7.... pierwszy strzał.....

136 5 0
                                    

- a jak ja się go spytam ? I nie powiem kogo chodzi?- Maja spojrzała na Nelly.

- Dobrze... - Nelly powiedziała. Pochwili Maja wstała i pomogła wstać Nelly.

Reszta wieczoru była dość spokojna. Każdy siedział i zajmował się sobą . Około 21..

- dobrze idźcie po śpiwory i zaraz się tu widzimy - trenerka powiedziała. Wyszła razem z drużyną. Całe hakuren siedziało już na śpiworach. Maja siedziała w  pokoju.

Znaczy leżała na plecach a głowę miała na nogach Shawna . On rozmawiał z kimś z hakuren a maja czytała książkę .

- ty jej pozwalasz tak leżeć?- Willi spytał Shawna. On popatrzył na Maję i zgarnol jej włosy z oczu .

- tak. To moja przyjaciółka. Dlaczego mam jej nie pozwalać?- Shawn zdezorientowany pytaniem.

- poprostu pytanie . Nie przejmuj się nim - Tori powiedziała rozkładając śpiwór obok śpiwora przyjaciółki.

- em Tori !- Celia powiedziała i podbiegła do Tori.

- co się dzieje Cellia?- Tori spytała . Maja odłożyła książkę na brzuch i patrzyła na sytuację. Podsunęła się głową trochę wyżej żeby shawnowi było wygodniej.

- mogłabym spać dziś obok Maji. Ja i Jude bardzo byśmy chcieli.- Cellia spytała. Tori położyła śpiwór w innym miejscu obok Maji.

- jasne. Bez problemu. Zaraz pogadamy! Mark i Nathan nauczą mnie grać w karty !- Tori odbiegła.

- Nelly! - Maja krzyknęła i gdy uzyskała już uwagę dziewczyny dodała - a ty nie miałaś się uczyć grać w karty?

- co ? - Nelly podeszła a zielonooka spojrzała na nią wymownie .- a no tak!.

-  no więc.. bardzo cię przepraszam... Naprawdę nie chciałam cię dziś urazić .- Cellia powiedziała siedząc na przeciwko siostry.

Jej starsza siostra siadła i oparła się plecami o plecy niebieskowlosego.

- Celiuś, nie jestem na ciebie zła.  Nie wiedziałaś więc nie zrobiłaś tego celowo. A teraz Sylvia cię wola - Maja odparła.

Gdy cellia odeszła niebieskowlosy chciał zażartować z zielonookiej. Przesunol się tak że on leżał na plecach a ona na jego brzuchu.

- Shawn! Jak mogłeś !- powiedziała Maja odwracając się na brzuch.

- no coz. Ja tylko się chciałem położyć - przytulił ją do siebie. Po chwili zrozumiał co się stało jak ona położyła się mu na ręce i się nie odzywała. Usnęła.

- co to do cholery?- Jude spytał wchodząc i widząc że jego siostra śpi na ręce chłopaka.

- usnęła poprostu. - Nelly odparła. Była zbyt zajęta żeby zobaczyć co się dzieje. Jude zauważył że Shawn też śpi.

- boże jak słodko!- Jack odparł. Podeszli z thodem patrząc.

- dobra odsuncie się od nich bo ich za raz pobudzicie - powiedział Kevin z śpiwora..

- Dragonfly ma rację. Sylvia przykryj ich. I wy wszyscy kłaść się spać - powiedziala trenerka sama wychodząc na korytarz

jak trenerka kazała tak zrobili.  Maja spała obok Shawna a Jude leżał tak żeby patrzeć na nich .

- Jude mógłbyś iść spać ?- Cellia spytała się go . Chłopak nie zrozumiał o co jej chodzi.

- em.. no tak Cellia . Zaraz pójdę spać - odparł chłopak   Cellia przysunelam się do niego .. położyła się na brzuch i podparła na łokciach.

Unikalna ~ inazuma elevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz