~Sunoo ve Sunghoon yan yana durup gökyüzünü izliyorlardı. Her ikisi de elleri destek için başlarının altında, çimlerin üzerinde yatıyorlardı. Sunoo manzarayı beğendi; hayır, onu sevdi. Gölden on kat daha iyiydi. Sunghoon iyi noktalar bulma konusunda gerçekten iyiydi.
Büyük olan Sunoo'ya baktı ve dudaklarına bir gülümseme yayıldı. Tanrım, onu delirtiyor. Kavgalarından sonra tek düşündüğü Sunoo'ydu ve onu rüyasında görmeye başladığından beri tek düşündüğü sadece Sunoo'ydu.
Sunoo; Bu güzel insan, her zaman mutlu, pozitif, arkadaş canlısı ve her bakımdan mükemmel olan Sunoo.
Onu seviyordu. Onun varlığını seviyordu, gülümsemesini seviyordu, onunla ilgili her
şeyi seviyordu.Ama bunu söylemeye cesareti yoktu.
Belki Sunoo ondan hoşlanmıyordur bile. İtiraf etse nasıl hissederdi?
Sessiz kalmak daha iyi.
Genç olan "Geri dönmek istemiyorum" diye başladı ve Sunghoon başını salladı. "Ben
de istemiyorum."Sunoo kıkırdadı ama durdu. "Bekle, ne zamandır buradayız?" Sunghoon durdu ve fark etti. "Haklısın, aman tanrım!" Hızla telefonuna uzandı ve iki saattir orada
olduklarını gördü.Sunoo ve Sunghoon da ayağa kalktı ve etrafına bakmaya başladı. "Belki de bizim için endişeleniyorlardır!" Sunoo başını ellerinin arasına aldı ve sızlandı.
Bu sırada...
"Sana söylemiştim! Ateş o şekilde yanmıyor!" Kai, Yeonjun'a gösterdi. Büyük olan gözlerini devirdi. "Arkadaşlar, eğer ikiniz yine kavga ederseniz o zaman birlikte ayrılırsınız, buradan yürüyerek ayrılırsınız. Araba yok." Dedi Jake ve gözlerini devirdi.
Soobin bu düşünceye kıkırdadı. "İyi bir fikir olabilir!"
Hepsi gülmeye başladı. Yeonjun "Erkek arkadaşım bana tam anlamıyla zorbalık
yapıyor" diye mırıldandı ve Soobin'e dik dik baktı..Kai güldü. "Bizden daha aptallar."
Yeonjun kıkırdadı ve başını salladı.
Beomgyu etrafına baktı. "Hepimizin olmadığımızı hissediyorum." Taehyun bakışlarını Beomgyu'ya çevirdi. "Ne demek istiyorsun?"
Jungwon durdu ve Heeseung kimin kaybolduğunu fark ederek gözlerini genişletti.
"Sunghoon ve Sunoo yok?!"
Bütün oğlanlar izlerini bıraktılar ve gözlerini de genişlettiler. "Sana söylemiştim birisi ölecekti! Bunu biliyordum!" Taehyun vurguladı. "Katil olarak görülüyoruz!" Yeonjun korkuyla bağırdı. Soobin onu çevreleyen aptallık karşısında iç çekti.
"Sakin ol, ölüp ölmediklerini bile bilmiyoruz, tamam mı?" Jungwon, Jake ile birlikte sandalyeden kalktı ve koşmaya başladı. "Evet! Siz ikiniz nereye gidiyorsunuz?!" Soobin arkalarından bağırdı.
"En iyi arkadaşımızı bulmaya, değil mi?" Jake gözlerini devirdi ve arkasına döndü.
"Bekle! Ben de geliyorum!" Jay bağırdı ve hızla ayağa kalktı. Heeseung içini çekti ve
tembelce onların peşinden gitti.Diğerleri geride kaldı, Kai sonunda Ateşi yaktı ve Yeonjun'u yakmaya çalıştı. Büyük olan ona inanmayan bir bakış attı ve içini çekerek ayağa kalktı ve Soobin'in yanına gitti.
"Soob, biz de gidelim mi?" Küçük olana arkadan sarıldı. Soobin dudağını ısırdı. "Hadi gidelim." telefonunu aldı ve Yeonjun'u peşinden sürükledi. Riki ve Kai hâlâ oradaydılar, birbirlerine bakıyorlardı.
Riki de arkalarından koştu ve Kai ateşe baktı. Onlarla giderse ve ateş yayılırsa ne olur?
"Güle güle ateş..." İçini çekerek defalarca yakılmaya çalışılan ışık kaynağını söndürdü.
🧸
"SUNOOOO!" Jungwon en yakın arkadaşı için bağırdı ama onu gören ya da ona dair
hiçbir şey yoktu. "Onu aramayı denedin mi?" Beomgyu sordu. Jungwon başını salladı."Evet! Soobin! Sunghoon'u arayın!'' Jake dedi ve Soobin başını salladı.
Onu hoparlöre aldılar ama görüşme Sunghoon'a ulaşılamadığını söyleyerek
sonlandırıldı. "Ormanda sinyalimiz yok lanet olsun.'' Sızlandı. "Ve güneş çoktan batıyor!" Yeonjun'un söylediği buydu. Jungwon panikledi ve etrafina
baktı. Jay, genç olana "Sakin ol Wonie, onları bulacağız" diye güvence verdi.Hepsi her yere bakıyor, göle geri dönüyor ve oradan daha uzağa yürüyorlardı ama Sunoo ya da Sunghoon yoktu.
Riki birlikte gittiklerini biliyordu. Hala Sunoo için endişeliydi. Ya Sunoo yaralanırsa?
"Şimdi nereye gitmemiz gerektiğini biliyor musun?" Sunoo kaşlarını çattı ve başını yana çevirdi. Sunghoon iki yola bakti, sola mi yoksa sağa mi gitmeleri gerektiğini karar verdi.
"Peki, doğruyu deneyelim." dedi. Sunoo kollarını kavuşturdu. "Peki ya doğru yol bu
değilse? Sonsuza kadar burada sıkışıp kalacağız." Sunoo dramatik bir şekilde söyledi.Sunghoon kıkırdadı. "En azından yalnız değiliz" ve omuz silkti. Sunoo'nun çenesi
düştü. "Bu durumda nasıl bu kadar soğukkanlı olabiliyorsun?"Sunghoon hafifçe kıkırdadı. "Değilim..."
Sunoo kaşlarını kaldırdı. "Ama öyle görünüyorsun."
Sunghoon başını salladı. "Gözüküyorum."
Sunoo dudağını ısırdı. "O halde sağa gidelim. Aksi takdirde buraya gelip soldan
gideriz." Yürümeye başladı ve Sunghoon da onu takip etti.İkisi de sessiz kaldı. Sunghoon "Seninle gerçek hayatta tanışmak çok tuhaf" diye
mırıldandi ve yere baktı. Sunoo yavaşça başını salladı ve etrafına baktı. Artık gece olmuştu ve duyulan tek şey baykuşların çığlıklarıydı."Ama rüyalardakinden daha güzelsin." Sunghoon bunu söyledi ve Sunoo'nun anında kızarmasına neden oldu ve yüzünde bir gülümseme belirdi.
"Senin gibi." diye mirildandı ve gülümsedi. Bekle. Bunu neden söylüyor?
"Takdir ediyorum." Sunghoon da kıkırdadı.
•
•
•
•
•
•
•
Ben unutuyorum, atmayı bana hatırlatın olur mu? Şu sıralar zaten yaşıyor muyum emin değilim. Görüşürüz, sizi seviyorum 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fanfiction*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...