12 (M)

166 16 30
                                    

Katsuki'nin nefes sesleri eşliğinde uykumdan uyandım. Benden biraz uzaklaşmıştı ve hızlı hızlı nefes alıyordu. Gözlerimi tamamen açmayı başardıktan sonra ona seslendim.

"Katsuki?"

Bana hiçbir tepki vermedi ancak terden ıslanmış yüzü ve saçları, çatılmış kaşlaryla birlikte bana onun bir kabus gördüğüne ikna etti.

Bir kere daha seslensem de bana cevap vermeyince yavaşça koluna dokundum ve yüzümü onun yüz hizasına getirip hafifçe sarsttım. Sonunda gözlerini açtı fakat karşısında beni beklemiyor olacak ki şaşkınlığı büründü yüzü.

"Katsuki? İyi misin? Kabus görüyordun sanırım." dedim hala aynı yerimde, gözlerimi ona dikmiş beklerken.

"Kabus mu... Evet kabustu." dedi rahat bir nefes alarak. Ardından beni kendine çektiği gibi sımsıkı sarıldı. Birkaç saniye ona karşılık vermek için şoktan çıkmam gerekti. Sonra bende kollarımı ona doladım ve sırtını sıvazladım.

"Sorun yok."

Benden ayrıldı ve doğruca gözlerimin içine baktı. Bu uzun bakışma beni utandırsa da kımıldamadım. Bana tuhaf bir şekilde masumca bakıyordu. Sol elimle yanağına dokundum fakat aynı anda kaşlarımın çatışması bir oldu. Katsuki yanıyordu resmen.

"Senin...ateşin var." dedim yanağındaki elimi alnına getirip. "Hem de çok fazla. Hemen bir doktorun görmesi gerekiyor." dedim endişeyle. Ancak kollarımdan tutarak beni durdurdu.

"Shoto, benim sana ihtiyacım var."

"Ne?"

"Sana, bedenine, duygularına. Her şeyine ihtiyacım var."

"Bu da ne demek şimdi?" kendini yatak başlığına doğru bıraktı.

"Yani diyorum ki, ateşimin sebebi sadece bu kabus değil. Asıl sebebi seninle aynı yatakta uyuyuşumuz. Bedenim ve ruhum bunun yüzünden seni istiyorlar."

"Ne yani aynı yatakta uyuduk diye azdın mı?"

Bana bir iki saniye bakıp kahkaha attı. Gülüşü karnımdaki kelebeklerin oradan oraya uçuşmasına neden oldu.

"Hayır, yani evet ama tam olarak öyle değil. Biz ruh eşimizi bulmadan öncesinde gücümüzü kullanmak için çok çaba sarf ederiz. Eğer fazla kullanman gerekirse bunun bir bedeli olur. Acı çekersin. Bazıları hastalanır, bazıları kas veya kemik ağrıları çeker veya başka şeyler. Ruh eşimizle ilk birlikteliğimizi yaşadığımızda gücümüzü özgürce ve en yüksek şekilde kullanabilir, kullandığımız için acı çekmeyiz. Bugün bir yerlere ışınlanma konusunda fazla rahat davrandım, bundan dolayı böyle şeyler oldu. Tabii birde o orospu çocuğunun sinirlerimi dokunması olsa da büyük neden bu. "

Bu dedikleri beni fazlaca üzdü." Peki ben ne yapabilirim senin için? "

" Aslında benimle birlikte olman gerek ama... " gözlerim büyüdü ve bir tık ondan uzaklaştım." Son sefer yaşanılanlardan sonra bu biraz fazla kaçar. Seni rızan olmadan bir şeye zorlamamam gerekirdi. Ama bir şeyde yardım etsen hiç fena olmaz. " dedi gözlerini aşağı indirerek.

Acayip şeyler oluyor ayol! Rahatsız olan okumasın

Bakışlarımı onun gibi aşağı indirdim ve altındaki şişliği gördüm. Ona döndü gözlerim." Ben daha önce yapmadım. " dedim.

Şaşkınca bana baktı." Nasıl yani, kendinde hiç yapmadın mı?"

"Yani yapmışlığım var ama ben tam olarak nasıl yapılır bilmiyorum." utançla başımı aşağı indirdim.

Soul Mate ʚɞ - BakuTodo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin