Bölüm 13- Hisler

63 14 18
                                    

~Sunoo evindeydi, eski erkek arkadaşıyla tekrar buluşabilmek için evrenin onunla neleri olduğunu derin derin düşünüyordu. Ondan bu kadar mı nefret ediyor? Riki'yi unutması gerekiyordu ve neredeyse unutuyordu ama ne yazık ki onunla orada buluşmak zorunda kaldı. Tabii ki, hiçbir şey onun lehine çalışmıyor.

İçini çekti, bunca saat boyunca yeniden düşünüp anıları canlandırdıktan sonra beyninin çok fazla ağrıdığını hissediyordu."Saat kaç?" Kendi kendine sordu ve kalktı, telefonuna doğru. Kaşlarını çattı. Çoktan akşam 7 mi?

Bugün kendini kapalı hissetti.

1. Riki ile buluştu.

2. Arkadaşlarıyla konuşmadı.

Ve 3. Belli biriyle buluşmadığı için.

Zaten evde sıkılmaya başladı ama yine de oraya geri dönüp gece vardiyası falan yapmak istemezdi. Jake'i aramalı mıydı?

Numarasını çevirdi çünkü ona bugünlerde olanları anlatması gerekiyordu. Bu çok fazla.

Merhaba?

Jake?

Sunoo? Yine de senin neyin var? Beni şimdi gerçekten aramıyorsun.

Oh, bir konuda, sen ve Won buraya gelebilir misiniz? Size bir şey söylemeliyim...

Ne konuda?

Siz buraya geldiğinizde söyleceyeceğim.

Tamam...

🧸

Sunoo, Jungwon ve Jake şimdi Sunoo'nun yatak odasındalar ve onu dikkatle dinliyorlar.

"Yani, kütüphanedeydim. Her zamanki gibi," diye konuşmaya başladı ki diğer çocuklar kaşlarını çattı, onlara söyleyeceği şeyin olmasını beklemiyorlardı. "Ve tahmin et kiminle buluştum."

Dudaklarını ince bir çizgi halinde büzdü ve karşılık olarak Jungwon bağırdı. "Rüyalarındaki o çocuk!"

Sunoo, onunla ne rüyalarında ne de gerçek hayatta karşılaşmadığını hatırladı. Jake ona inanmasını söyledi, rüyalar senin hayalini kurduğun karakterleri yaratabilir ama günlerce değil. Bunun yerine, rüyalar gerçek insanları hayal etmenizi sağlar. Ve şimdi, tüm bu bilgileri alan Sunoo, Sunghoon'un gerçek bir insan olabileceğine inanmaya başladı.

"Hayır," dedi derin bir iç çekerken. "Riki." diye mırıldandı, bu da Jake'in gözlerini büyütüp Jungwon'a bakmasına neden oldu. İkisinin de aynı şok olmuş yüzü vardı. Sunoo hafifçe kıkırdadı ve dudağını ısırdı. "Ne dedi?" Jake sonunda sormayı başardı ve Sunoo ona basit bir soruyla cevap verdi.

"İlişkimizi geri istiyor."

Jungwon kaşlarını çattı. "Hayır Sunoo, bunu yapmıyorsun. İstesen bile sana izin vermeyeceğiz. Sana tüm o kötü şeyleri yaptı ve hala ilişkinin eskisi gibi olacağını mı düşünüyor? Sinir bozucu. Bırak acı çeksin. Senin gibi." Jungwon tersledi, bu Sunoo'yu şaşırttı. Jake başını salladı ve Sunoo konuşmak için ağzını açtı ama Jake sözünü kesti.

"Ve o zamanlar senin yanında olan bizdik. Ne kadar kırıldığını gördük. Yani o deneyim bir daha yaşanmayacak." Jake rahatsız görünüyordu.

Sunoo gülümsedi. Haklıydılar, söyledikleri her şey doğruydu. Riki'ye geri dönemezdi. Onun ağladığını ve Sunoo'ya geri dönmesi için yalvardığını görmek kalbini kırmış olsa bile. İnsanlar asla değişmez, aslında sadece istediklerini elde etmek için numara yaparlar.

Ama Riki bunu gerçekten yapıyor muydu? Sunoo, bunu sadece Sunoo'nun masumiyetinden, vücudundan ve yüzünden yararlanmak için yaptığına ikna olmuştu. Tekrar.Ama Riki bunu şimdi gerçekten istiyor muydu?

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin