"Seni kutlamalıyız." Tony'nin dediğine kaşlarımı çattım. "Yani, yanlış anlama. Yeni bir yenilmezi kutlamalıyız."
"Tony!" Dedim iç çekerek, "gerçekten gerek yok, ki ben gideceğim zaten."
"Neyle?" Diye güldü. "O teknolojiyi daha yaratmadım." Dediğinde dejavu yaşadım. "Söyle bakalım, yaratmayı düşünüyor muyum?"
"Felaket gercekleşmezse, ihtiyacın olmayacak zaten. Yani, benimde ihtiyacım olmayacak." Gözlerinin içine baktım, Tanrım, gerçekten o teknolojiye gerek kalmasın.
"Hadi, idman yapalım." Dedi elimden tutarak.
Kaşlarımı çatarak ona baktığımda gülümsedi, "Bakma öyle, Thanos geldiğinde onlara böyle bakmayı düşünmüyorsun, değil mi?"
"Yumruklaşacak mıyız Tony?" Dedim kaşlarımı kaldırarak.
"Korkma ya, acımaz." Dedi yumruğunu kaldırarak.
"Az önce Leydi falandım, hatırlar mısın hatırlamanı istesem?" Dedim gülümserken.
Dudaklarını büzdü, "Bakayım topuklularına," dediği gibi eğilip ayakkabılarıma baktı. Spor ayakkabıydı bunlar. "Bak, Her prenses gibi topuklular çıkmış."
Kaşlarımı çattım, "bu ne demek?"
"Demek ki, O leydinin saçlarını toplayıp savaşma zamanı gelmiş."
"Vay vay, bu sözleri Google'dan çok mu arıyorsunuz, Sevgili Bay Stark?" Elini uzattı, eline baktım.
Elini onun eline koyduğumda, kendine çekti ve eğilip öptü, "Google benim sözlerimi yazıyor oraya bebeğim." Diyerek geriye çekildi.
Havası beni kendine çekiyordu. "Şakayı kenara bırakırsak, eğer sana ben öğretmeyeceksem, Rogers öğretir bu yumruklaşma işini. Eğer o öğretmezse, Natasha öğretir."
"En merhametlisi benim diyorsun yani."
"Ah, evet. Kesinlikle. Denemek ister misin?" Elini tekrar uzattı.
Elini tuttum. "Beyaz atında var mı bari?" Dedim alayla.
Dudaklarını büzdü, "Ahır işini yıllara gömdük sanıyordum." Beni kendine çekti. "Pek ata ihtiyacınız var gibi görünmüyor."
"Sende Sizi bizi bırakacak gibi görünmüyorsun." Dedim.
Ağır ağır gülümsedi, "Bu demek oluyor ki, Prenses parterini çoktan seçti."
"Dikkat et gözünden düşmesin." Diyerek gülümsedim. "Atsız prensler pek arsız oluyor." Diye göz kırptım.
Arkamı dönüp yürürken arkamdan sesini duydum, "Hey!" Diye durdurdu beni. Arkamı döndüm. "Eğer bana bir daha öyle göz kırparsan, seni öpmek zorunda kalırım."
Dejavular bugün hayatımda kurcalamayı sevdiğim tek şey haline gelmişti.
"Görüşürüz Bay Stark."
Göz kırptım.
BÖLÜM SONU
Kitaplarım ile ilgili editler, kolajlar ve mizahlar için instagram: mccalll2ee (yakında post paylaşılacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐀𝐋𝐕𝐀𝐓𝐎𝐑𝐄, tony stark
Hayran Kurgu𝐒 ★ 𝐓𝐎𝐍𝐘 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐊 ----------------------- Son savaşta kendini feda eden Tony Stark'ı, bilim insanı, aynı zamanda bir doktor olan Violet Hayloft zamanda geriye giderek kurtarmaya kalkışır. ❝Seni seviyorum Violet. Ve bu sanırım Tony Stark'ın bi...