Maja obudziła się dopiero jak jechali. Obok niej siedział Shawn, a obok niego Kevin .
- pani treneroko! Maja się obudziła! - powiedział Shawn. Pilkobus się zatrzymał . Była to stacja w jakimś mieście .
- panno sharp. Zapraszam ze mną. Drużyno macie czas wolny - trenerka powiedziała - idźcie do sklepu kupić sobie coś dobrego .
Maja wstala. Kręciło jej się w głowie. Nogi się jej uginały. Shawn ją złapał Maję bo ta poleciałaby tył .
- młoda co jest?- Kevin spytał. Widziała jak byl przestraszony .
- właśnie May. - Shawn postawił Maję do pionu. Cała drużyna opuściła już pilkobus.
Maja uśmiechnęła się do przyjaciół.- nic mi nie jest . Idźcie do sklepu - powiedziała z słabym uśmiechem . Czuła się jakby miała wieczny trening gorszy niż treningi marka.
Złapała się siedzenia.
- Maja jesteś pewna? Zostanę z tobą - Shawn powiedział . Chciał znów ją złapać.
- shawn idźcie z Kevinem. Kupcie coś dobrego. Ja sobie poradzę - Maja powiedziała. Wstała i poszła do trenerki.
- panno sharp - trenerka powiedziała. Maja stała trzymając głowę wysoko. - mam dla ciebie kilka wiadomości.
- ja ... Naprawdę przepraszam - Maja się ukłoniła. Trenerka była zdziwiona jeszcze nigdy nie widziała dziewczyny tak pokornej. - wiem że nie powinnam... Naprawdę powinnam skupić się na grze ale gdy ta pilka leciała na moją siostrę musiałam zareagować. Dzis już na pewno będę mogła trenować. Dam z siebie 110 % tylko proszę ... Niech mnie pani nie wydala... Drużyna jest moja rodzina.
Maja by się wywróciła. Trenerka ją złapała.
- Maja, nie mam zamiaru cię wydalać. Chcę żebyś odpoczęła, dlatego odsuwam cię od treningów. - powiedziała Lina. Maja się przeraziła. Oczy jej się przeszklily. - po za tym mam następna wiadomość .
Maja spojrzała na trenerkę przerażona. Ta zagwizdała.. z pilkobus wybiegła night.
- dziękuję... Ale co ona tu robi?- spytała Maja. Siadła na ziemi dając się lizać szczęśliwemu wilkowi.
- znalazła nas.. po twojej sytuacji przybiegła. Nie chciała wracać do domu i Shawn poprosił żebyśmy ją zabrali. Chcesz pewnie wiedzieć co się stało jak spałaś?- trenerka powiedziała. Pomogła dziewczynie siąść . Siadły na ławce.
- co się stało .. dużo straciłam?- spytala Maja
- drużyna epsilonu wygrała z nami.. dołączył scooty a my jedziemy na spotkanie z akademią królewska reaktywacją - trenerka powiedziała. Patrzyła na dziewczynę.
- jasne. Mogę wrócić już do pilkobusu?- spytała dziewczyna . Była przybita.
- jasne panno sharp. - powiedziała trenerka. Maja wstala , zachwiała się i i odeszła. Trenerka popatrzyła za nią - wiem ile znaczy dla ciebie drużyna.
Maja się nie odwróciła. Przed pilkobusem stał Mark i Jude.
- maja.- Jude powiedział jednak Mark na nią skoczył.
- Maja wiesz co się dzieje? Będziemy grali z epsilonem!- Mark zaczął trząść dziewczyną. Ta złapała sie kurczowo ramion Marka. Nie mogła ustać na nogach.
- Mark.. nie trzesc mną , proszę - powiedziała. Night siadła czekając na swoją właścicielkę.
- em. Przepraszam Maja. Słabo się czujesz?- Mark spytał pozwalając jej się oprzeć o Juda.
CZYTASZ
Unikalna ~ inazuma eleven
ActionPodczas meczu z liceum Zeusa pojawia się brązowowłosa dziewczyna z pewnym darem. Cała drużyna Raimona zna ją doskonale . To Maja, siostra bliźniaczka Juda oraz starsza siostra Celli, Czy pojawienie się jej w historii zmieni jej bieg? Jej dar okaże...