~Teknelerinden iner inmez Kai koştu ve kelimenin tam anlamıyla yeri öptü. "Iy, bunu neden yapıyorsun..." Soobin önündeki sahneden iğrendim.
Kai gözlerini devirdi ve ayağa kalktı. "Çünkü Sunghoon eğer teknemiz batarsa beni kurtarmayacağını, dolayısıyla güvende olmayacağımı söyledi." Soobin'in ağzı 'O' şeklini aldı, anladı ve başını salladı.
"Beyler, üşüyorum" dedi Jungwon ve hepsi birbirlerine baktılar, herkesin tişört giydiğini gördüler. Yani, herkes değil, Soobin'in ceketi vardı.
"Kendimi baba gibi hissediyorum, hadi geri dönelim." Soobin arabalarına doğru yürümeye başladı ve herkes onu takip etti.
Sunoo ve Sunghoon yan yana yürüyorlardı ve tabii ki ikisi de soğuktan titriyordu.
Bugün birbirleriyle pek konuşmadılar ve Sunoo yanlış bir şey yaptığını biliyor ama fark etmedi. Eğer sorarsa bu utanç verici olurdu, o yüzden susmayı seçti.
"Sanırım öleceğim." Yeonjun merdivenleri çıkmaları gerektiğini görünce neredeyse düşüyordu. "Hadi ama, çok tembelsin!" dedi Heeseung.
"Gerçekten." Kai gözlerini devirdi ve Yeonjun'u sinirlendirdi ve koşmaya başladı. Küçük olan bunu görünce merdivenlerden daha hızlı çıktı ve birkaç saniye içinde arabaya ulaştılar.
"Ah bak, artık yorgun değil." Soobin içini çekti. Erkek arkadaşı çok aptal.
Sunoo ona kıkırdadı ve dikkati tekrar Sunghoon'a döndü. Öyle dikkatli bakmıyordu falan, sadece zihni onu düşünüyordu.
Hepsi yürüdüler ve sonunda arabalarına vardıklarında iki oğlan da bitkin bir halde yerde yatıyorlardı.
"Burada ne oldu...?" Jungwon gülmemek için kendini tutmaya çalışan Sunoo'nun yanına gitti ve omuz silkti.
"Sanırım yine kavga ettiler." Jake yanlarına gelip fısıldadı. Jungwon başını çevirdi ve tek kaşını kaldırdı. "Evet gerçekten bunu bilmiyor muyduk?"
Sunoo kıkırdadı ve Jake gözlerini devirdi. "Haha, çok gülüyorum."
Bunun üzerine Jungwon veda etti ve Jay'e yetişti. Jake de Heeseung'a gitti ve Sunoo yine yalnız kaldı.
Gözleri bir kişiyi aradı ve onun arabaya bindiğini gördü. Çocuk bir daha Kai ile Yeonjun'un arasında oturmak zorunda kalmamak için adımlarını hızlandırdı.
Aynı arabaya kimsenin bindiğini görmedi, bu yüzden bu fırsatı değerlendirdi ve bindi. İçeri girdiğinde Sunghoon'un kafası ona doğru eğildi ve sessizce oturdu. Bakışlarını tekrar pencereye çevirdiğinde arabada henüz kimsenin olmadığını gören Sunoo seslendi;
"Merhaba hyung!" Sunghoon bir şeyler mırıldanırken konuştu, belki 'merhaba' da diyebilirdi.
Sunoo artık ne diyeceğini bilemeden yere baktı. Ne istediğini sormalı mı? Yoksa çok mu erken?
"Uhm, Sunghoon hyung..." diye başladı ve Sunghoon yavaşça başını çevirip ona baktı. Küçüğüne duyduğu duygulardan kaçmak istiyordu ama gün geçtikçe saklanmayı daha çok sevmeye başlıyor gibi görünüyordu.
"Neden beni görmezden geliyorsun?"dedi Sunoo, sesinin üzüntüyle doluydu. Sunghoon kalbinin hızla çarptığını hissetti ve şu anda düşünebildiği tek şey olarak başını salladı.
"Seni görmezden gelmiyorum, ne demek istiyorsun?" diye sordu ve Sunoo ona bakmak için başını kaldırdı. "Neden yalan söylüyorsun?"
Sunghoon dudağını ısırdı. "Söylemiyorum...?"
Sunoo içini çekti, ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu bu yüzden yalan söylediğini kabul edecekti çünkü bu yüzünden bile belliydi.
"Öyle diyorsan" omuz silkti ve bakışlarını yavaşça pencereye çevirdi. Sunghoon yutkundu ve ardından diğeri arabaya binerek Sunoo'nun arka koltuğun ortasına, Sunghoon'un yanına oturmasına neden oldu.
"Saat kaç?" Jungwon sordu. Riki, telefonuna bakarken "Saat yedi, neredeyse sekiz" dedi. "O halde sekiz buçukta geri döneceğiz." Jay motoru çalıştırarak konuştu.
Jungwon başını salladı ve dikkatini telefonuna çevirdi. Hepsi sessiz kaldı, sadece Jay'in arabasından gelen şarkılar duyuluyordu.
"Zaman çok hızlı geçti." Sunoo somurttu ve hepsinin başını sallamasını sağladı. Jay, "Oraya geri dönmeliyiz," diye sızlandı.
Daha sonra kampa ulaşana kadar konuşup şakalaşmaya başladılar. Sunoo arabadan indi ve geçen sefer yaptığı gibi Riki'nin çadırına giderek ondan bir ceket istedi.
Sunghoon ona ve Riki'ye gülümseyerek baktı, bilinmeyen bir his hissetti. Etrafındaki herkesi görmezden gelerek başını salladı ve telefonuna baktı.
"Riki!" Sunoo hızla onun peşinden koştu. Küçük olan arkasını döndü ve büyük olan yüzünden kafası karışmış görünüyordu.
Yalvaran bir yüz ifadesiyle, "Ceketlerinden birini bana tekrar verebilir misiniz? Donuyorum" dedi. Riki kıkırdadı ve peşinden geleceğini işaret ederek başını salladı.
"Burada." Ona ceketi verdi ve Sunoo parlak bir şekilde gülümsedi. "Teşekkür ederimmm!" Tam dışarı çıkacakken Riki elini eline aldı. "Sana bir şey söyleyebilir miyim?"
Sunoo kaşlarını çattı, Riki'nin ona tekrar ne söylemek isteyeceğini merak ediyordu ama yine de tereddütle başını salladı. "Üzgünüm." Konuştu ve Sunoo'yu suskun bıraktı.
"Her şey için" diye devam etti. "Ve sana bir şeyi söyleyeyim..." Riki dudağını ısırdı ve bakışlarını Sunoo'ya çevirdi. "Ne olursa olsun seni yine de seveceğim."
●
●
●
●
●
●
●Riki'ş... Hak etti ama yani. 2 bölümcük kaldı bu arada :( iyi uyuyun saat geç oldu 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fanfiction*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...