Selam bebişlerrr
EVETT
hikayenin istediğim kısmına geliyoruz çok şükür
Ha bir uyarı!!!!!
Bu hikaye yumuş yumuş ilerlemeyecek aklınızda bulunsun
Tamam aşık olacaklar tabi ki, bu bir taekook fici ama bunu kaotikleştirdim
Farkında olarak okuyun yani
Şu an çok tatlış gidiyor gibi yani o yüzden yaptım bu boşu yaldşdşwdşaşdşadNeyse iyi okumalar umarım seversiniz ❤️
"Gece yeni başlıyor. Heyecanlı mısın?"
Ağlamam daha da şiddetlenirken karnıma yediğim tekmeyle nefesim kesildi. Tekmelerin devamı geldiğinde canımın acısına bir de yarım kalan nefeslerim eklendi. Canım çok acıyordu.
"Lütfen... Lütfen beni hemen öldür ne olur." güçlükle konuştuğumda güldü.
"Seni tadını çıkararak öldüreceğim."dedikten sonra saçlarımdan tutup beni kendine çekti. Gözleri kan bulaşmış dudaklarımda geziniyordu. Midem bulanıyordu, kusmak istiyordum.
"Ne dersin, ölmeden önce biraz eğlenelim mi?" sapıkça sorduğu soruyla korkuyla bağırdım.
"Hayır sakın, hayır!"
"Şş bizi duyacaklar demek isterdim ama burada kimse yok bebeğim. Boşa bağırıp kendini yorma." dudaklarımdan hıçkırık kaçarken içeri başka bir şeytanın enerjisinin dolduğunu hissettim. Ardından kulübenin kapısı kırılıp yere düştüğünde Taejoon beni bırakmış ben de korku dolu bir çığlık atmıştım.
"Neler oluyor? Kimsin sen?" Taejoon şerefsizi diğer şeytana doğru giderken sormuştu. Diğeri ise sadece gülmüş ardından Taejoon'u kulübenin diğer köşesine fırlatmıştı. İçeri tamamen girip kafasını bana doğru çevirdiğinde korkuyla iç çektim.
Yüzünü göremiyordum ışıktan ama kanatlarının normalden büyük oluşu onun çok güçlü olduğuna işaret ediyordu. Gözlerimden akan yaşlar mümkün gibi daha da çoğaldı. Elimin tersiyle hala kanayan burnumu silerken titriyor ve ölmek istiyordum bir an önce. Bir diğer şeytanın eziyetine katlanamayacak durumdaydım ve deli gibi korkuyordum.
"Kimsin lan sen!" Taejoon tekrar bağırıp ayağa kalktığında kafasını ondan tarafa çevirdi.
"Ona ne yapıyordun? Dokunacak mıydın ona?" duyduğum sesle neye uğradığımı şaşırdım.
Bu ses Taehyung'un sesiydi.
"Evet ama böldün. İstersen seninle paylaşırım onu. İstemiyorsan bas git yoluna." duyduğum şeyle mahvoldum. Şimdi onun dudağının arasından çıkan kelimelere bağlıydı hayatım. Titremem daha da artmıştı.
"Basıp gitmezsem ne yapacaksın?" dediğinde içimde yeşeren umutlar bana sanki güç vermişti. O an onun kolları arasında olmak istedim. Beni kollarının arasına alıp buradan götürmesini istedim. Daha dün akşam kollarının arasından çıktığım çocuğun şimdi kollarında olmak istiyordum. O kadar çaresizdim ki şeytanıma sığınmak istiyordum.
"Seni güzelce uyarmıştım deyip öldürdükten sonra yoluma devam ederim." ben Taejoon'un dediklerinden korkarken o kocaman bir kahkaha patlatmıştı.
"Sen kim oluyorsun da cehennemin en güçlü şeytanlarından birini tehdit ediyorsun?" Öyle bir ses tonu kullanmıştı ki söylerken... Ses tonu bile yeterdi korkutmaya.
Cehennemin en güçlü şeytanlarından Kim Taehyung.
"Kimsin sen ya söyle?" hâlâ dikleniyordu aptal kanatları bile onunkinden daha güçlü duruyordu. Ben bile bu halimde anlamıştım bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love with the devil // taekook
FanfictionCennetten yaptığı bir hata sonucu insan bedeninde dünyaya sürgün edilen melek Jeongguk ve cehennemden ceza alıp dünyaya gönderilen şeytan Taehyung. "Senin melek olduğunu anlamayacağım mı sandın?"