8. Kapitola

75 4 0
                                    

A/N POV:

Edmund mi pomohl z lodi a trochu jsem uklouzla. Chytil mě a pár vteřin se na mě díval, než mě položil. Podívala jsem se na něj a on mě začal následovat.
Najednou jsem slyšel Lucy říkat: "Ahoj, tady. To je v pořádku. Jsme přátelé." Vypadala jsem zděšeně, když si její přítomnosti všiml medvěd a začal vrčet a útočit. Trumpkin zakřičel: "Nehýbejte se, Vaše Veličenstvo!" Susan křičela: "Drž se od ní dál." Edmund křičel na Susan: "Střílejte, Susan! Střílejte!" Vylekal mě a já spadla do jeho hrudi. Objal mě kolem pasu, aby mě uklidnil. Nepustil.
Medvěd zaútočil a já začala plakat. Zavřel jsem oči. Medvěd hlasitě zakřičel a já otevřel oči. Vymanila jsem se z Edmundova sevření a běžel k Lucy. Vstala a plakala do Peterovy hrudi, když ji objal jednou paží. Susan prolomila ticho: "Proč by nepřestal?" Trumpkin se sklonil vedle medvěda a vzhlédl. "Mám podezření, že měl hlad." Trumpkin přikývl a Susan se usmála: "Díky." Edmund promluvil: "Byl divoký." Susan se otřásla: "Myslím, že vůbec neuměl mluvit."
Trumpkin se zamračil: "Dost dlouho se s tebou zachází jako s tupým zvířetem, tím se staneš. Možná shledáš Narnii divočejším místem, než si pamatuješ." Začali jsme chodit a já a Edmund jsme od plavby na lodi nepromluvili ani slovo.
Když jsme trochu zaostali, jemně mě popadl za ruku a zastavil se. Otočila jsem se, abych se na něj podívala a on přistoupil blíž. Šla jsem dozadu a narazila na skalní stěnu. Přistoupil ke mně blíž. Přejel prstem po mých rtech a já zbarvila jasně červenou. Naklonil se tak blízko a já mu dala ruku za krk. "Y/N já t-" Než mohli dokončit, Peter na nas zakřičel, aby jsme si pospíšily . Lehce jsem Edmunda od sebe odstrčila a chytil jsem ho za ruku a táhl ho vedle sebe.

Omlouvám se za tak krátké kapitoly to napravím nebojte...
Mína🫶🏻

Two pieces (EDMUND x Y/N)Kde žijí příběhy. Začni objevovat