~Sunoo eve geldi ve eve gelene kadar arkadaşlarıyla yaptığı yarıştan derin derin nefes alarak kendini yatağa attı.
"Bu kadar çok koşmamalıydın," Sunoo.Kendini azarladı.
Telefondan saate baktı ve geç olmuştu. Bu kadar dışarıdalar mıydı?
İçini çekerek gördüğü rüyayı düşünmeye başladı. Ama sorun şu ki, Sunghoon ile tekrar karşılaşacak mı? Ve eğer yapacaksa, ona ne söylemeli?
Ne konuşacağını düşünürken gözleri yavaşça kapandı ve tekrar uykuya daldı .
🧸
Sunghoon.
Yüzünde bir kaş çatmayla karşısında duran büyük olanı gördü. Sunoo'nun kafası karışmıştı, Sunghoon neden bu kadar ciddiydi?
"Merhaba..." Konuşmaya başladı ve garip bir şekilde gülümsedi. Sunghoon yüzüne bir bakış attı ve bir kaşını kaldırdı."Benden hoşlanıyor musun?" Aniden sordu, Sunoo'yu utandırdı. Neden birdenbire bunu soruyor? Ve ona bakışı, olağandışı bir şeyler oluyor.
"Neden... bunu neden soruyorsun?" Sunoo kekeledi, büyük olanın bakışlarından kaçmaya çalışarak uzaklaştı.
Sunoo'nun uzaklaştığını fark eden Sunghoon, bileğini tuttu. "Sunoo, hadi söyle bana."
Genç olan ne yapacağını bilemeden dudağını ısırdı. "Neden yapayım?" Sunghoon daha sonra gülümsedi.
"Denemem gerekip gerekmediğini bilmek için."
Çocuk donakaldı ve yüzündeki yerini şaşkın bir ifade aldı. Büyük olanın söylediklerini derin derin düşünerek kaşlarını çattı. Aklına hiçbir şey gelmedi. Sunghoon ne denemek istedi?
"Bununla ne demek istiyorsun?" (Sesi) Çok zayıf çıktı ve Sunoo bundan hoşlanmadı. İş kendisine geldiğinde bu kadar zayıf olmamalı. Bu adam. Hiç buluşmadığı biri.
"Sunoo, ben..." Yaklaşmaya başladı, bu yüzden Sunoo geri çekildi.
Büyük olan şimdi ondan birkaç santim uzaktayken, gözlerinin içine derin derin bakarken beceriksizce kıkırdadı.
"Senden hoşlanıyorum."
Genç olan dondu ve gözlerini anormal bir şekilde büyüttü. Kaşlarını çattı ve o anda duyduğu her şeyi sindirmeye çalıştı. Bir şey söylemek istedi ama hiçbir şey çıkmadı.
Sunghoon bir süre sessiz kaldı. Büyük olan kelimenin tam anlamıyla ona bakıyordu ve bir şeyler yapmayı çok istiyordu.
Onu öpmeyi.
Ama Sunoo konuşamayacak kadar şaşkındı. Bu çocuğun gerçek olmadığını ve tamamen onun hayal ürünü olduğunu bilmek onu incitti... ama ona aşık oldu. Aptalca duyguları, onun büyük olanı sahiplenmesi ne ve varlığını sevmesine neden oldu. Sunghoon'dan ve kendisinden nefret etmeli.
Sunghoon, çünkü Sunoo'yu kendisine aşık etti.
Ve aptal olduğu için kendisi. Bunu kastediyor, gerçekten aptal.
Sunoo, büyük olanın nasıl eğildiğini anlamadı ve elleri genç olanın yanaklarını kavradı. Sunoo gözlerini büyüttü ve geri çekilmek istedi ama yapamadı. Vücudu donmuştu. Daha kısa olan, onu ele geçiren bir mutluluk dalgası hissetti ve farkında olmadan ellerini büyüğünün boynuna kaydırdı.
Öpücük hafifti ama her zerresinden zevk aldılar.
Sunoo sonunda gözlerini kapattı ve uzun boylu olanı bunu kabul ettiği için daha da mutlu etti. Fırsat buldukça ellerini boynundan ince beline kaydırarak onu daha da yakınına çekti.
Sunoo nefesinin kesildiğini hissetti ve işte o zaman anladı. Sunghoon'u öpüyor.
Korkudan Sunghoon'u güçlükle itti ve daha büyük olanın vücudu yerle temas ettiğinde ellerini vurdu.
"Ah!" Sunghoon, acıdan dolayı gözlerini sımsıkı kapatırken söyledi. Bu bir rüyaydı ama yine de o acı hissediliyordu.
Sunoo, olan her şeyi anlamaya çalışarak ellerini ağzına koyarken kaşlarını çattı; Sunghoon ona ondan hoşlandığını söyledi, onu öptü ve şimdi Sunoo sevdiği kişiyi itti ama yine de inkar etmişti.Bu karmaşadan nasıl uyanabilir?
Çok üzgünüm..." diye mırıldandı ve yavaşça geri çekildi.Sunghoon gözlerini açtı, hala acı içindeydi. "Nereye gidiyorsun...?" Kalktı ve sert zeminden kalkmaya çalıştı. Elinin çok acıdığını hissetti ama bu gerçekten kafa karıştırıcıydı, her şeyin mümkün olduğu bir rüyada nasıl oluyor da acıyı hissedebiliyordu?
Sunoo, Sunghoon'un nasıl mücadele ettiğini gördü ama ona yardım etmek yerine gözlerinde yaşlar oluştu. Sunghoon onun yüzünden böyleydi, onun yüzünden eli acıyordu.Sunghoon'un yoluna çıktığını görünce başını salladı. "Hayır, gelmeyi bırak," diye başladı ve uzağa baktı. Yaşlı kaşlarını çattı ve alay etti. "Yani beni tam anlamıyla öpüp ittikten sonra öylece çekip gidecek misin?"
Sunoo dudağını ısırdı ve aşağı baktı. Yaptığı şey için kendini suçlu hissediyordu. Ama sorun şu ki, başka nasıl tepki verebilirdi? Gerçek insanlara aşık olmalı, kahretsin!
"Özür dilerim, tamam mı?" Gözlerinden akmak isteyen yaşları engelleyerek somurttu. Gözleri bulanıklaşmaya başladı, bu yüzden eliyle sildi.
Sunghoon, artık ne diyeceğini bilemeden hareketsiz kaldı. "Ama neden beni ittin?"
Sunoo içini çekti ve burnunu çekti. Tamam değildi. Hiç. Birkaç saniye önce her ne yapıyorlarsa iyi değildi."Bu yanlıştı..." Başladı ve Sunghoon'un kafasının daha da karışmasına neden oldu. "Sorun nedir?"Sunghoon, Sunoo'nun ne dediğini anlamadı.
"Sen... biliyorsun! Bunu neden yaptın!" Sunoo daha fazla geri çekildi ve neredeyse bağıracaktı.Sunghoon sonunda Sunoo'nun ne demek istediğini anladı ve kendini savunmaya çalıştı çünkü buradaki tek suçlu o değil. "Ama sen beni öptün!"
Sunoo bunu inkar edemezdi çünkü öyleydi. Geri çekilip sadece uyanmak için bir şeyler yapabildiğinde, yine de onu seve seve öpüyordu.
"Ben-"
"Bunda yanlış olan ne var ki?!" Sunghoon, Sunoo'nun davranışını öğrenme isteği hissetti. Genç olan, içinde biriken öfkeyi hissetmeye başladı ve kaşlarını daha çok çattı.
Öte yandan, Sunghoon üzgün hissetti. Tek yapmak istediği bu küçük adamı öpmekti ama yapamadı. Her şeyi inkar eden yüzünden."Çünkü..."Başladı ve Sunghoon'un sabrı taştı.
"Çünkü ne?! Benden hoşlanmış gibiydin! Karşılık verdin ve bana umut verdin! Ama ne için, ha? Reddedip kalbimi kırman için mi?!" Sunghoon bağırarak ve neredeyse ağlayarak söyledi.
"Sen gerçek bile değilsin!" Sunoo da ağlarken bağırdı. Bu noktada kendini çok zayıf hissetti ve bu yüzden ağlayarak patladı.
"... sen de değilsin." Sunghoon mırıldandı ve bu durumdan rahatsız olarak başka tarafa baktı. Sunoo'nun burnunu çektiğini duyabiliyordu ve dürüst olmak gerekirse bu gerçekten kalbini kırdı.
Karşısındaki bu çocuğun sadece birkaç gün içinde onu bu kadar önemsemesine neden olması garip.
"Kesinlikle, bu yüzden senin hakkında rüya görmeyi bırakmalıyım." Sunoo, ne kendisinin ne de Sunghoon'un istemediği veya inanmadığı bir cümle söyledi. Hala birbirlerini görmek istiyorlardı. Ve gerçek insanlar olduklarını biliyorlardı.
Ama şimdi ikisi de her şeyi inkar ediyordu.
•
•
•
•
•
•
•Off bu ikisi de insanı sinir ediyor. Tam öpüştüler diye seviniyorum her şey daha da karışıyor. Düzenlemeden atıyorum. Saçma bir kelime, yazım hatası falan varsa söyleyin düzeltirim çok üşendim su an. Bi de sanırım galiba benim gecenin köründe bölüm atma gibi bir alışkanlığım var? Uyuyakalmazsam diğer bölümü de atacağım. Sizi seviyorum baybayy🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fiksi Penggemar*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...