- Nie wybaczyłbym sobie tego, że nie zrobiłem tego jako pierwszy - powiedział wpatrując się w moje oczy.
Nie wiedziałam co odpowiedzieć. Bartek Kubicki chciał mnie pocałować?
- I ja ci nie powiedziałem tego. Ale dla mnie nie tylko w stroju dzwoneczka wyglądasz sexy - powiedział odgarniając kosmyki włosów z mojej twarzy.
- Dziękuję - zarumieniłam się.
Bartek zbliżył się do mnie jeszcze bliżej. Jednym ruchem usadził mnie na sobie. Byłam pochylona nad jego twarzą. Jego ręce ściśnięte były na moich udach. Zbliżyłam twarz to jego. Nasza usta spotkały się.
Smakował tą pieprzona kawą, a każdy następny pocałunek parzył tą kawę na nowo. Całowaliśmy się coraz zachłanniej. Wplotłam swoje palce w jego włosy, na co ten wydał lekkie jękniecie. Przygryzłam lekko jego dolną wargę. Ja jęknęłam gdy jego dłonie wylądowały na moich pośladkach i zacisnęły się. Ten brunet to był mój brunet. Wiedziałam, że tej nocy ani ja, ani on nie widzimy nikogo innego poza sobą.
- Nessa - wysapał odrywając na chwile swoje usta od moich.
- Tak? - spytałam.
- Znamy się krótko, ale gdy tylko cię zobaczyłem poczułem coś, czego dawno nie czułem. Jesteś moim ideałem. Bardzo mi się podobasz i tracę przy tobie głowę. Jestem gotów poznać bardziej moją Vanessę. Pragnę aby była ona tylko moja. Żeby żaden kretyn nie mógł jej dotykać, tylko ja. Chciałbym być dla ciebie, kimś więcej niż jakimś tam członkiem genzie, kimś więcej niż Bartek Kubicki przyjaciel.....
- Bartek.... Czuje to samo - powiedziałam i przywarłam swoje usta do jego.
- Vaness....Mam taka ochotę na ciebie....- mruknął.
❗️18+❗️
Ręce Bartka wyładowały z tylu mojej sukienki. Najpierw zdjął skrzydełka wróżki. Później delikatnie rozpinał moją sukienkę, nie odrywając przy tym swoich ust od moich. Pomógł mi zdjąć sukienkę. Byłam nad nim w samej bieliźnie.
- Mmmm - mruknął gdy zobaczył mnie w pasującym do siebie koronkowym komplecie. - Aż mi przykro, że muszę się go pozbyć, bo pięknie w nim wyglądasz.
Bartek zdjął swoją koszulkę i spodenki. Również był już w samych majtkach. Jego ręce znów były na moim tyle. Ścisnął moje pośladki. Na co jęknęłam. Jednym ruchem rozpiął mój stanik i zrzucił go na ziemię. Zaczął bawić się moimi piersiami. Całował, ugniatał, ciągnął i przygryzał. Wzbudzało to we mnie dużą fale podniecenia i euforii. Dawno nie czułam się tak jak w tamtym momencie. Zesunęłam się lekko z jego nóg. Czułam wybrzuszenie w jego majtkach. Dotknęłam je ręką, na co chłopak lekko się wzdrygnął. Delikatnie przejechałam mu paznokciami po brzuchu. Zauważyłam ciarki na jego ciele. Zjechałam dłonią co paska jego majtek i włożyłam pod nie rękę. Dotknęłam jego członka. Lekko zesunęłam jego majtki. Wzięłam całego do ręki i zaczęłam poruszać nią. Następnie zanurzyłam go w swoich ustach. Chłopak jęknął i pociągnął mnie za włosy. Napierałam językiem na jego długość. Wczuwałam się w każdy ruch. Chłopak podniósł moją głowę i przeniósł mnie w taki sposób, że teraz to ja byłam na dole. Bartek zaczął całować moją szyję, dekolt, lekko przygryzając moją skórę. Zaczął zjeżdżać niżej i niżej. Wylądował tuż przy moich majtkach. Podniósł głowę i upewniał się czy na pewno patrzę na to co robi. Włożył dwa palce do buzi namaczając je, odchylił moje majtki i z impetem złożył we mnie dwa palce. Zacinałam palce na poduszce. Poruszał powoli lekko przyspieszając. Targały mną cudowne uczucia. Moje ciało wywijało się i wzdrygało. Po chwili chłopak wyciągnął palce i zsunął mi majtki. W grę wszedł język. Było mi cudownie. Dawno nie czułam takiego podniecenia. Chłopak zwinnie poruszał językiem. Wplotłam dłonie w jego rozczochrane włosy.
- Poczekaj sekundę - powiedział odrywając się ode mnie.
Podszedł to szafki i wyciągnął pudełeczko nowych prezerwatyw. Wyciągnął jedną i nałożył na swojego członka.
- Jesteś pewna, że chcesz tego?
- T-tak bardzo - szepnęłam.
Chłopak wszedł we mnie. Z początku delikatnie wybadał teren, a później przyspieszył. Moje paznokcie zostawiały ślady na jego plecach, a ustami zasysałam się na jego szyi. Było cudownie. Skończyliśmy w tym samym momencie.
Uwielbiam być twoja!!! Uwielbiam czuć jak mnie dotykasz!!
CZYTASZ
My pleasure || Bartek Kubicki || 18+
Fanfiction21 letnia Vanessa Wiśniewska, siostra słynnego polskiego ytbera (Karola Friza Wiśniewskiego) dostaje od brata propozycje współpracy z ekipą genzie. Poszukują oni stałego fotografa, a z racji tego, że Karol zna dobrze prace siostry, decyduje się ją...