23... wątpliwości Maji

24 2 0
                                    

Mark wstał ,rzucając kartami .

- dzięki Harley - powiedział.

Zanim ktokolwiek zdarzył coś zauważyć , surfer przygotował im pyszne jedzenie .

- to wygląda świetnie!- Tori krzyknęła. Hurley stał patrząc z uśmiechem.

- jedzcie puki Świerże - Hurley powiedział. Maja patrzyła jak Shawn karmi night . - a Ty nie  jesz?

- nie jestem głodna, ale wygląda mega Hurley - powiedziała Maja. Podeszła do okna i patrzyła w nie .

- o boże! Ostre to wasabi!- Jack krzyknął. Scooty zaczął się śmiać

- nałożyles mu całe?! Wracaj tutaj!- cellia zaczęła gonić za scootym a Hurley zaczął się śmiać.

- prze zabawna z was ekipa! A tak w ogóle skąd jesteście? - powiedział Hurley

Mark wstał przed chłopakiem wyższym o glowe.

- z gimnazjum raimona , wygraliśmy strefę footbolu ale pewnie o tym nie słyszałeś - Mark się zaśmiał.

- a nawet na pewno nie - Hurley powuedzial. Tory wstała .

- mega dzięki Hurley - powiedziała Tori wyciągając do niego rękę

- za co?- spytał zdezorientowany chłopak.

- dzięki tobie udało nam się wykonać motyli trans!- Tori powiedziała , Sue wychyliła się zza niej

- ehken! Mnie też jakieś dziękuję się należy - upomniała się dziewczyna . Harley zbił pione z Tori

- super że mogłem wam pomóc dziewczyny - Hurley powiedział

- mega dzięki - Tori powiedziała . Sue wstała i sparla się na ramionach Tori . Maja siadła na parapecie

- a tak z ciekawości , chodzisz tu do szkoły?- Sue spytała . Maja wywróciła oczami .

- nie przyjeżdżam tu tylko żeby surfować  mieszkam i uczę się na Okinawie - Hurley powiedział.

- oo serio? A ile masz lat?- spytała Sue . Majka wychyliła się na parapecie i patrzyła .

- 15 - Harley powiedział.

- Harley! Uwazaj hah - zaśmiała się Maja.

- nie powiedziałabym  - Sue powiedziała. Maja zobaczyła jak Tori się oczka świeca. Podeszła do nich .- Tori jest bardzo dojrzała jak na swój wiek  i...

Sue spojrzała na dziewczyne ..  mają w tedy podeszła .

- wystarczy tego swatania bo mnie już na pawia ściągnie - powiedziała sadzając obydwie dziewczyny na dupach.

- więc jesteś w pierwszej klasie liceum?- Mark spytał. Wszyscy byli zdziwieni . No prawie , majki jakoś to nie ruszyło.- tego się nie spodziewaliśmy

- em.. to że mam 15 lat to problem?- Hurley spytał.  Maja położyła mu rękę na ramie.

- nie , jesteś spoko - Maja stwierdziła . Mark chyba nie zakomunikował tej odpowiedzi

- żaden problem! Mega przepraszam  nie sądziłem jednak że jesteś od nas trochę starszy - Mark powiedział - ale to żaden problem. Nie przejmuj się nie było tematu .

- ty też się nie przejmuj młody , spoko Maroko , luzik bluzik i ogólnie puśćmy to z prądem  nie ma o czym mówić - Hurley powiedział .

Mark był zażenowany tym .

- ee dziękuję - Mark powiedział trochę zażenowany .

- serio ziomuś w porównaniu z oceanem ta sytuacja to pikuś - Hurley powiedział

Unikalna ~ inazuma elevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz