22. Kapitola

39 2 0
                                    

Edmundovo POV:

Dívám se, jak Y/N utíká, než se otočím zpět k Petrovi. Drží se za paži a sténá.
Přejdu k němu, abych se na to podíval. "Myslím, že je to vykloubené... Co si myslíš, že se stane doma, když tady zemřeš? Víš, vždycky jsi tam byl. Já vlastně nikdy-" Když jsem mu napravil rameno, vykřikl bolestí.
Přemýšlel jsem o tom, co řekl, ale věděl jsem, že teď není čas. "Nech si to na později." Dojdu k jeho meči a podám mu ho. Nabízím Petrovi jeho helmu, ale on zavrtí hlavou a já ji odložím. Pak Peter odchází, aby se znovu připojil k Mirazovi v bojové oblasti. + Po dalších několika minutách boje se Peterovi podařilo praštit Mirazovu zraněnou nohu, což způsobilo, že upustil meč a zakřičel bolestí. "Odpočinek! Odpočinek!" křičí.
Zakřičel jsem na Petra, který jako by váhal: "Teď není čas na rytířství, Petře!" Petr se zastavil a otočil se. Zatímco je otočen zády, Miraz vstane a zaútočí na něj. "Pozor!" křičím, zpanikařil jsem.
Peter uhne právě včas, popadne meč, otočí ho a bodne Miraze pod paží. Miraz zalapal po dechu a padl na kolena.
Peter, který stále drží Mirazův meč, jednou zaváhá znovu. "Co se děje, chlapče? Příliš zbabělý na to, aby si vzal život?" Petr položil paži. "Není moje to vzít." Petr se podívá na Kaspian.
Vykročí vpřed a Peter mu podá Mirazův meč. Kaspian pomalu zvedá meč k Mirazovi. "Možná jsem se mýlil. Zdá se, že nakonec máš předpoklady stát se dobrým telmarínským králem."
Když Miraz skloní hlavu, Kaspian zakřičí a sestřelí meč. Místo toho, aby bodl Miraze, bodne do země. "Nikdo jako ty. Nech si svůj život, ale vracím Narnianům jejich království."
Kaspian odchází a Narnijci jásají. Poplácám Kaspiana po zádech, když kolem mě prochází...

Mína 🫶🏻

Two pieces (EDMUND x Y/N)Kde žijí příběhy. Začni objevovat