"Nasıl yani? Ne demek ölür?" duyduklarım karşısında şok ile kalakalmıştım.
"Ölür işte. Eğer ruh eşin seni redderse ölürsün. Tabi bu reddilen kişi için geçerlidir, reddeden kişi hayatta kalır. Bu yüzden eskiden ruh eşlerinin zorlaması yüzünden onları reddeden pek çok birey vardı. Ancak reddeden kişi de acı çekebiliyor. Aralarındaki bağa bağlı. "
Beni aydınlatırken ben karşımdaki pembe saçlıya şok ile bakıyordum.
" Mina, bence bir anda bu kadar şeyi aynı anda söylememeliydin. Zaten pek bilgisi yok..." dedi Midoriya hafiften bana bakarak.
" Sonuçta bir gün öğrenecek, ha şimdi ha sonra. " omuzlarını silkti.
" Ve siz bunu öylece kabul mu ediyorsunuz? Yapabilecek başka bir şey yok mu?" dememle Mina oturduğu yerde rahat bir bir pozisyon aldı.
"Bizim yapabileceğimiz bir şey yok ne yazık ki. Bu ezelden beri böyle."
Yani hayatlar bu kadar değersizdi...
"Ama kimse buna karşı bir şey bulmaya çalışmadı mı?"
"Yani bu öyle önüne geçebileceğin bir şey değil. Sizin dünyanızda veya başka bir boyutta böyle bir şey olmadığı için şanslısınız."
"Peki bu olay hâlâ yaşanıyor mu?"
"Zaman geçtikçe insanların diğer insanlara olan tavrı değiştiği için bunu öğrendikten sonra yine de ruh eşinin yanında kalıyorlar. Ama reddedenler de var. Bu durum sizin dünyanızda en çok aynı cinsiyette seçilen ruh eşleri ve kadınlarda fazla." bu saçmalığa nasıl cevap vereceğimi bilemedim.
"Ama sen reddetmeyi planlamıyorumsun değil mi Todoroki-Kun?" Midoriya konuştuğunda bütün gözler bana döndü.
"Bilmiyorum ben...düşünmedim."
"Nasıl yani 'düşünmedim'? Red edersen Bakugou ölür." dedi Mina bana 'aptallık etme' der gibi bakıyordu.
Amacım asla bu değildi fakat böylesine ani gelişen bir şeyi hemen kabul edemezdim değil mi?
"Red mi edeceksin?" dedi arkadan tanıdık bir ses. Şaşkınca arkamı dönüp kapı girişinde duran Katsuki'ye baktım. Kollarını birbirine bağlamış, omzunu girişe yaslamıştı.
"Katsuki." hızlıca ayağa kalktım ancak yanına ilerlemeye cesaret edemedim.
"Yıldızımız da gelmiş." dedi mina alayla. Aralarında nasıl bir ilişki olduğunu asla tam anlamamıştım.
"Eğer sen öyle istiyorsan benim yapabileceğim bir şey yok Shoto." oldukça soğuk ve mesafeli çıkan sesinde ufak bir kırıklık sezdim. Arkasını dönüp ilerlerken arkasından gitme dürtme boyun eğip adım attım.
Bir süre önce
"Hoş geldin Bakugou Katsuki." saçları ağarmış ancak yüzü orta yaşlı duran adam yanlarına gelmesi için eliyle yavaşça işaret etti. Katsuki isteğe uyup alt konseyin ihtişamlı masasının önüne geçti.
"Hoş buldum efendim." dedi gecikmeli ve isteksiz bir sesle.
"Görüyorum ki ilişkinizi henüz ilerletememişsiniz." hafif iğneleyici hafif üzgün çıkan bir sesle konuştu 5 kişinin arasında en yaşlı duran.
"Evet, öyle oldu."
"Bu sizin aranızdaki bağ etkileşimini bozabilir biliyorsun değil mi? İstersen görevinizi daha sonraya erteleyebiliriz fakat zamanında olmadığı için aynı şekilde yorumlayamaybilirler." üst konseyi kast ettiğinde diğer üyelerde başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soul Mate ʚɞ - BakuTodo
FanfictionTodoroki Shoto, var olmayan varlıklar görüyordu... Uke : Todo 2 Temmuz 2024 bakutodo#1