Bölüm 18- Kamp Yapmak

52 10 5
                                    

~ "Burada! Sunghoon'la aynı çadırda uyuyacaksın!" Beomgyu'nun arabadan çantasını Sunoo'ya vermesi Sunoo'nun gözlerini irileştirmesine neden oldu.

"Hayır, onunla aynı çadırda uyumam mümkün değil!" Beomgyu arkasını döndü ve başını yana eğdi. "Neden?"

Sunoo ne diyeceğini bilmiyordu bu yüzden başını salladı. Ona söyleyemez.

"Ö-önemli değil."

Beomgyu başını salladı. Sunoo çantasını aldı ve bütün oğlanların gülüp birbirlerine sarıldıklarını gördü.

Gözleri kaldığı çadıra gitti ve oraya girdi.

Çantasını yerleştirdi ve tam çadırdan çıkmak üzereyken Sunghoon çadırın içine girdi ve Sunoo'nun düşmesine neden oldu.

"Ben çok üzgünüm!" Sunghoon özür diledi ve kalkmasına yardım etmeye gitti. Küçük olan ona baktı ve Sunghoon onun iyi olup olmadığını sorduğunda gerçekliğe geri döndü.

"Evet evet! Teşekkür ederim." Hiç yardım almadan hızla ayağa kalktı ve Sunghoon'u şaşkın bir halde bırakarak oradan uzaklaştı.

"Ah, sen Sunoo olmalısın, değil mi?" Soobin çadırdan çıkan gencin yanına geldi.

"Evet,merhaba!" Sunoo eğildi.

Soobin kıkırdadı. "Seni herkesle tanıştırayım!" dedi ve Sunoo'yu peşinden sürükledi.

Başka biriyle tartışan bir çocuğun yanına gittiler.

"Bunlar Yeonjun ve Kai." Soobin onlara gösterdi. İki erkek tartışırken komikti çünkü Yeonjun gözlerini devirdi ve Kai de onun kafasının arkasına bir şaplak attı.

"Her neyse," Soobin olay yerine garip bir bakış attı ve diğerlerinin yanına gitti. "O Beomgyu ve Taehyun, onları arabadan tanıyorsun." Büyük olan bunu söyledi ve Sunoo yüzünde bir gülümsemeyle başını salladı.

"Riki'yi tanıyorsun," diye mırıldandi Soobin ve bu Sunoo'nun kafasını karıştırdı. Soobin, Riki ile tanıştığını nereden biliyordu?

'Jake ve Jungwon ona söyledi mi?' İçini çekti.

"Oh, unuttum!" Soobin, Sunoo'yu peşinden sürükledi ve ona Jungwon'la birlikte olan bir erkeği gösterdi. "O Jay!"

Adam adını duyduğunda Sunoo'ya elini salladı, genç olan da öyle yaptı. "Sunghoon'u zaten tanıdığınızı varsayıyorum, değil mi? Önümüzdeki üç gün boyunca ikiniz aynı çadırda uyuyacaksınız." Soobin, bunun hatırlatılmasını gerçekten istemeyen Sunoo'ya bilgi verdi.

Sadece başını salladı ve işte o zaman Soobin, Yeojun ile Kai arasında kavga başlamadan önce gitmesi gerektiğini söyledi.

Etrafına baktı, dağlardaydılar, şehirden uzak bir yerdeydiler ve sadece kuşların cıvıltılarını duyabiliyordunuz. Burayı çevreleyen küçük bir çit vardı ve devasa
bahçeden çıkıp biraz daha yürürseniz ormana ulaşacaksınız. Çocuklar herkes yerleştikten sonra ormana gitmeye karar verdiler çünkü Soobin ziyaret edilecek güzel yerler biliyordu. Bunlardan biri göl ve orada kalabilirler.

"Ama ayılar var mı?" Heeseung sordu. Soobin düşünüyor gibi görünüyordu, bu yüzden sonunda başını salladı. "Hayır."

"Bence." Herkes şok içinde birbirine baktı çünkü cidden kim bir ayı tarafından yenmek
ister ki?

"Ama sakin olun, bu bir trajedi değil, yani ayılar olsaydı amcam burada kalmama izin vermezdi." Soobin ciddi bir tavırla söyledi. Yeonjun sırt çantasını taktı ve gözlerini devirdi. "Nasıl bu kadar eminsin?"

"Peki bu konuda ne söylemek istersin?" Soobin kaşlarını çattı ve ellerini kalçalarına
koydu. Yeonjun dudaklarını büzdü ve kıkırdadı.

Soobin onun ne demek istediğini anladı ve bir şeyler söylemek istedi ama Yeonjun onun sözünü kesti. "Sanırım senden kurtulmak istiyor."

Soobin gözlerini devirdi ve Soobin'le gitmeleri gerekip gerekmediğini düşünen çocuklara baktı. "Merak etmeyin, yaşayacağız."

Taehyun iç çekti ve ellerini başına koydu. "Bundan pek emin değilim." Beomgyu güldü
ve başını salladı.

"Arkadaşlar, hadi gidelim, birazdan saat 16:00 olacak ve gece olduğunda buraya geri döneceğiz, o zaman muhtemelen bir ayı tarafından yeniliriz." Kai dedi ve kaldıkları yerden çıkmaya başladı.

"Unutma, eğer birimiz ölürse bu.benim. hatam.değil." dedi Soobin ve Kai'nin peşinden gitti.

"Öleceğiz," diye içini çekti Jungwon, Sunoo ve Jake de öyle. Sunghoon onları arkadan izliyordu. Riki çoğunlukla Sunoo'ya bakıyordu ama büyük olan bunu fark etmedi.

"Hey Sun, birlikte kalmalıyız, değil mi? Demek istediğim, yaşama şansımız daha fazla!" Riki gülümsedi ve Sunoo'nun elini avucunun içine aldı.

Jungwon ve Jake ona garip bir şekilde baktılar ve Sunoo'nun yaptığı tek şey çenesini kapalı tutmaktı.

"Hayır-ah, eğer ölürsek birlikte ölürüz, değil mi Sun?" Dedi Jungwon ve elini tuttu.

"Bir söz verdik, üzgünüm Riki." Jake sahte bir şekilde gülümsedi ve ona dilini çıkardı.

"Ama Sunoo hyung benimle kalmak istiyor, ikinizle değil." Riki, Sunoo'yu kendisine doğru çekti ve büyük olan bir şey söylemek için ağzını açtı ama Jake onun sözünü kesti. "Hayır, istemiyor, biz onun en iyi arkadaşlarıyız, o yüzden siktir git."

Jungwon başını salladı ve gözlerini devirdi. Riki sırıttı ve ofladı. "O benim erkek
arkadaşım, o yüzden siz ikiniz defolup gidin" (rikinin psikolojisi bozuldu arkadaşlar glb)

Sunoo gözlerini genişletti, bu ifadeye açıkça şaşırmıştı. Tam o sırada hepsi Sunoo'yu Riki'nin elinden alan Sunghoon tarafından yarıda kesildi. "Hadi ama onları kaybedeceğiz."

Üç oğlan şaşkın bir şekilde geride kalmışlardı, geniş gözlerle önlerindeki diğer ikisine bakıyorlardı.

"Neden yaptın..." Sunoo yere bakarak mırıldandı. Sunghoon kıkırdadı ama hiçbir şey söylemedi.

"Gördün mü, bu senin hatan! İzin ver Sunoo'ya geri döneyim!" Riki bunu en iyi iki arkadaşa söyledi. "Ha, seninle birlikte olmak isteyip istemediğini biliyor musun?" Jungwon bağırdı.

"İstiyor!" Riki de bağırdı. Jake, "Bu büyük bir yalan, izin verin ben ve Jungwon size söyleyelim" dedi ve parmağını ona doğrulttu. "Onu kırdın, artık seni görmek bile istemiyor."

Riki ikna edici olmayan bir bakışla ofladı. "O halde Sunghoon'la mi olacak? Onunla mı?" Riki gözlerini devirdi ve diğerinin cevabını bekledi.

"Evet. Herhangi bir sorun var mı?" Jake bunu söyledi ve Riki'nin sırıtmasını sağladı. "Ben buradayken hayır." dedi ve Jungwon ile Jake'i orada kızgın bırakarak uzaklaştı.








Riki'yi boğmak istemeyen yoktur bence şu an :D
Resmen hayal dünyasında yaşıyor.
Neyse, selaaam, nasılsınız iyisinizdir umarım. Sonunda kampa geldik! Bundan sonrası bence daha eğlenceli ama bilemiyorum siz ne düşünürsünüz. Ya bi de. OKULLAR YARINDAN SONRA AÇILIYOR?? çok garip hissettiriyor... ay yine çok konuştum. Sizleri seviyorum görüşürüz 🧡

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin