Selamlarrr
Evet üçüncü bölümle karşınızdayım
Umarım çok hatam yoktur ve seversiniz
Oy ve yorumlarınız beni motive ediyor lütfen eksik etmeyin ❣️İyi okumalarr 😚❣️
Oflayarak başladığım bilmem kaçıncı günümdü bu dünyada. Okula gitmem gerekiyordu maalesef. Bir haftanın sonuna gelmiştik ne yazık ki. Hasta numarası yapmış ve aile hekiminden bir haftalık rapor almıştım. Bu süreçte neler yapabileceğimi planlamış ve o şeytan bozuntusundan nasıl kurtulacağımı düşünmüştüm. Enerjimi tamamen bastırabilmeyi başarmıştım. Tenim için yapabileceğim bir şey yoktu. Gözlerim için lenslerimi takacaktım. Yapacak başka bir şeyim yoktu maalesef.
"Jeongguk kahvaltı edecek misin? Yulaf ezmesi tabağı hazırladım senin için." Anne seslendiğinde gülümsedim elimde olmadan. Hasta numarası yaptığımdan beridir benimle daha çok ilgilenmeye başlamıştı. Keşke duygu sömürüsü yapıp okulumu da değiştirebilseydim. Bunu denemeyi aklıma yazdım.
"Edeceğim anne. Geliyorum hemen." son hazırlığını da yapıp lenslerimi taktım. Neyseki alıştırma yapmıştım da kolayca takabiliyordum artık. Mutfağa gidip benim için hazırlanmış tabağı silip süpürdüm. Ardından evden çıkarken kulaklığımı taktım ve sevdiğim bir çalma listesini açıp yürümeye başladım. Okula yaklaştıkça geriliyordum ama hiçbir şey olmayacağını söylüyordum kendime.
Her zaman yaptığım gibi uyuyacaktım başka bir şey olmayacaktı. Evet, o şeytan da çoktan bir hafta içinde popüler olmuştur ve beni rahat bırakacaktır. Tabi benden şüphelenmediyse.Pis varlık.
zattiri zort zort
jeongguk
İşte giriyorum okula
Gerçekten zorting şitiranzejim
diggat et bebeğim
jeongguk
aynen ya
yoonmeow
bak söyle o şeytana uzak dursun senden yoksa onu direksiyonla beraber alırım
Jim
gene başladı mesai
yoonmeow
jimin sen birini mi bekliyon
jeongguk
Abi önemli değil
yoonmeow
BENİM İÇİN ÖNEMLİ
jim
LAN YETER SIÇICAM ŞİMDİ DİZİNİZE
Jeongguk
Gece boyu dizi izledim
Uykudan ölcem
İnsan olmak çok zor
YILDIMyoonmeow
şu dünya cezası bi bitseydi ya
jim
Bi de şeytan çıktı inanılmaz gerçekten
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love with the devil // taekook
FanficCennetten yaptığı bir hata sonucu insan bedeninde dünyaya sürgün edilen melek Jeongguk ve cehennemden ceza alıp dünyaya gönderilen şeytan Taehyung. "Senin melek olduğunu anlamayacağım mı sandın?"