Bölüm 11- Umulmadık Buluşma

70 12 22
                                    

~Jake, Sunoo'yu mutfağa sürükledi ve onu Jungwon'la birlikte yaptığı kurabiyeleri denemeye zorladı. Onlar. . . o kadar iyi görünmüyor. Çikolata rengi yerine neredeyse siyahtılar.

Sunoo tiksintiyle kaşlarını çattı. "Bu yenilebilir mi...?"
Jungwon dramatik bir şekilde nefesini tuttu ve ardından sahte bir şekilde ağladı. Jake'in eli hala içinde kurabiye olan Sunoo'nun ağzındaydı, bu yüzden sonunda elinden aldı.

Tanrı yardımcım olsun.

Onu ısırdı ve ardından güçlü bir şekilde gülümsedi. Sunoo ne kadar iyi olduğunu göstermek için onu yutmaya çalıştı, ardından su almak için koştu.
Jake içini çekti. "Görev başarısız."

Sunoo hala o tadı ağzından çıkarmaya çalıştı. "Siz ikiniz ona ne yaptınız? Zehir mi koydunuz?" Bunun ne kadar kötü olduğu yüzünde açıkça görülerek söyledi.
Jungwon somurttu. "Hayır, daha fazla çikolata koyarak daha tatlı hale getirmeye çalıştık ve sonra bu kakao olduğu için daha acı hale geldi ve... uh... ."

Jake dudaklarını büzdü. "Tadının kötü olacağını biliyordun ve yine de bana verdin?" Sunoo inanamayarak sordu.
Jungwon başını salladı, ağzını açtı ama Jake sözünü kesti. "Emin olmak istedik."

Sunoo gözlerini devirirken iç çekti.

🧸

Şimdi, geceydi ve neredeyse akşam 9'du, bir filme bakmadan önce, hepsi bu kez biraz kurabiye pişirmeye çalıştı ve gerçekten başardı. Kurabiyelerin tadı gerçekten güzeldi.

Jake, önlerinde masanın üzerinde birkaç kase atıştırmalıkla izleyecek bir korku filmi bulmaya çalıştı.
"Korku! Korku! Korku! Korku!" Jake'in eli uzaktan kumandada titrerken Sunwon mutlulukla haykırdı. "Başka bir şey izlemememiz gerektiğinden emin misin? Barbie gibi bir şey ?" Sırf iki çocuğun bakışlarını görmek için onlara döndü. Arkasındaki görüntüden korkan Jake, bir film bulmak için geri döndü.

"Çığlığı izlemeye ne dersin?" Jungwon önerdi ve Jake gözlerini büyüttü. "Hayır." Titrek bir fısıltı gibi çıktı. O filmleri düşündükçe avuçları terlemeye başlıyordu ve bu gece uyuyamayacağı belliydi. Sunoo kıkırdadı. "Boynuzlara ne dersin?"

Jake neredeyse arkasında bir hayalet gibi bir şey hissetti ve tüylerini ürpertti, bu yüzden kanepede oturan iki çocuğun yanında çabucak uyum sağladı.
"Eğer gerçekten korku istiyorsanız, neden Chucky olmasın?" Jake garip bir şekilde güldü. Gençler ona başlarını salladılar. "O kadar korkunç değil."

"Evet ama diğer filmler beni korkutuyor ve siz ikiniz korku filmlerinden ne kadar nefret ettiğimi biliyorsunuz!" Somurttu. Sunoo içini çekti ve Jungwon'un telepatik konuşuyormuş gibi görünmesine baktı, Jungwon başını salladı ve Jake'in koluna hafifçe vurdu. "O zaman başka bir şey izleyelim."

Jake rahat bir nefes aldı, sonunda rahatladı ve çok geçmeden, Jake'in açıklamasından dolayı sevdiği rastgele bir film koydular ve sonunda iki genç için gerçekten sıkıcı oldu.

Zaman çok hızlı geçiyordu ve farkına varmadan gece yarısını çoktan geçmişti ve uyumak istedikleri saat de geçmişti. Jungwon yanlışlıkla telefonuna baktı ve esnedi.
"Çocuklar, uhm... aslında saat sabah 7," gözlerini ovuşturdu. İki arkadaş kulaklarına inanamayarak gözlerini büyüttüler.

"Sadece burada uyuyacağım." Sunoo gözlerini kapatırken mırıldandı. Jake başını salladı, ayrıca oradan hareket edemeyecek kadar bitkin hissediyordu, bu yüzden o da gözlerini kapattı.
Jungwon, orada da uyuması gerekip gerekmediğini bilmeden dudağını ısırdı. Ama yürümek ya da başka bir şey yapmak için gerçekten gücü yoktu, o da orada kaldı.

🧸

Sunoo, yine başka bir boyutta uyandığını fark etti. Etrafına bakındı, birini aradı. Ama onu bulamıyor gibi görünüyor. Onunla buluşacağı için heyecanlı görünüyor, ama neden?

Ancak Sunoo, yeni yeri araştırıyor. Tanıştıkları günkü gibi bir parktı. Ama o büyük atlıkarınca yerine, bahçede çiçeklerin olduğu boş bir alandı.

Şimdi geceydi ve Sunghoon görünmüyordu. Belki de onunla olan rüyaları artık durmuştur.

Sunoo, Sunghoon'un burada, yanında olmadığı için biraz üzgün hissetti.
Ama ne yapacak? En azından şimdi onu unutacak ve her şey yoluna girecek.

Duyguları gidecek.

Ama düşündüğü buydu.

Ve istediğinin bu olduğunu düşündü.

Ya da öyle mi?

🧸

Sunoo göz açıp kapayıncaya kadar uyandı ve yavaşça horlayan arkadaşlarının neredeyse duyulmayacak şekilde horladığını gördü.

Duvardaki saate bakmak için gözlerini kıstı ama odadaki karanlıktan dolayı göremedi. İç çekti ve yataktan kalktı.
Telefonu masanın üzerindeydi ve eline aldığında saatin 9 olduğunu gördü.
İçini çekti. Uyandı, hayır bir daha uyumasına imkan yok. Bu yüzden sadece boşluğa baktı, gözleri tavana sabitlendi.

Sunghoon neden orada değildi?

Bu soru, onu bir daha görüp görmeyeceğini merak ederek, aslında çoğalıyor gibiydi.

Sunghoon'la hiç buluşmaması düşüncesi Sunoo'yu tuhaf hissettirdi. Kalbinde bir acı gibi.

Neden?

Ondan hoşlanıyor mu?

Sunoo, kendisini Sunghoon'un gerçek olmadığına, ona karşı hiçbir şey hissetmediğine, onu bir daha görmek istemediğine ikna etmek istedi.

Ama bunların hepsi yalan.

Yalan üstüne yalan

O gerçekti, ona karşı hisleri vardı, onu tekrar görmek istiyordu.

Böyle düşünmeyi bırakmalı.

Aş onu.

Gerçekten devam edecek miydi?

Ya da bir şeyler...

Değişecek mi?

🧸Ertesi gün

Sunoo sessizce kütüphanede oturmuş, açıklamasına göre ilginç bulduğu bir kitabı okuyordu.

Ruh halini aydınlatan en sevdiği şarkıları dinliyor. Son zamanlarda, Sunghoon hakkında çok düşünüyor. Onu iki gün rüyasında görmemek onu biraz üzdü.

Dün onu görmediğinden bahsetmiyorum bile. İşte o zaman onu özlediğini anladı.

Hayır, böyle düşünmeyi bırak Sunoo. Cidden, onunla gerçek hayatta tanışmamışken neden böyle hissediyor?

İçini çekti, şimdiye kadar okudu ama ona kitapta ne olduğunu sorsaydın, o zaman cidden bilemezdi.

Omzuna bir dokunuş hissettiğinde kafasını çevirdi ve anında dondu.
Hiçbir şey söyleyemedi, ağzı kapalıydı.

"R-Riki...?" Sonunda kekeleyerek ve titreyen bir sesle söylemeyi başardı.







İşte geldik zurnanın zortt dediği yere (bu söz böyle miydi hatırlamıyorum.) Hiç uykum yok o yüzden birkaç bölüm daha atmak istiyorum. Sunghoon ve Sunoo neden rüyalarında karşılaşmıyorlar? Aslında ben de unuttum hekwjwğwujs. Neyse Engene'lerim sizi seviyorum, görüşürüz 🧡🌼

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin