~"Hayatımın geri kalanı boyunca senden nefret edeceğim Sunoo!" Jake genç olanın kafasına vurdu ve Sunoo'nun somurtmasına neden oldu. "Özür dilerim, tamam mı?"
Jungwon onu biraz itti. "Bizi korkuttun!"
Sunoo iki çocuğa hafifçe kıkırdadı ve saçındaki tüm yaprakları ve küçük dalları
çıkarmaya çalıştı.Sunghoon ise koşmaktan yorulmuş bir halde yerde yatıyordu.
Peki, şöyle oldu:
İki çocuk etrafta dolaşırken bir hayvanın sesi duyuldu. "Bu da ne?" Sunoo durdu ve
Sunghoon da sesleri daha iyi duyabilmek için durdu.Ses gittikçe yükseliyordu ve sanki yaklaşıyordu. Sunghoon beceriksizce güldü ve hemen Sunoo'nun elini tuttu onunla koşmaya başladı. "Ne- O neydi?!" Sunoo bağırdı ve Sunghoon parmağını dudaklarına koyarak, kelimenin tam anlamıyla bağırmak için doğru zaman olmadığını belirtmek için onu susturdu.
"Sanırım bu bir ayı, haklıydılar, bunu düşünmeliydik!" Fısıldayarak bağırdı.
"Peki şimdi ne yapmalıyız?" Ayının sesi tekrar duyulunca Sunoo paniğe kapıldı.
Sunghoon bir süre ona baktı. "Koş dediğimde beni takip et."
Sunoo başını salladı, Sunghoon'un onu nereye götürebileceğini bile düşünemeyecek
kadar stresliydi. Kimse eve dönüş yolunu bilmiyordu."1..."
"2..."
"3..."
"KOŞ!"
İkisi de koşmaya başladı çünkü Sunghoon üç dediğinde ayı arkalarındaydı. Artık canları pahasına koşuyorlardı ve koşarken kamp yerini buldular.
Tabii ki bütün çocuklar onları azarladı.
"Hadi ama o kadar da sıkıcı değildil" Soobin gölde kalmak istemeyen herkesin rahatsız olduğunu söyledi. "Evet evet öyleydi." Yeonjun içini çekerek sırtını sıvazladı.
Riki sandalyeden kalktı ve Sunoo'ya sarıldı. Büyük olanın dili tutulmuştu, diğerleri de öyle. Riki'nin ona sarılmasını beklemiyorlardı.
Sunghoon onlara baktı ve gözlerini kaçırdı.
"Neden-" Sunoo hâlâ elindeydi. "Bunu bir daha yapma," diye konuştu Riki ve geri
çekilmeden önce ona daha da sıkı sarıldı.Sunoo yüzüne bakarken Riki'nin bir cevap istediğini fark etti.
"Ah-evet-yapmayacağım." Sunoo hızla başını salladı ve Sunghoon gözlerini devirdi. Riki ne kadar iyi bir manipülatör.
"Artık herkes burada olduğuna ve kimse ölmediğine göre, haydi kamp ateşini yakalım!" Beomgyu bağırdı. Heeseung kaşlarını çattı. "Onlar ölmek üzereydi ve sen
kamp ateşini mi düşünüyorsun?"Beomgyu ağzını kapattı ve dudaklarını büzdü. Taehyun bu duruma kıkırdadı. "Arkadaşlar, sorun değil, yani ayıyı kaybettik ve onun olup olmadığından bile emin
değiliz." Sunghoon soğuk yerden kalkıp bir sandalyeye oturdu. Sunoo onaylayarak başını salladı."Yani bu, ateşi yaktığımız anlamına geliyor!" Kai tekrar Yeonjun'la birlikte gitti ve bazı
kayalara çarparak onu yakmaya çalıştı. Jay, "Bunu böyle yaparsan başarılı olamazsın"
dedi.Kai ona dik dik baktı ve Yeonjun şeytani bir şekilde kıkırdadı. "O halde bunu kendin
yap," dedi ve ikisi de ayağa kalkıp Jay'in gelip ateşi yakmasını beklediler.Jay ayağa kalkarken gözlerini devirdi, masadan bir paket kibrit alıp bir tanesini ateşe verdi, ateş diğerlerine de yayıldı ve artık bunu daha kolay yaptı. "Gördün mü?"
Kai, Yeonjun'a baktı ve içini çekti. "Hayat adil değil." dedi genç olan ve Yeonjun'un başını sallamasını sağladı.
Jake, "Ah, hava soğuyor" dedi. "Ah, size söylemeyi unuttum, geceleri burası soğuk, ceket falan getirdiniz mi?"
Jake yavaşça başını salladı ama acele ettiği için bunu yapıp yapmadığından pek emin değildi.
Sunoo, yanında ceketinin olmadığını fark etti ve hemen çadıra gitti.
Sunghoon başını genç olana çevirdi ve Riki'nin onu takip ettiğini fark etti.
Vücudu anında ayağa kalktı ve çadıra doğru yürüdü.
"Sunoo-yah, ne oldu?" Çadırın içinden duydu. Diğeri, "Yanımda ceketim var mı diye
kontrol ediyorum," diye mırıldandi."Ah, eğer yoksa sana bir tane verebilirim" dedi Riki ve Sunghoon, Sunoo'nun nasil
döndüğünü gördü. "Neden birdenbire böyle oldun?" Daha alçak sesle konuşarak
söyledi.Riki kaşlarını çatarak Sunoo'ya baktı. "Ne demek istiyorsun?"
Sunoo "Daha önce böyle değildin" dedi ve ayağa kalktı. Riki'nin kafası hâlâ karışıktı ve
Sunoo çadırdan çıkmak üzereyken Riki bileğinden tutup onu geri çekti."Sunoo-yah, sana söylemiştim." Konuşmaya başladı ve Sunoo'nun başını sallamasını
sağladı. "Riki... bir daha asla aynı olmayacağız, tamam mı?" dedi. "Ama Sun..." Riki Sunoo'yu tekrar durdurdu. "Onunla mi olacaksın?" Genç olan sordu ve Sunoo kaşlarını çattı."Kim?"
Riki ofladı. "Biliyorsun?" Sunoo'nun kafası daha da karışmıştı, Riki kimden bahsediyordu?
“Sunghoon."
Sunoo gözlerini genişletti ve artık ne diyeceğini bilmiyordu.
"Ben ondan daha iyiyim!" Dedi Riki ve iki elini de kollarına koydu.
"Neden o da ben değil?" Genç olan başını hafifçe yana eğerek tekrar konuştu.
Sunoo kaşlarını çatarak gençlerin gözlerine baktı. Çaresiz görünüyordu. Riki'nin tek İstediği Sunoo'nun tekrar yanında olmasıydı. Ama elbette birisinin her şeyi gerekiyor. Ve bu kişi Riki'nin çok şeye rağmen direndiği biri.
Sunghoon.
Sunoo başını salladı. "Hayır, onunla birlikte olmak istediğimi kim söyledi?"
Bu Sunghoon'un kalbinin kırılmasına neden oldu. Sunoo'nun ağzından başka bir şey duymak istiyordu. Ama hiç beklemediği bir şey çıktı.
Onun için Sunoo özel biriydi. Ancak genç olan için durum aynı değil gibi görünüyor.
Sunghoon duyduklarından bunun yeterli olduğunu anladı ve oradan uzaklaştı.
"Dikkatli ol yoksa hastaneye yalnız gidersin!" Soobin ateşin üzerinden atlayan Yeonjun'a bağırdı.
Beomgyu da katıldı ve ikisi, şans eseri ateşe değil, birbirlerinin üzerine düştüler.
"Ah!" Yeonjun dedi ve kelimenin tam anlamıyla sırtına yaslandığı için acıyan sırtını tuttu.
"Çekil üzerimden!" Yeonjun, Beomgyu'yu sırtından kurtarmaya çalıştı ama başaramadı ve mağlup olarak orada kaldı.
Diğerleri gülüyordu ve yüzünde ciddi bir ifade olan tek kişi Sunghoon'du. Jungwon, Jake'le birlikte şaşkın bir şekilde ona baktı ve Sunoo'nun üzerinde bir ceketle çadırdan çıktığını gördü.
'Ama elinde olmadığını söyledi...' Sunghoon düşündü ve Sunoo yanına oturduğunda omuz silkti.
•
•
•
•
•
•
•
🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fanfiction*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...