Edmundovo POV:
Odešel jsem z vrchu s Y/N, Glenstorm a Wimbleweather. Přes pole jsme nesli zelené větve. Viděl jsem Miraze stát s dalekohledem.
Otočil jsem se na Y/N, abych viděl, jak se jí daří, a vypadala klidně.
Všimla si, že zírám, otočila se ke mně s uklidňujícím úsměvem. Musel jsem doručit výzvu od Petra přímo Mirazovi.
V hloubi duše jsem byl nervózní, ale věděl jsem, že to zvládnu. Když jsme se přiblížili, odešli a posadili se do křesel pod stanem.
Než jsem šel dovnitř, otočil jsem se k ostatním. "Vy dva počkejte tady." Ukázal jsem na Glenstorm a Wimbleweather. Pak jsem se otočil na Y/N. která čekala na můj rozkaz. čekala na mou objednávku. Rozhodně jsem ji chtěl mít blízko sebe. "Můžeš stát u otvoru přímo tam. Budeš hned za mnou, abys mě mohla chránit, kdyby se něco pokazilo." Usměje se a přikývne. "Pravděpodobně si poradíš sám, můj králi." Nikdy předtím jsem ji neslyšel nazývat mě svým králem, připadalo mi to jiné, ale líbilo se mi to. Stiskl jsem jí ruku a šli jsme spolu do stanu.
Zastavila se u vchodu, zatímco já pokračoval směrem doprostřed.
Otevřel jsem svitek a začal číst. „Já, Peter, darem Aslana, zvolením a dobytím, Nejvyšší král Narnie, Lord of Cair Paravel a císař Osamělých ostrovů, abych zabránil ohavnému výronu krve, tímto vyzývám uzurpátora Miraze.
k samostatnému boji na bitevním poli. Boj bude na život a na smrt. Odměnou bude úplná kapitulace." Když jsem skončil, sroloval jsem svitek a čekal na jeho odpověď. Miraz na mě zíral svýma prázdnýma očima. "Řekni mi, princi Edmunde-" zastavil jsem ho, než mohl pokračovat. "Král." Slyšel jsem, že se za mnou někdo směje a bylo mi jasné, že je to Y/N.
Miraz při mé opravě naklonil hlavu, "Promiňte?" Vzhlédl jsem k němu. "Je to vlastně král Edmund. Ale jen král. Petr je nejvyšší král. Vím, je to matoucí." Miraz zaváhal, než promluvil: "Proč bychom riskovali takový návrh, když by vás naše armáda mohla zničit do setmění?"
Rozhlédl jsem se po všech mužích, kteří seděli u Miraze, „Nepodcenil jsi už naše?čísla? Teprve před týdnem byli Narnijci vyhynuli." Obrátil jsem svou pozornost na Miraze s pocitem hrdosti.
"A ty budeš znovu." Rychle jsem odpověděl: "Tak to bych se neměl moc bát." začal Miraz. zasmál se. „Tohle není otázka statečnosti." Usmál jsem se, než jsem řekl jen další věc, která by se mu dostala pod kůži. „Takže statečně odmítáš bojovat s šermířem o polovinu mladším než jsi ty ?" Y/N se zasmála. "Neřekl jsem, že jsem odmítl." V tuto chvíli vypadal velmi naštvaně.
Jeden z Telmarínů upoutal Mirazovu pozornost. naši podporu, Vaše Veličenstvo, ať už se rozhodnete jakkoli." Náhle promluvil muž napravo od Miraze, což způsobilo, že prudce otočil hlavu.
"Pane, naše vojenská převaha nám sama o sobě poskytuje perfektní záminku, jak se vyhnout-" Miraz agresivně vstal, popadl meč. „Ničemu se nevyhýbám!" Podíval jsem se na Miraze. „Jen poukazuji na to, že můj pán má právo odmítnout."A/N POV:
Promluvil muž stojící pár stop nalevo ode mě. "Jeho Veličenstvo by nikdy neodmítlo.
Vychutnává si šanci ukázat svému lidu statečnost jejich nového krále." Edmund se k němu otočil a rychle se na mě podíval, stále se samolibým výrazem ve tváři.
Pak se otočil zpátky k Mirazovi . Který zaváhal, než zvedl meč a namířil ho na Edmunda. "Vy." Vykročila jsem vpřed, ale muž stojící vedle mě mě agresivně škubl za paži. Zamračila jsem se na něj a vytrhla ruku z jeho sevření. Než Miraz promluvil, všechno utichlo. "Měl bys doufat, že meč tvého bratra je ostřejší než jeho pero." Edmund se otočil s úsměvem na tváři. Přistoupil ke mně a popadl mě za ruku, ale ne předtím, než se na muže, který mě popadl, smrtelně zamračil. Odešli jsme a přidali se k ostatním. Na cestě zpět po chvilce jsem stála na špičkách, abychom zašeptala Edmundovi do ucha. "Byl jsi tam úžasný." Usmál se a políbil mě na temeno hlavy...Roztomily vztah mají oni dva 🫶🏻
Mína 🫶🏻
ČTEŠ
Two pieces (EDMUND x Y/N)
FantasyEdmund pevensie X čtenář (ty) "Omlouvám se, že jsem uh... přerušil dřív." Můj obličej zrudl a Edmund se zasmál. "Oh, o toho se Petere neboj. Nebylo by to poprvé, co bys něco takového udělal." Po Petrově tváři se rozlil zmatený výraz. "Huh?" S Edmun...