19. Kapitola

52 2 0
                                    

Edmund a já jsme seděli venku.
Pozorovali jsme les a čekali. Měla jsem pocit, že se něco blíží. To něco byli Telmaríni. Edmund byl tak soustředěný, že když se za stromem objevil první telmarínský voják, vběhl dovnitř.
Vstala jsem a sledovala, jak vojáci pochodují vpřed. Peter a Lucy se objevili s Edmundem a všichni jsme stáli spolu a dívali se.
Muž v plné zbroji jel na koni dopředu. 'Miraz' pomyslela jsem si.
Podívám se na ostatní a Peter přikývl, než se vrátil dovnitř. Následovali jsme ho do místnosti s kamenným stolem. Uplynula chvíle a Petr dal svůj plán. Tento plán zahrnoval, že Lucy šla do lesa sama. "Korty a kotlíky! To je tvůj další velký plán? Poslat malou holčičku samotnou do nejtemnějších částí lesa?" Trumpkin odpověděl.
Petr se na něj podíval: "Je to naše jediná šance." Susan dodala: "A nebude sama." Trumpkin přistoupil k Lucy se smutným výrazem ve tváři.
"Neumřelo nás už dost?" Podívala jsem se na Edmunda, který seděl vedle mě.
Lovec lanýžů, který stál přede mnou, promluvil. "Nikabrik byl také můj přítel, ale ztratil naději. Královna Lucy ne. A já také ne." Slyšela jsem zvuk meče a otočil jsem se, abych uviděl Reepicheepa. "Pro Aslana," řekl tiše. Další řekl: "Pro Aslana!" Petr se otočil k Lucy.
Lucy se pak otočila k Trumpkinovi: "Jdu s tebou." Lucy mu položila ruku na rameno.
"Ne, potřebujeme tě tady." Petr pak promluvil a všichni se podívali jeho směrem. "Musíme je zadržet, dokud se Lucy a Susan nevrátí." Náhle za Peterem promluvil Kaspian. "Jestli můžu..." Vstal a šel vpřed. "Miraz je možná tyran a vrah.
Ale jako král podléhá tradicím a očekáváním svého lidu. Je tu jedna konkrétní, která nám může získat nějaký čas."
Peter se otočí a pohlédne na Edmunda, ten vstane a přikývne. Podívá se na mě.
"Pojď se mnou." Přikývnu a postavím se vedle něj. Ostatní souhlasili, že přijdou, a začali jsme se připravovat...

Mirazi, Mirazi
Mína🫶🏻

Two pieces (EDMUND x Y/N)Kde žijí příběhy. Začni objevovat