17

2.1K 42 1
                                    

- Witam wszystkich bardzo serdecznie. Z tej strony Kamil Domagała News. Jestem dziś na pięknym evencie i spotkałem bardzo piękna dziewczynę. Razem ze mną Vanessa Wiśniewska - przedstawił mnie.

- Cześć, bardzo miło mi, że mogę udzielać ci wywiadu - opowiedziałam z uśmiechem.

- Powiedz mi, interesujesz się fotografowaniem i zdjęciami. Od jak dawna?

- Zaczęłam od małego. Najpierw zabawkowe aparaty, później telefony z klawiaturką i tragicznym aparatem, następnie już troszkę lepsze, aż do bardziej zaawansowanych sprzętów. Bardzo mnie to kręciło od dzieciaka, czułam, że jest to właśnie to - opowiedziałam.

- A robiłaś już zdjęcia jakimś większym influencerą?

- Tak. Pracuje razem z genzie plus umawiam sie na sesje z osobami właśnie ze świata internetu - odpowiedziałam.

- A właśnie współpracujesz z genzie, osobami z projektu twojego brata. Czy Friz dużo ci pomaga? Wdrążył cię z temat mediów? Jak ty w ogóle reagujesz na jego popularność?

- Karol dużo mi pomaga całe życie. Jest typowym starszym rodzeństwem. Pokazuje ścieżkę i z własnego doświadczenia prowadzi mnie, żebym wyszła na prosto. Wiele mu zawdzięczam i bardzo go kocham. Jeśli chodzi o jego popularność. Wspieram go od samego początku i cieszę się, że realizuje plany. Zawsze to ja oglądałam jego wywiady i byłam pełna podziwu jak umie się wypowiadać, a teraz to ja tutaj opowiadam co jest dla mnie niewyobrażalne. Karol jest mega pracowity i wytrwały. Nie poddaje się. I to właśnie dzięki temu jest gdzie jest. Z początku jak gdzieś z nim szłam i podchodzili do nas ludzie, to ja byłam tą siostrą Friza i nikim szczególnym. Dzięki niemu to ja teraz mam fanów, osoby które chcą ze mną robić zdjęcia, śledzą mnie na instagramie. I jestem mu za to meeega wdzięczna - odpowiedziałam.

- A właśnie. Jeśli chodzi o genzie... Jak zareagował na twój związek z jednym z członków projektu - Bartkiem Kubickim?

- Dobre pytanie. Zazwyczaj unika się jakichkolwiek relacji w projekcie. Każdy boi się i atmosferę, gdyby nie daj Boże coś poszło nie tak. Karol obawiał się tego. Ale zobaczył jak bardzo jestem szczeliwa i jak jest mi dobrze z Bartkiem, zaakceptował to.

- A jeśli chodzi o twoją relację z Bartkiem. Jak wam się wspólnie żyje? Czy możemy jakieś smaczki?

- Bartek jest cudownym chłopakiem. Kochany, opiekuńczy i uroczy. Ale chrapie.... O Boże dziewczyny jak on chrapie - zaśmiałam się.

- To chyba jego jedyna wada co? - spytał redaktor, który się śmiał ze mną.

- Powiedzmy - puściłam oczko.

- Planujecie ślub, wspólne mieszkanie, dzieci?

Pytanie mnie trochę zamurowało.  Nie rozmawialiśmy jeszcze o wspólnym zamieszkaniu. Raz spaliśmy u niego, raz u mnie. A ślub? Póki co jesteśmy razem prawie rok czasu, jeszcze nic nie planowaliśmy, a co dopiero dzieci.

- Póki co każde z nas ma swoje mieszkanie, ale często się widujemy. A na resztę tez przyjdzie czas - odpowiedziałam.

- Dobrze, w takim razie życzę wam jak najlepiej i dziękuję za wywiad.

- Dzięki - odpowiedziałam.

Uff.... Pierwsze koty za płoty....

***
Obudził mnie dzwonek telefonu. Na wyświetlaczu widniało zdjęcie Bartka.

- Halo? - powiedziałam do słuchawki zaspana.

- Cześć piękna czy zechciałabyś otworzyć mi drzwi od pokoju 208? - spytał.

Zerwałam się na równe nogi. Która godzina????

Podeszłam do drzwi i odkluczyłam zamek.
Zobaczyłam mojego chłopaka.

- Dzień dobry!! - powiedział i rozłożył ramiona.

Od razu wskoczyłam w jego objęcia. Chłopak pocałował mnie w czoło.

- Wiesz która godzina? - spytał poważnym tonem.

- Właśnie nie bardzo...- przetarłam wciąż zaspane oczy.

- 7:30!! - zaśmiał się.

- Nie strasz mnie!!!- szturchnięłam go w ramię.

Nie wrocilam późno z eventu, ale chciałam się wyspać.

- Wskakuj do łóżka słońce. Ja zaraz do ciebie dołączę. Też potrzebuję jeszcze snu.

Położyłam się i nawet nie wiem kiedy zamknęłam oczy. Poczułam jak Bartek obejmuje mnie ręką i tez zasnął.

Uwielbiam spać z nim!!!

My pleasure || Bartek Kubicki || 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz