Před 1300 lety :
Y/N musíme hned odejít!" Strčila jsem svůj poslední předmět do tašky a vyběhla ze dveří, skoro jsem zapomněla dávat pozor na svůj krok. Málem klopýtám chodbou, ale přistihnu se tím, že se opřu o nedalekou zeď. "A/N, naše nepřítomnost mladé vládce nepotěší," řekla matka a svraštila obočí. Chytila mě za ruku a vytáhla ze dveří. ani se neobtěžovala je zavřít. "Mami! Zapomněla jsi na dveře," řeknu, spěchám ke dveřím a trhnutím je zavřu.
o 2 hodiny později
Když se s maminkou konečně dostáváme na hrad, chvíli se kochám jeho krásou. Matka mě napomíná a táhne mě k masivním dveřím. Dveře se otevírají a my jsme vítáni dovnitř. Všichni se posadili a matka zaklela. "Máme zpoždění!" zašeptala drsně. Nějaký kluk vstal a šel ke mně. Měl na sobě korunu a já hned věděl, že je jedním z králů. "Jdeš pozdě," řekl mladý muž. Prohlížel jsem si jeho rysy, měl blond vlasy, které mu držela jeho masivní, ale jemná koruna. Trhla jsem sebou při tónu jeho hlasu.
Přišel k nim další chlapec, který byl mladší a nosil také korunu. "Nech je být, Petere." Chlapec se otočil, aby se na mě podíval, a jeho oči změkly. "Jsem Edmund." Ten pohledný chlapec pro mě natáhl ruku a já jsem byla ohromena. Měl tmavé vlasy a oči mu zářily hrdostí. Zčervenala jsem, protože byl opravdu roztomilý. Ani jsem si nevšimla, že se na mě všichni dívají. Vzal jsem mladého krále za ruku a místo aby ji potřásl, přiložil si ji k ústům a políbil. Některé dívky v davu ječely a jiné se chichotaly.
"No, myslím, že je to v pořádku... jsem Peter... Nejvyšší král Narnie." Moje matka se podívala na všechny lidi v davu a na tváři se jí objevil potutelný úsměv. Věděla, že málokdo z nich bude mít možnost mluvit s těmito mladými vládci. Snažil jsem se moc nesmát. "Jsem Y/N." Edmund vedl moji matku a mě k otevřeným sedadlům a on a jeho bratr Peter se vrátili do přední části hradu, kde se posadili. Pokračovali v hovoru, ale já jsem se dál díval na mladého krále, který mi políbil ruku. Nachytal mě a ušklíbl se, když si všiml, že jsem se začala červenat. Po hodině, kdy vládci mluvili a mluvili....já a mladý král jsme od sebe nemohli spustit oči.PRVNÍ KAPITOLA TROHCU NUDNÁ A ZMATOKVÁ ALE TO ČASEM UPRAVÍM A DOPILUJU DO KRÁSY
MINA🫶🏻
ČTEŠ
Two pieces (EDMUND x Y/N)
FantasyEdmund pevensie X čtenář (ty) "Omlouvám se, že jsem uh... přerušil dřív." Můj obličej zrudl a Edmund se zasmál. "Oh, o toho se Petere neboj. Nebylo by to poprvé, co bys něco takového udělal." Po Petrově tváři se rozlil zmatený výraz. "Huh?" S Edmun...