F İ N A L

993 68 25
                                    

Music, Salvatore by Lana Del Rey

00.30'dan itibaren

Onlarca kişi arasından onu seçmeye çalışıyordu Bay Stark

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Onlarca kişi arasından onu seçmeye çalışıyordu Bay Stark. Gözü onu buldu, Leydilerin ona küstahça baktığı, deli cesaretine sahip o kızı.

Bay Stark, soyluların arasından geçerken onun yanına ulaştı. Onun ona nasıl baktığını gördü, ona elini uzatıp şapkasını karnına koydu ve önünde referans verdi. Soylu bir adamdan görülmeyecek hareketler olduğu için, diğerleri Bay Stark'ın bu halini görünce şaşırdılar.

'kim bu adamı, bu hale getirecek kadar güzel?' diye düşündü Leydiler. Ardından kıskanç bakışların hepsi Leydi Violet'te durdu.

Namı değer, Salvatore. "Bana bu dansı lütfeder misiniz?" Diye sordu Bay Stark. Violet, elini adamın eline koydu gülerken. "Dans etmeyi bilmem." Diye fısıldadı Violet adamın kulağına.

"Neden fısıldadın?"

"Bazı kadınların bakışları yüzünden, kim ki bu kadın, dans etmeyi bilmeyecek kadar beceriksiz. Çirkin, küstah." Tony Stark, Leydi Salvatore'un kulağına eğildi, "Bende dans etmeyi bilmiyorum, bana da diyebilirler mi aynı şeyleri?"

Violet kıkırdadı, "Size cüret edemezler." Tony, Violet'in elinin üzerini narince öptü. "Belki de birlikte öğreniriz." Dedi ve kadını çekiştirdi, "şimdi buradan gideceğiz, ama arkanda onlara inat bir kahkaha bırakmayı unutma."

Violet, bununla birlikte gülerken, herkesin gözü kıskanılan çiftteydi. Tony onu dans alanından uzaklaştırdı ve bir balkona getirdi. "Burada çürüyüp gitmeyeceksin, merak etme." Deyince Leydi Salvatore kaşlarını çattı.

"Bu ne demek oluyor?" Diye sordu gülümseyerek.

"Diyorum ki, bu benim rüyam. Bu sefer kimse yok olmuyor, kimse gitmiyor. Sadece, biz. Birbirimiz..."

Tony elini, kadının beline koydu ve kendine çekti nazikçe. Salvatore'un dudaklarına bir buse kondurdu, geri çekilmedi. Onu öpmeye devam etti, zaman onu unutturamamıştı.

Violet ve Tony öyle gerçek bir çiftti işte. Tony Stark, Violet Rogers'dan ayrıldı. "Birazdan uyanacağım," dedi Tony gözlerini gökyüzüne çevirirken. "Bana sarılır mısın?"

Violet, Tony'nin göğsüne başını koydu, Tony ise kollarıyla onu sardı.

Zaman bitiyordu, birazdan uyanacaktı.

Ancak, Violet ve Tony'nin aşkı bir rüya değildi, bitmiyordu.

SON
















Kaydırarak teşekkürler bölümüne geçebilirsin, Salvatore. Orası senin için.

Kitaplarım ile ilgili editler, kolajlar ve mizahlar için instagram: mccalll2ee (yakında post paylaşılacak)

Diğer Fanficlerim:

𝐒𝐀𝐋𝐕𝐀𝐓𝐎𝐑𝐄, tony starkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin