Bir bölüm daha eğlenceli gidelim bakalım, belki gelecek bölümde eğlenceli olur ama gerisine söz veremiyorum, eee savaş geliyor😶🌫️😶🌫️
🎵LOKİ-MAİN THEME-EPİC VER.
Gülümseyerek banyoya girdim ve kapıyı kapattım. Elime cebimden çıkardığım köstekli saati aldım. Bunu yapabilir miydim, bilmiyordum ancak bunu yapmayı çok istediğimi biliyordum.
Yenilmezler, Tony'nin doğum günü için bir şeyler düzenlerken başımdan beri aklımdan olan hediye için aldığım her nefes heyecandan titriyordu.
Bugün, sadece gülümsemek olacaktı, azı olamazdı!
Köstekli saat için tarihimi hazırladım. Kesinlikle Tony için harika bir hediye olacaktı. Olmalıydı. Köstekli saati hazırladıktan sonra, yine aynı şeyler oldu.
Vücuduma sanki binlerce iğne batırılıyordu ve her yerimden çekiştiriyorlardı. Beyaz ışık gözlerimi aldığımda kapattığım gözlerimin ardı karardı.
Gözlerimi açtığımda ise, ona ve onlara bakıyordum. Beni gören Bay Stark ise şaşkınlık içerisindeydi.
Gülümsediğimde ağlamak geldi içimden ancak sadece mutluluktandı. "Sen... Az önce nasıl geldin buraya?" Tüm silahlar üzerime döndüğünde ellerimi kaldırdım. "Hey," dedi adamlara. "Çekin şu silahları hanımefendinin önünden!"Ona doğru geldiğimde bana doğru yürüdü. "Bu nasıl oldu?" Diye sordu, bunu başardığım teknolojiye hayran kalmış gibi. "Bu, zaman yolculuğu mu?" Dedi gözleri parlayarak.
Bunun taslağının Howard'a ait olduğunu biliyordum, bu yüzden bu denli sevinmiş olmalıydı. "Hepsi, oğlunuz sayesinde."
Ay, utandım ayol.
Kaşları çatıldı, "Oğlum mu var?" Sahiden, o kadar geriye mi gitmiştim? Ardından adamlardan bir soru geldi, "Efendim." Dediler Howard'a. "Steven Grant Rogers için testler hazır."
Bakışları bana döndü, "Birisi var ve bir deneyden başarıyla geçti." Diye çat diye söyledi. Bana bu kadar güvenmesi mantıklı gelmemişti. "Onun için yan etki tarzı şeylere bakmamız gerekiyor."
Yutkundum, "Ama sen bu adamın kim olduğunu çoktan biliyorsun... Değil mi?" Gülümseyerek kafamı salladım. "Gel, seninle konuşalım biraz." Diyerek kolumdan çekti beni.
Koridorlardan geçerken gördüğüm anne ve babam nefesimin atmasına neden oldu. Kalbim ısındı ve onları böyle görmek mideme bir rahatsızlık verdi. Sanırım kelebeklerdi konu.
Bana baktılar bir an için, ardından birbirlerine dönüp gülümsediler. Onların yanına gidecektim ki, Howard Stark beni bir anda odaya çekti ve kapıyı kilitleyerek susmam için dudaklarına parmağını kapattı. "Seni bilirlerse neler olacağından haberin var mı?" Diye sordu dehşet içerisinde.
"Ben..." Kaşlarımı çattım.
"Zaman Makinesi hakkında bende bir şeyler düşünüyordum ancak başıma gelecekleri tahmin ettiğim için bunu durdurdum. Seni düşünemiyorum!"
"Ben seni, bir şey için çağırdım. Senin benimle birlikte onlarca yıl ilerisine gelmeni istemek için geldim buraya." Göz bebekleri büyüdü. "Tony'nin doğum günü için. Ama kısıtlı bir süre, anlaştık mı? Yoksa bu zaman çizgisi için berbat bir şey olur."
Cebimde ki köstekli saati çıkardım, "bununla birlikte. Tony, hep sizin tarafınızdan eksik hissetti kendini. Bu yüzden, ona böyle bir şey yapmak istedim. Lütfen, benimle gelin."
Yutkundu, kafasını salladı hızlıca. Dışardan bir ses duydum, "Bay Stark'ı gördün mü?" Diye sordu babam göremediğim birisine. Kadın kısık sesle bir şey söylemişti ancak anlaşılmıyordu bile. "Ah, onu burada bekleyebilirsin" demişti sarı saçlı kadın.
Bu anıyı biliyorum, gülmek geldi içimden. "Yüzbaşı!" Dedi otoriter bir kadın sesi. Anneme aitti. "Başka bir işiniz yoksa senin için hazırız." Dedi Tripli bir sesle.
"Ajan Carter!" Diye seslendi babam. "Bekleyin!"
Derin bir nefes alarak, Howard'a döndüm. "Bu anıyı biliyorum." Dedim gülümseyerek. "Ann- yani, Bayan Carter, Rogers'ı Lorraine ile öpüşürken yakalıyordu, değil mi?" Dedim.
O benim yerime gülmüyordu. "Ne bileyim ulan?" Dediğinde kaşlarım çatıldı. "Sonuçta senin gibi gelecekten gelip tüm bu anıları ezbere bilmiyorum."
Gülümseyerek kolundan tuttum. "Ama şimdi sen, benimle geleceğe geliyorsun. Üstelik oğlunun doğum günü için." Dedim ve onunla temasa geçtiğim anda saati ayarlayıp, geleceğe adımlar attım.
BÖLÜM SONU
Violet benim manita olsa böyle bir hediye karşısında her türlü nikahi basardim🥺🥺
Kitaplarım ile ilgili editler, kolajlar ve mizahlar için instagram: mccalll2ee (yakında post paylaşılacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐀𝐋𝐕𝐀𝐓𝐎𝐑𝐄, tony stark
Fanfiction𝐒 ★ 𝐓𝐎𝐍𝐘 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐊 ----------------------- Son savaşta kendini feda eden Tony Stark'ı, bilim insanı, aynı zamanda bir doktor olan Violet Hayloft zamanda geriye giderek kurtarmaya kalkışır. ❝Seni seviyorum Violet. Ve bu sanırım Tony Stark'ın bi...