- Znaczy nie chyba...Chciałbym żebyś była obok już zawsze - powiedział patrząc m w oczy. - Chciałbym móc nazywać cię moją przy wszystkich. Pokazać, że jesteś moja nikogo innego! Chciałbym przezywać z toba każdy dzień. Vanesso czy zostaniesz moja dziewczyną?
Uśmiechnęłam się od ucha do ucha.
- Tak!!! - odpowiedziałam i pocałowałam go najmocniej jak tylko mogłam.
- To oficjalnie jesteśmy parą? - spytał.
- Na to wychodzi - przytuliłam go.
***
Za 2 dni są urodziny Wiktorii. Były już przekładane raz. A my nadal nie mamy żadnego prezentu. Wiec wybieramy się do galerii. Dziś mieliśmy w planie ogłosić związek na mediach. Najbliżsi już wiedzieli. Genzie nam gratulowało razem z Natalką i Alą. Mówili, że widać jak nas ciągło do siebie. Mój brat troszkę gorzej to odebrał. Martwił się o mnie plus oboje należymy do tego samego projektu, a nie chciał żadnych zakłóceń. Weronika porozmawiała z nim i zaakceptował wszystko. Moi rodzice tez już wiedzą, tak samo jak rodzice Bartka. Po urodzinach Wiki jedziemy do moich rodziców. Chcieli poznać Bartka na żywo.- To co gotowy? - spytałam prowadzącego samochód chłopaka.
- Kilkaj - odpowiedział skupiony na drodze.
nessawisniewska
♡ Always together ♡💬
faustynaf: cute couple!!! ❣️❣️
wersow: słodziaki 😘
bartekkubicki: Kocham cię! ❤️🔥
hi_hania: zakochani są wspaniali!!!!
Fpnessa: w końcu ship razem!!!
frizoluszek: gdzie ta ręka? 🤔
⬆️
bartekkubicki: gdzie ona nie była szefie 🫢
nessawisniewska: Bartek !!!
faustynaf: hahahha
frizoluszek: 🫣W galerii zleciało nam dość szybko kupiliśmy Wice bon do jubilera. Mogliśmy wreszcie chodzić za rękę po mieście. Wiedziałam, że większości fankom Bartka zabrałam ich miejsce. Wskazywały na to komentarze, które mój chłop miał pod udostępnieniem posta. Weszliśmy do jednej z sieciówek.
- Bartek odpoczynek....-zawołałam siadając na wygodnej pufie.
- Czekaj czekaj....-powiedział i wyciągnął telefon.
CZYTASZ
My pleasure || Bartek Kubicki || 18+
Fanfiction21 letnia Vanessa Wiśniewska, siostra słynnego polskiego ytbera (Karola Friza Wiśniewskiego) dostaje od brata propozycje współpracy z ekipą genzie. Poszukują oni stałego fotografa, a z racji tego, że Karol zna dobrze prace siostry, decyduje się ją...