Y/N POV:
Otočil jsem se, abych se podívalana na minotaura, na kterého se Edmund díval. Ohlédl se na Kaspiana a já se otočila k Peterovi i Kaspianovi. Začal mluvit jezevec. (Lovec lanýžů) "Společný nepřítel spojuje i ty nejstarší nepřátele." Řekl, podíval se na Edmunda a pak přesunul oči na Petera.
Reepicheep přiběhl k Peterovi a zvedl bradu. "Netrpělivě jsme očekávali tvůj návrat, můj pane. Naše srdce a meče jsou vám k službám." Lucy se otočila k Susan a zachichotala se.
"Ach můj bože, on je tak roztomilý!" Reepicheep tasil meč.
"Kdo to řekl?!" Řekl a rozhlédl se kolem. Lucy se podívala dolů, "- promiň." Reepicheep se k ní otočil a vrátil meč.
Jeho výraz změkl a řekl: "Ach, uh...Vaše veličenstvo. S největší úctou...Věřím, že odvážný, zdvořilý nebo rytířský by se víc hodil na rytíře z Narnie." Usmála jsem se nad jeho poznámkou. Peter se k němu otočil a po tváři se mu vkradl malý úsměv. "No, alespoň víme, že někteří z vás umí zacházet s čepelí." Reepicheep přikývl a napjal se. "Ano, skutečně. A nedávno jsem to dobře využil při získávání zbraní pro vaši armádu."Peter přikývl: "Dobře. Protože budeme potřebovat každý meč, který seženeme." Kaspian natáhl paži s Petrovým mečem v ruce. "No, tak ty budeš pravděpodobně chtít svůj zpět." Petr pohlédl na Kaspian, očividně podrážděný. Petr zasune meč do pochvy, protočí oči a odejde.
Začali jsme chodit s ostatními. Peter a Kaspian byli vepředu. Lucy šla s Reepicheepem. Lovec lanýžů se obrátil k Trumpkinovi: "Takže jací jsou?" Trumpkin se ušklíbl, "Stěžovatelé... tvrdohlaví jako mezci po ránu." Nikabrik se usmál. "Takže je máš rád." Trumpkin se těšil s malým úsměvem, který nedokázal skrýt. "Dost dobrý." Podívala jsem se na Edmunda a oba jsme se zasmáli. Při chůzi jsem se opřel o jeho ruku a on mě jemně chytil za ruku.
Slyšela jsem lapání po dechu.podívala jsem se na Kaspian: "Co je to za místo?" Kaspian zmateně naklonil hlavu. "Ty nevíš?" Kaspian zvedl pochodeň a vedl je temným tunelem. Skončíme v obrovské tmavé místnosti. Kaspian zapálí oheň a ten se rozšíří po místnosti a odhalí rytiny Narnianů a Aslana. Včetně prasklého kamenného stolu. Lucy pomalu kráčela směrem k řezbě Aslana. Otočí se zpět a světlo z ohně zvýrazňuje její slzavé oči. "Musí vědět, co dělá." Peter se zamračil na Aslanovu řezbu. "Myslím, že je to teď na nás.....
Mína 🫶🏻
ČTEŠ
Two pieces (EDMUND x Y/N)
FantasíaEdmund pevensie X čtenář (ty) "Omlouvám se, že jsem uh... přerušil dřív." Můj obličej zrudl a Edmund se zasmál. "Oh, o toho se Petere neboj. Nebylo by to poprvé, co bys něco takového udělal." Po Petrově tváři se rozlil zmatený výraz. "Huh?" S Edmun...