~ "Seni öpebilir miyim?"
Sunoo ne diyeceğini bilemeden olduğu yerde donakaldı. Sunghoon'un bunu ona sormasını beklemiyordu.Neden onu öpmek istesin ki?
Öte yandan Sunghoon, yaptıklarının gerçekten farkında değildi. Eğilip yavaşça dudaklarına gitti.Sunoo panikledi ve oturduğu daldan düştü ve o zaman Sunghoon ne yapmak üzere olduğunu anladı."Sunoo!" Genç olanın bir yerini vurmuş olabileceğinden korkarak bağırdı.Büyük olan çocuğa koştu ve yaralanıp yaralanmadığını görmek üzereyken, küçük olan Sunghoon'u ondan itti ve gergin bir şekilde kıkırdadı."Haha, ben iyiyim, merak etme, S-Sunghoon!"
Sunghoon, Sunoo'nun tepkisinden biraz incinmiş hissederek hareketsiz kaldı. Yapmak üzere olduğu şeyden tiksinmiş gibi görünüyordu.Yere bakarak dudağını ısırdı ve acı acı gülümsedi.Sunoo kızlardan mı hoşlanırdı?
Sunoo gülümsedi ve eğildi, Sunghoon ise kafası karışmış bir şekilde ona baktı. Neden eğiliyordu?
"Bunun için teşekkürler, uhm- bu!"
"Haha merak etme-"
🧸
Bununla birlikte Sunoo uyandı ve derin bir iç çekti.Tanrıya şükür artık kendini rezil etmesine gerek yoktu.
Tembel bir şekilde yatağından kalkan Sunoo esnedi ve gözlerini ovuşturdu, duş almak için banyoya gitti.Bunu yaptıktan sonra üzerine yeşil bir eşofman ve pembe bir t-shirt giyip bir şeyler yemek için aşağı indi.
Biraz mısır gevreği yaptı ve yemeğini yerken telefonuna baktı. Gerçekten sıkıcı bir gündü. Mesaj yok, arama yok, hiçbir şey yok.
Hala düşünceler içindeydi. Sunghoon'un onu öpüp öpemeyeceğini sorma şekli.Bunun olmasını beklemiyordu ve duyguları yüzünden dengesini kaybederek düştü.Bu ani soruya o kadar şaşırmasaydı, şaşırırdı.
Ama şimdi aklı tamamen olayı düşünüyordu. İnledi ve dudağını ısırdı. Tanrım, Sunghoon hakkında düşünmeyi unut.
Düşünceleri çalan telefonla bölündü. Başını iki yana sallayarak aldı. Sunoo arayan kişiye baktı ve Jungwon olduğunu gördü.
Sunoo, inanmayacaksın!
Ne...?
Sunoo, Jungwon'un kullandığı ses tonundan rahatsız oldu.
Riki'nin de bizimle kampa geleceğini öğrendik!
Sunoo'nun nefesi kesildi. Orada üç gün boyunca Riki ile birlikte olmak mı? Eski erkek arkadaşıyla üç gün kalmak? Jake ve Jungwon'la kalacaktı ama onlar başka biriyle kalmak istiyorlar; Jay'in kuzeninin geleceği söylediğinden beri Jay ile Jungwon ve Heeseung ile Jake. Evet, Heeseung da geliyor çünkü o Jungwon ve Jake'tendi.
Yani toplamda Soobin, Yeonjun, Kai, Taehyun, Beomgyu, Jake, Jungwon, Sunoo, Jay, Jay'in kuzeni, Heeseung ve Riki olacak.
Sunoo, Riki'nin yanında olacağı günleri nasıl atlatacak? Artı, yeni insanlarla tanışmayı umuyor. Bildiği tek kişiler en yakın arkadaşları, Riki ve Heeseung'dı.
Sanırım aklımı kaçırdım, Jungwon-yah. Düşündüm de annemi ziyaret etmeliyim...
Sunoo, Jungwon'un telefonda gözlerini devirdiğini hayal edebiliyordu.
Sus, istesen de istemesen de geliyorsun.
Sunoo, genç olana şikayet edemeyeceğini bilerek dudağını ısırdı.
Hadi ama, Riki olacak!
Ne olmuş yani? Onu görmezden gel! Jay'in kuzeniyle tanışmanı istiyorum!
Sunoo gözlerini devirdi. Jungwon, Sunoo'nun Jay'in kuzeniyle tanışmasını neden bu kadar çok istiyor?
Neden?
Göreceksin.
Oh, bu arada, Jungwon.
Diğer hattan bir uğultu geldi, Sunoo'nun söylemek istediği şeye devam etmesi gerektiğini işaret etti.
Daha sonra takılalım ne dersin? Heeseung'la.
Evet! Parkta buluşalım!
Tamam, öğleden sonra görüşürüz.
Bununla birlikte arama sona erdi ve Sunoo'nun dudaklarında bir gülümseme belirdi. Haklıydılar, evde kalmak çok güzel. İstediğiniz kadar dinlenebilirsiniz ve hiçbir şey sizi rahatsız etmez. Oh, hayatının daha iyi olmasını ne kadar çok istiyor.
🧸
"Yani, aromalar hemen şimdi!" dedi Jake. "Çilek!" Heeseung bağırdı."Vanilyaaaa!" Jungwon heyecan içinde minik bir dans yaptı ve hepsi Sunoo'ya baktı.
Konuşmak için ağzını açtığında hepsi gözlerini devirdi. "Mint choco." Heeseung, Jake ve Jungwon bir ağızdan söylediler ve Sunoo'yu güldürdüler.
Jake sipariş etti ve onlar onu beklerken Jungwon yavaşça yanına geldi. "Ee, Heeseung," diye başladı ve Heeseung'u biraz rahatsız etti. Sunoo, Jungwon'un ne soracağını bilerek kıkırdadı.
Jungwon tek kaşını kaldırıp Heeseung'un nefesini keserken, "Jake ile senin her zamankinden biraz daha yakınlaştığınızı gördüm," dedi. Gözleri kısılmış ve dudaklarında bir gülümseme olan Jungwon'a baktı. "Bu... bu doğru değil..."
Sunoo alay etti, "Öyle."
Heeseung'un yüzünde ihanete uğramış bir ifade vardı, Sunoo, Jungwon'ın tarafındaydı."Hadi, bize doğruyu söyle!" Jungwon, "İkiniz için mutlu oluruz!" diye mızmızlandı.
Heeseung dudağını ısırdı.
Tam o sırada, Jake ellerinde dondurmalarla geri geldi ve Heeseung gerçekten hızlı bir şekilde aldı ve o hızla yürümeye devam ederken üç çocuğu geride bıraktı.
•
•
•
•
•
•
•Bu Jungwon çok fena hsiwjwjhw. Biraz geç geldi bölüm özür dilerim😔 ama yani ben de üşeniyorum bazeen... Off okulların açılmasına yaklaşık 20 gün kaldı ve ben hem "Dreams"i bitirmeliyim hem de yeni bir fice başlamalıyım. Neyse ki çok yok Dreams'in bitmesine. Ama yeni atacağım fic biraz uzun😭 neyse, yapacak bir şey yok. Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Sonraki bölümde görüşürüz (inşallah) 🌼🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fanfiction*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...