2.

365 55 43
                                    

İyi gecelerrr ikinci bölümle karşınızdayım iyi okumalar umarım seversiniz ❤️
Hatalarım için özür dilerim şimdiden ❤️








Ağlamak üzereydim. Bu anne baba beni defalarca zorlamıştı. İlk başta haklılardı. Jeongguk gitmiş bir melek gelmişti yerine. Bundan - doğal olarak- haberleri olmadığı için onlar için  farklı  olan  davranışlarımda sürekli sorun çıkarmışlardı. Neyseki ergenlik dönemine denk geldiğim için bunu ona yormuş kabullenmişlerdi. Fakat şu an okul değiştirme fikrimi büyük bir tartışmaya çevirmişlerdi.

"Jeongguk o gittiğin liseyi kazanmak için neler çektin! Ayrıca en iyi liselerden birisi o!" anne konuştuğunda yutkundum. Onlara saygısızlık etmek istemiyordum. O yüzden sinirlenmemek istiyordum. Sakinleşmeye çalışıyordum kaç dakikadır.

"Zaten son zamanlarda iyice saldın. Tüm öğretmenlerin derslerde uyuduğunu söylüyor. Bir de gelmiş durup dururken liseni değiştirmek istediğini söylüyorsun. Ortada bir kavga, zorbalık veya başka bir ciddi durum da yokken bunu kabul edemeyiz Jeongguk." baba da diyeceklerini demişti. Ben de yanan gözlerimle yukarı doğru bakmış "Peki." demiştim. Çok sinirli ve üzgün hissediyordum.

Spora gitsem iyi olacaktı. Bu yüzden çıkıp spor çantamı aldım yanıma. Kulaklığımı takıp dışarı çıktım. Evdekilere çıkarken spora gideceğimi söylemiştim. Rastgele bir rap müzik açıp hızlı hızlı evin biraz uzağında ulan spor salonuna yürüdüm. İçimde kötü bir his vardı. Sanki kötü bir şeyle karşılaşacakmışım gibi bir histi bu. Umarım yanılıyorumdur diyerek spor salonunun kapısını açıp içeri girdim.

Yanılmamıştım...

Şeytan enerjisi...

Kesinlikle bir şeytan vardı burada. Bu okuldaki şeytanla aynı kişi mi bilmiyordum ama buradan girdiğim gibi çıkmam gerekiyordu. Sakin olmaya çalışıyordum. Gerçekten bugün için bir günah işlemiş olmalıydım. Bu kadarı çok fazlaydı.

"Hey! Jeongguk gelsene, ne bekliyorsun orada?" spor hocamın bana seslenişini duyduğumda yutkundum. Enerjisini daha yoğun hissediyorum. Bana  doğru geliyor.

"Hyung merhaba ve görüşürüz! Gitmem gerek! " diyip arkamı dönüp çıktım oradan. Hocanın bir şey demesine fırsat  vermemiştim. Koşar adımlarla o şeytandan uzaklaşmaya çalışıyordum. Eve de gitmek istemiyordum. O yüzden en mantıklısı bu saatte açık olan optik bulup lens almaktı.

zattiri zort zort

jim

Bu jeonggukun yazmaması halis mi ya

yoonmeow

meşguldur çocuk
dünyalı sonuçta

jim

Doru

yoonmeow

Hemen ikna oldun he

jim

he
yoonmeow

tuhaf

jeongguk

hay anasını avradını sikmicem ama ya
LAN NE GĞNAH İŞLEDİM ACABA BEN YA

love with the devil // taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin