~ Hâlâ sokaklarda dolaşıyorlardı, Sunoo ellinde naneli çikolatalı dondurmayla. Şimdi, en iyi arkadaşlarını ona bunu almaya zorlayan oydu.
Jake zaman zaman Sunoo, Jungwon ve kendisinin fotoğraflarını çekti. Her zaman sahip olduğu arkadaşlarının izniyle bunları sosyal medyada yayınladı.
"Bu fotoğraflarda çok iyi görünüyoruz!" Diye haykırdı Jake ağzı çöreklerle doluyken. "Her zaman olduğu gibi." Jungwon şakayla karışık saçlarını savurdu.
Sunoo bugünün sonsuza kadar sürmesini isteyerek onlarla çokça güldü ama her şey her zaman sona ermek zorunda değil mi?
Jake ve Jungwon, Sunoo ile onun evine gittiler, bu ayrılıştan sonra şimdi herkes kendi evinde, muhtemelen sadece bir saatmiş gibi geçen bu uzun günün ardından uyuyordu.
Sunoo, düzgün hareket edemeyecek şekilde bitkin ve dağınık hâlde yatağın üzerine düştü. Gözleri artık zar zor açıktı, bu yüzden birkaç kez gözlerini kırpıştırarak uyandığını düşünmeye çalıştı.
Ama bu uzun sürmedi ve kendini yeniden diğer dünyada buldu. Şimdi, farklı bir yerde. Neden her gece rüya görüyor? Bunu daha önceden yapmıyordu? Sunoo kaç kere rüya gördüğünü sayabilirdi bile. Ama şimdi, her gece?
Etrafına baktı ve kumsal gibi bir yerdi, Ay'ın güzel ışığının yansıdığı bir okyanustu. Etrafta biraz yeşillik vardı ve orada burada birkaç fener görebiliyordunuz. Yer, boyanmış ve doğrudan bir öyküden geliyormuş gibi görünüyordu.
Sunoo birine bakındı, ama hiçbir yerde bulamadı. O çok aptal. Neden Sunghoon'la yeniden karşılaşmayı umuyordu ki?
Okyanusa doğru yavaş adımlar atarak etrafta dolaşmaya başladı. Havanın esintisi güzel yüzünün bir tarafındaki saçlarını dalgalandırıyor, çocuğu rahatlatıyordu. Burda sonsuza kadar kalmaktan başka bir şey istemezdi.
Sunoo çıplak ayakları kumda dolaşırken arkasında bir varlık hissetti. Bu yüzden aniden dondu. Kendisine doğru gelen adımlar duyduğunda aklı boşluktaydı.
Sunoo, kaçması mı yoksa orada kalması mı gerektiğini bilemeden yutkundu.Merakı onu ele geçirdi ve arkasını döndü ama hemen kaşlarını çattı. Bir şekilde mutluydu, bir şekilde kafası karışmıştı.
Aralarındaki mesafe o kadar küçüktü ki, Sunoo biraz hareket etse önündeki bu çocuğu öpebilirdi.
"S-Sunghoon."
Sessizliği Sunoo bozdu ama kekeleyerek. Büyük olanın onun üzerinde ne kadar etkisi olduğunu gösterdi. Ama nasıl? Sunghoon, önündeki kesinlikle sevimli çocuğa sıcak bir şekilde gülümsedi. Yüzleri arasındaki o küçük boşluğu kapatmamak için nasıl direnecek? Dudağını ısırdı ve geriye doğru yürüdü.
"Merhaba Sunoo." Alçak sesle konuştu. Genç, gözleri acımaya başlayana kadar birkaç kez kırpıştırdı ve neler olduğunu anlamaya çalıştı ve neler olduğunu anlamaya çalıştı. Yine rüya görüyor, yine aynı rüyadalar ve Sunghoon yüzüne o kadar yakındı ki onu öpebilir miydi?
Sunoo, Sunghoon'u öptüğü düşüncesiyle yanaklarının ısındığını hissetti. Ama bekle, Sunoo! Kafanda neler oluyor?! Tabii ki onu öpmeyeceksin! O rüyandaki bir karakter!
Sunghoon ise bu çocuğun gerçek olduğunu biliyordu. Gerçek görünüyordu, gerçek bir insan gibi davranıyordu. Bu yüzden nasıl bir tepki vereceğini görmek için test ediyordu. Ama bu sadece bir test miydi? Ya da nasıl olduğunu görmek için mi yaptı? Büyük olan, bu çocuk için bir şeyler hissettiğini biliyordu. Ama inkar etmeye devam etti, belki gerçek hayatta onunla tanışmayacak bile.
Sunoo daha fazla geriye gitti ve bir kayaya tökezledi, düşmesine ve elini çarpmasına neden oldu. Rüyada olduğu için hiçbir şey hissetmedi. Sunghoon panikledi ve her şeyin yolunda olup olmadığını kontrol etmek isteyerek genç olanın yanına eğildi.
"İyi misin?" Diye sordu, ikincisinin elinde herhangi bir morluk arayarak. Sunoo hiçbir şey söylemeden ona baktı; sessiz kaldı. Sunghoon, genç olanın neden bir şey demediğini görmek için kafasını kaldırdı. Bunun yerine, onun o güzel tilki gözleriyle karşılaştığında gözlerini iri iri açtı. Çocuğun gözlerinde yaşlar vardı.
"H-hey... Neden ağlıyorsun? Ağlama." Sunghoon diğerinin göz yaşlarını silmek için bluzunun kolunu tuttu.
Sunoo kaşlarını çattı. "Bana ne yapıyorsun?"
Büyük olanın kafası karıştı. " Gözyaşlarını siliyorum." Kıkırdadı.
"Hayır, demek istediğim...
... Neden beni kendine aşık ediyorsun?" Bunu bir tek kendisinin duyduğunu düşünerek çok alçak bir sesle fısıldadı.
Ama öyle miydi?
•
•
•
•
•
•
•
Selamlar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben iyiyim.Bölümü beğendiniz miii? Keşke öpseydi dimi ieowjheejsowj daha erkeeen :) Orijinal kitaba oy vermeyi unutmayın. Sizleri seviyorumm 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fanfiction*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...