Bölüm 17- Yeni Arkadaşlar

69 11 10
                                    

~Sunoo arkadaşlarıyla birlikte dört gün önce olanları derin derin düşünüyordu.

"O gömleği bana ver!" Jungwon, Heeseung'a bağırdı. Heeseung onu bulamadı ve Jake ona Jungwon'ın istediğini verdi.

"Sen aptal mısın!" Jungwon sert bir bakışla Jake'e baktı ve büyük olan sadece beceriksizce güldü."Çantanı hazırladın mı Heeseung?" Jungwon sordu ve Heeseung'ın başını sallamasını sağladı ama bunun ardından Jake'ten bir tokat yedi. "Evet yaptım."

"Harika, bunu henüz yapmayan tek kişi benim!" Jungwon yüzünde sahte bir gülümsemeyle bağırdı.
"Sunoo, ya sen?" Sordu Heeseung ama gençten yanıt alamadı. Sunoo bölgeyi terk ediyordu ve şimdi aklında hiçbir şey yoktu.

"Dünyadan Sunoo'ya!" Jake onu sarstı. İşte o zaman üç çocuğun ona tuhaf tuhaf baktığını görünce gerçekliğe geri döndü.
"Ah-hehe, özür dilerim!"
"Yarın için heyecanlı mısın? Çok eğlenceli olacak!" Jungwon bu gezi konusunda gerçekten heyecanlı görünüyordu ve bu diğerlerini de daha da heyecanlandırmıştı.

"Elbette öyleyim" diye mırıldandı. Heeseung kolunu itti. "Bugün neden bu kadar kapalısın?"

Sunoo kaşlarını çattı. Kapalı değil, içinde, aynı zamanda kafası karışmış ve mutlu hissediyor çünkü Sunghoon'un sadece hayallerinin yarattığı biri olmadığını biliyordu; aslında gerçek bir insandı. Ama belki de Jake, aklına her daldığında yaptığı yüz ifadesinden dolayı şaşırdığını düşünmüştür.

"Ben değilim." Şimdi gülümseyerek Jake'in rahat bir nefes almasına neden oldu.

"Çocuklar aman tanrım!" Jungwon bağırdı ve hepsinin şaşkına dönmesine neden oldu.

"Jay bana sabah erkenden yola çıkacağımızı mesaj attı!"
Sunoo içini çekti. Jungwon beceriksizce güldü ve onlara mesajı gösterdi: "Ama sabah beşte kalkmak istemiyorum."

"SABAHIN DÖRDÜ MÜ!" Jake vurguladı. "Sanırım hepiniz bensiz gideceksiniz," Heeseung başını salladı.
Jay'in kendisine gönderdiği bilgileri okuyan Jungwon, "Hayır, önce Soobin beni alacak çünkü ben daha yakınım ve ondan sonra biz de arabayla geleceğiz" dedi.

Kaç araba olacak?" Jungwon sordu ve mesajları görmek için yanına gitti.

"Üç civarında, Yeonjun, Soobin ve Kai bir arabadasınız, Sen, Jay'in kuzeni, Riki, Taehyun ve Beomgyu ikinci arabada ve ben, Jay, Jake ve Heeseung'la birlikte üçüncü arabamız var." Dedi Jungwon.

Sunoo ihanete uğradığını hissetti. "O ARABADA RİKİ HARİÇ KİMSEYİ TANIMIYORUM!"
Jake güldü. "Sorun değil, yeni arkadaşlar edin, çok asosyalsin."

Heeseung da diğer ikisiyle birlikte güldü. "Siz bana zorbalık mı yapıyorsunuz yoksa?" Sunoo sert bir yüzle söyledi.
"Hayır ama yaşayacaksın, o kadar da kötü değil."

Bu bir yalandı.

Burada diğer dört çocukla birlikte arabada kalıyordu ve gerçekten garip bir sessizlik vardı.

Ama tahmin et ne oldu? Jay'in kuzeni sadece bir adam değildi.

Bu Sunghoon'du. Riki sol tarafında olacak şekilde yan yana kalıyorlardı ve bu durumu daha da garip hale getiriyordu.

Sunoo arabaya girip büyük olanı gördüğünde ikisi de dondu ve o zamandan beri kimse tek kelime etmedi.

Yani -uhm- Sunoo, haklı mıyım?" Sordu Beomgyu ve ona baktı. Sunoo'nun düşünceleri bölündü ve küçük bir gülümsemeyle başını salladı.

"Evet," alçak sesle konuştu ve Sunghoon ona baktı.
Riki de ona baktı ve herkes yeniden sustu."Gerçekten eğlenceli olacak!" Taehyun arabayı sürmekle meşgulken Beomgyu bu şeyle en çok ilgilenen görünüyordu ve arabadaki diğer iki erkek camlara bakarken Sunoo da aralarında sıkışıp kalmıştı.

"Evet çok" Sunghoon mırıldandı ve Beomgyu ona dik dik baktı. "Kapa çeneni."

Yolculuk gerçekten sessizdi, hiçbiri konuşmaya nasıl başlayacağını bilmiyordu, bu yüzden sessiz kalmayı tercih ettiler.

"Oraya ne zaman varıyoruz?" Beomgyu uzun bir süre sonra sızlandı ve Taehyun'un koluna vurdu. "Yakında bebeğim, biraz bekle."

Beomgyu içini çekti ve kendini sandalyeye bıraktı. "Müzik dinlemek isteyen var mı?" diye sordu ve sanki ölümden uyanmış gibilerdi, hepsi aynı anda başlarını salladılar.

Beomgyu şeytani bir şekilde kıkırdadı ve telefonunu hızla arabaya bağladı. "Hangi şarkı?"

"Antifragile!" Sunoo bağırdı. Beomgyu ona baktı, "Evet, aynı zevklere sahibiz!"

Sunoo parlak bir şekilde gülümsedi ve yanındaki iki çocuğun onun yüzüne ve gülümsemesine hayran kalmasının farkına varmadı.

"Başlıyor!" Beomgyu bağırdı ve arabada 'anti-fragile' sesi tüm gücüyle patlamaya başladı.
"Bu en sevdiğim bölüm!" Sunoo bağırdı. "Benim de!" Beomgyu da ona bağırdı ve başparmağını kaldırdı.

"Anti-ti-ti fragile, fragile Anti-ti-ti-ti fragile Anti-ti-ti-ti fragile, fragile" Taehyun da katıldığında hep birlikte şarkı söylediler ve üçü de heyecanlandı.

"Bu şarkı en iyisi!" Beomgyu bağırdı. Sunoo hızla başını salladı ve arkadaki iki çocuk bu görüntü karşısında kıkırdadı.








Evet... Yine geç gelen bir bölüm ve yine özür dilerim😔 o kadar uzun da değil hatta hiç uzun değil! Ama neden yazıp da atamıyorum bilmiyorum... Hiçbir şey yapasım yok ve bu bölümü de zor attım. Az kaldı zaten bitmesine, 9 bölüm galiba. Umarım diğer bölümü hemen atarım , yani kendime pek güvenmesem de... Neyse, umarım hoşunuza gitmiştir bölüm, sonraki bölümde görüşürüz 🧡🌼

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin