.Jakiś czas temu przyjechałam do brata i jego narzeczonej, gdyż nadarzyła się okazja szkolenia w Krakowie. Spytałam Karola i Werki czy mogłabym u nich się zatrzymać. Bez problemu uzyskałam ich zgodę. Szkolenia mam tylko 3 dni w tygodniu od rana do wieczora, ale nie opłacałoby mi się dojeżdżanie. Poza tym jeśli mam brata na miejscu tutaj to bardzo mi to ułatwiło. Oczywiście poszukuje mieszkania w Krakowie na wynajem. Werka bardzo mi z tym pomaga, ale wciąż powtarza,że mogę u nich być tyle ile chce i nie muszę niczego szukać. Mam nadzieje, że znajdziemy jakieś, które przypadnie mi do gustu i będzie w dobrej cenie. Nie chce nikomu siedzieć na głowie.
Sesja była w ogrodzie Karola i Weroniki. Więc daleko do domu nie mieliśmy.
- Na spokojnie uszykuj się. Myśle, że tak za godzinkę pojedziemy - powiedziała Weronika.
Udałam się po schodach do swojej sypialni. Odłożyłam torbę, wzięłam ubrania z szafy i poleciałam do łazienki. Weszłam pod prysznic, czułam jak ciepłe krople wody spływają po moim ciele.
Uwielbiam gorące kąpiele!!!
Wyszłam spod prysznica. Ubrałam się. Postawiłam na biały crop top bez ramiączek i jeansowe spodnie z szeroką nogawką. Włosy spięłam w kucyk i puściłam luźno po jednym kosmyku włosów z obu stron. Nałożyłam lekki makijaż i użyłam mojego ulubionego zapachu perfum CHANEL coco mademoiselle.
Zeszłam na dół, gdzie Werka i Karol byli już gotowi do wyjazdu.
- Nessa, na obiedzie będzie z nami managerka genzie Natalka. Przedstawimy ci pewną ofertę - powiedział tajemniczo Karol.
Uwielbiam....!!!! Ale chwila co??
CZYTASZ
My pleasure || Bartek Kubicki || 18+
Fanfiction21 letnia Vanessa Wiśniewska, siostra słynnego polskiego ytbera (Karola Friza Wiśniewskiego) dostaje od brata propozycje współpracy z ekipą genzie. Poszukują oni stałego fotografa, a z racji tego, że Karol zna dobrze prace siostry, decyduje się ją...