Yorum yapsanız acaba earkdşlr?
Zaten watty yrrğı yedi 💆 (bizde)
Yatağıma geçip sırtüstü uzandım ve tavanı izledim bir süre. Bu olanlar çok zordu ama bir şey aklıma takılıp duruyordu. İstemesem de, başka bir şey düşünmeye çalışsam da sürekli beni bölüyor, araya giriyordu bu düşünce.
Bana soru soran adamın söylediği söz. "Burada başka biri olsa yine aynı şeyi söylermişsin gibi geliyor..."
Bu doğru olabilir miydi diye düşünmeden edemiyorum. Üstüne birde Ryuunosuke denen adamın da bunu söylemesi...
Başka biri olsa yine aynı şeyi yapar mıydım diye sordum kendime. Ama evet, yapardım. Zihnim de kalbim de bana bunu söylüyordu. Ama bir fark vardı. Hayallerimin hepsinde o biriyi feda etme ihtimali düşüncesi geçiyordu. Ancak Katsuki'yi asla öyle düşünemedim. Asla feda edeceğim düşüncesi gelmedi.
Bir de kendime yine başka bir şey sordum. O kişi için ailemi feda eder miydim? Bunun farkı ailemin ölmesi değildi, sadece o kişinin yaşamasıydı. Diğer seçenek ailemin ölmesi değildi. Ya Katsuki ölecekti ya da yaşayacaktı. Ama evet, aklım da kalbim de içten içe onun yaşaması için onları feda edebileceğimi söylüyordu.
Ama başka biri için yapamazdım.
Katsuki hakkında ne düşündüğümü anlamaya çalışmamıştım hiç. Onun sürekli beni reddetmeyeceksin sözlerine bir şey dememiştim çünkü bu aklıma gelmemişti. Ona aşık olup olmadığımı düşünmemiştim hiç. Çünkü birine aşık olmamıştım hiç.
Peki ben ona aşık olup olmadığımı nasıl anlayacaktım?
İç çektim ve yana döndüm. Duvarla bakışırken ve düşüncelerle boğuşurken kapım çalındı.
"Shoto?"
Hiç beklemediğim ablamın sesi geldi kulağıma. Şaşkınlıkla yatakta oturur pozisyona geçtim ve gelmesini söyledim. Biraz çekinerek içeri geçti kapıyı kapattı. Ne yapacağını bilmiyor gibi bir hali olduğu için yatağımın boş olan uç kısmını işaret ettim oturması adına.
"Senden bir konu hakkında fikir almak istiyordum." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Bu ilk defa oluyordu.
"Dinliyorum." dedim o yanıma boşluk bırakarak otururken.
"Ben birinden hoşlanıyorum. Ama o nasıl hissediyor bilmiyorum." dediğinde şaşkınlığım büyümüştü. "Bana sakın ben anlamam deme. Sen hiç yaşamadığın için fikrini almak istiyorum. Hiç aşık olmadığın için farklı bir bakış açısı olarak senin yardımını istiyorum."
"Benim ne yapmamı istiyorsun ki?"
"Bir şey yapmanı istemiyorum. Sadece tavsiye vermeni istiyorum. Onun benim hakkımda ne düşündüğünü nasıl anlayabilirim?"
"Ne zaman oldu bu?" dedim sorgular şekilde bakarken.
"Merkeze gittiğimde gördüğüm biri vardı. Benim bakışlarımı hissedince o da döndü, birbirimize gülümsedik ve ardından o benim yanıma geldi. Tanışmak istedi falan. Sonra arkadaş olduk gibi bir şey oldu ama o fazla yakın davranıyor bana. Yani bilmiyorum, böyle konuşması, bakışları falan. O kadar güzel bakıyor ki gözlerine bile ayrı olarak aşık olabilirim sanırım. " el hareketleriyle hızlı hızlı sarf ettiği sözcükleri söylerken yanakları kırmızılaşmıştı.
"Neden ona sormuyorsun?" gözleri büyüdü.
"Dalga mı geçiyorsun? Böyle bir şey hiç sorulur mu?"
"E nasıl anlamayı düşünüyorsun ki?"
"Onu ben soruyorum işte! Sence benden hoşlanıyor mu?"
"Fyumi, ben bahsettiğin kişiyi hiç görmedim ki. Sana nasıl davranıyor onu anlatmalısın bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soul Mate ʚɞ - BakuTodo
FanfictionTodoroki Shoto, var olmayan varlıklar görüyordu... Uke : Todo 2 Temmuz 2024 bakutodo#1