Maja siadła przy łóżku i dalej siedziala, w nocy usnęła.. obudził ją dopiero Shawn.. wybudził się z koszmaru aż siadł.
Był przerażony.. nie dała mu nic powiedzieć tylko się wtuliła w niego.
- przepraszam....- szepnęła dziewczyna... Shawn reż ją przytulił. Nie odzywał się nic.. siedział i przytulał dziewczynę.
- odpocznij... Proszę..- powiedziała Maja. Shawn położył się na łóżku. Głowę miał w stronę wilczka .
Dziewczyna chciała zejść. Ale Shawn jej nie dał. Leżeli tak chwilę aż usnęła..
Rano do ich sali weszła trenerka . Night zaczęła warczeć , co obudziło dziewczynę.
- dzień dobry - powiedziała trenerka. Maja wstała i złapała night
.
- dobry - powiedziała a bardziej warknela .- dzień dobry - powiedział Shawn
- wyruszamy dziś na Okinawę. Mam nadzieję że dalej zostajecie z nami - powiedziała trenerka.
- jasne że tak - Shawn odpowiedział. Podszedł do torby i wziął ciuchy .
- powiedziałam coś pani. A ja zdania nie zmieniam. - powiedziała Maja. Spojrzała na chłopaka .... Dalej dręczyło ją poczucie winy... - czekam przed szpitalem ...
Maja wzięła night i wyszła przed szpital. Nie musiała długo czekać aż znienawidzona trenerka i przyjaciel wyszli. Shawn szedł obok trenerki a Mają z night za nimi. Mieli dość spory kawałek do przejścia .
Dziewczyna myślała cały czas jak to bardzo zawiodła przyjaciela... Wilk ciągle ocierał się o jej nogę czując że jego właścicielka jest przybita.
- Maja?- spytał Shawn . Podszedł do niej. Dziewczyna nie spojrzała na niego.
- tak ?- spytała z opuszczona głową. Miała wory pod oczami. Dwa dni w szpitalu , czuwając nad n nim dały jej popalić.
- jak się czujesz?- spytał Shawn. Ona spojrzała na swoje ręce.
- dobrze. Nic mi nie jest... - powiedziała Maja. Była przybita .
- na pewno?- spytał Shawn . Położył jej rękę na ramieniu. Maja nie odpowiedziała przez chwilę. Trenerka już dawno ich wyprzedziła.
- chodź - powiedziała dziewczyna . Stanęli przy drużynie .
- część!- Shawn powiedział. Maja pogłaskała wilczka . Podeszła do brata i się o niego oparła.
- co tam?- spytał spytał Jude . Uśmiechnął się do siostry .
- nic - powiedziała Maja. Była wpatrzona w shawna ... Wiedziała że coś jest nie tak z shawnem.
- zmęczona jesteś , spałaś w nocy?- spytał Jude . Trenerka jednak gwizdnela gwizdkiem .
- słuchajcie. - powiedziała głośno. Każdy się ucieszył - jedziemy na Okinawę. Jest tam płomienny napastnik.
- płomienny napastnik?- spytał Jude . Cellia zobaczyła iskierki w oczach Maji. Wilczek siedział grzecznie obok nogi .
- płomienny napastnik... Axel ..- Maja powiedziała. Była trochę ożywiona .
- zapraszam do pilkobusa - trenerka powiedziała. Dziewczyna siadła na miejscu obok shawna. Oddzielał ich tylko wilk.
- to może być Axel?- spytał Shawn . Wyrwał maje z natłoku myśli .
- tak myślę... - Maja kręciła pasemko włosów na palcu . Głowę miała zwrocana w stronę okna - chce go zobaczyć ale nie chce ...
CZYTASZ
Unikalna ~ inazuma eleven
ActionPodczas meczu z liceum Zeusa pojawia się brązowowłosa dziewczyna z pewnym darem. Cała drużyna Raimona zna ją doskonale . To Maja, siostra bliźniaczka Juda oraz starsza siostra Celli, Czy pojawienie się jej w historii zmieni jej bieg? Jej dar okaże...