Y/N POV:
Slyšela jsem dva muže, jak na sebe křičí, a tak jsem běžela dopředu a všimla jsem si, že to jsou dva Telmaríni, kteří drží Narniana. Chystali se ho hodit do vody. Zalapala jsem po dechu a Edmund ke mně přiběhl s obavami v patách. Susan vytáhla šíp a zamířila na Telmaríny. "Nechat ho!" Vykřikla a musela to říct znovu. Stráže ho spustily do vody a popadly zbraně. Susan jednoho zastřelila a on upadl. Druhý nakonec spadl do vody. Peter se ponořil do vody a plaval dolů, čímž vytáhl Narniana nad vodu. Edmund přitáhl člun. Podívala jsem se na něj a on přiběhl zpátky a položil mi ruku na záda. Trhla jsem sebou, ale trochu jsem se k němu přiblížila.
Lucy vysvobodila Narniana a on vstal. "To je to nejlepší, co jsi mohl vymyslet?" Zavrčel na Susan.
"Stačilo by jednoduché 'děkuji'." Řekla zkřížila ruce. "Vedli si dobře, když mě topili bez tvé pomoci." Petr se zatvářil otráveně a zamračil se na něj: "Možná jsme je měli nechat." Řekl s rukou na boku. "Proč se tě vlastně pokoušeli zabít? Narnian obrátil oči v sloup. Než stačil něco říct, promluvil jsem."To oni dělají." Edmund vypadal šokovaně. „Telmarínci? V Narnii?" Narnian zasténal. "Kde jsi byl posledních pár set let?" zeptal se přísně. Susan se mírně usmála: "To je trochu dlouhý příběh." Narnian vzhlédl a jeho ústa zůstala otevřená. Uvědomil jsem si, že pochopil, kdo jsou, a tak jsem si stoupla vedle něj. Nezdálo se, že by mu to vadilo. "Ach, to si ze mě děláš srandu. Jste to? Vy jste králové a královny starověku?" Petr natáhl ruku: "Velký král Petr, vznešený ." Susan se zasmála a vykulila oči na Petra. "Pravděpodobně jsi mohl nechat poslední kousek." Narnian se zasmál: "Pravděpodobně." Petr vytáhl meč: "Možná se budeš divit." Narnian se potutelně usmál: "To nechceš, chlapče."
Peter se té poznámce zasmál a otočil se k Edmundovi. "Já ne. On," přešel jsem k Edmundovi a on se ušklíbl. "Sledujte a učte se krasko" Zašeptal mi do ucha. "Wow, jsi si trochu jistější, Edmunde," pomyslela jsem si. Lucy zakřičela na Edmunda, ale ten jen vytáhl meč.
Narnian se choval, jako by nedokázal zvednout meč, ale pak se vrhl na Edmunda a ten uhnul. Po boji Narnian udeřil Edmunda do tváře a já se začal mračit. "Jsi v pořádku Ed!" vykřiknu a Petr se na mě usměje. "Jsi v pohodě?" ptá se Narnian sarkasticky. Edmund ještě trochu uhnul a nakonec donutil Narniana ztratit svůj meč. Vyletěl mu z ruky a Edmund držel ruku nad mečem s úšklebkem na tváři. Slyšela jsem jak se baví ostatní o nějakým rohu.podívala jsme se na ně: Jaký roh?" Podívala jsem se na Edmunda a on odložil svůj meč. Přešel ke mně a přitáhl si mě blíž k sobě. Slyšela jsem, jak jeho srdce začíná stoupat. Zasmála jsem se a podívala se mu do očí, než sem přišela Susan a Lucy.
Doufám že se vám to líbí aspoň trochu ily<3
Mína 🫶🏻
ČTEŠ
Two pieces (EDMUND x Y/N)
FantasyEdmund pevensie X čtenář (ty) "Omlouvám se, že jsem uh... přerušil dřív." Můj obličej zrudl a Edmund se zasmál. "Oh, o toho se Petere neboj. Nebylo by to poprvé, co bys něco takového udělal." Po Petrově tváři se rozlil zmatený výraz. "Huh?" S Edmun...