~İki yılın ardından Sunoo'nun hayatı nihayet mükemmeldi.
Annesi, ameliyat için ücreti ödeyen Sunghoon'un evinde normal ve mutlu bir hayat sürmesi sayesinde yaşama devam etti.
Sunghoon'un kız kardeşi Jiwoo sık sık ona saldırıyor ve büyükannesini çağırıyor, bu da onun kalbini eritiyor. Annesi oğlu adına seviniyor ve onu seviyor. Sunghoon'un ebeveynleri için de aynı şey geçerli.
Artık mutlu bir hayat yaşıyorlardı. Sunoo bundan fazla ne isteyebilir ki? En iyi arkadaşları artık sevdikleriyle birlikteydi ve diğerleri de mutluydu.
Yeonjun hâlâ Kai ile tartışıyor ve bu asla bitmeyecek bir şey. Soobin onları kavgalardan ayırmaya çalışıyor, Taehyun ve Beomgyu birlikte mutlular ve Sunoo sık sık onlarla çıkıyor ve Riki sonunda Sunoo'nun onunla birlikte olmak istemediği gerçeğini kabul etti.
"Bebeğim, lütfen!" Sunoo sızlandı ve ona köpek yavrusu gibi baktı, böylece büyük olanı ona naneli çikolatalı dondurma almaya ikna edecekti.
Sunghoon gözlerini devirdi ve parayı ona vererek Sunoo'nun onu yanağından öpmesini sağladı. "Teşekkür ederim!" Sevimli bir şekilde dondurma arabasına koştu ve iki dondurmayla geri koştu.
"Biri sana, biri bana!" Sunghoon'a dondurmasını uzatarak büyük olanı güldürdü.
"Öyleyse şimdi ne yapalım?" diye sordu ve Sunoo etrafına baktı. "Parktan çıkalım mı?"
Her şeyin başladığı parktalardı. Evet, insanlar tarafından keşfedildi ama pek değişmedi.
"Elbette."
Sunoo'nun istediği yere yürüyerek gittiler, bu yüzden etrafta dolaşmayı, bir şeyler satın almayı, sinemaya gitmeyi ve daha fazlasını bıraktılar.
Sunoo, Sunghoon'un izin gününden yararlanmalı çünkü o her gün meşgul. CEO olmanın zorlukları...
Sunoo, Sunghoon'un ne kadar yorgun olduğunu fark etti ve sonunda yürümeyi bıraktılar. "Yoruldun mu? Hadi eve gidelim öyleyse..."
Sunghoon başını salladı. "Hayır sevgilim, gayet iyiyim." Ona sıcak bir şekilde gülümsedi ve Sunoo'nun kaşlarını çatmasına neden oldu. "Yalan söylüyorsun."
Sunghoon tekrar başını salladı. Sunoo gözlerini devirip kolunu tuttu. "Hadi gidelim."
Sunghoon'un kafası karışmış halde elini yana doğru kaldırdı. "Nereye?"
Sunoo yürümeye devam ettiğinden Sunghoon sustu. Arabalarına vardıklarında Sunghoon'un kafası gerçekten karışmıştı. "Nereye gidiyoruz?"
"Ev, başka nereye?" dedi Sunoo.
"Ama bugün eğlenmek istiyordun!" Sunghoon içini çekti.Sunoo kıkırdadı. "Eğlendik ama artık yoruldun, o yüzden hadi eve gidelim."
Sunghoon bir şey söylemek istedi ama Sunoo bir öpücükle onu susturdu. Sunoo'yu öpüp ellerini beline kaydırdı.
Küçük olan durdu ve geri çekildi. "Eve gidiyoruz, değil mi?"
Sunghoon yavaşça başını salladı. "Evet..."
Arabayı açtı ve Sunoo bindi ve Sunghoon'un da aynısını yapmasını bekledi. Cebinden telefonunu aldı. "Jiwoo'yu yanımıza mı alalım yoksa annemle kalmasına izin mi verelim?"
Sunghoon omuz silkti. "Bakalım ne istiyor. Anneni ara."
Sunoo annesinin numarasını çevirdi ve annesi oldukça hızlı cevap verdi. Sırada kahkahalar duyuldu ve onun Jiwoo olduğunu biliyorlardı.
"Merhaba anne! Ne yapıyorsun?" diye sordu ve annesi kıkırdadı. "Jiwoo ile kek yapıyorum."
Sunoo gülümsedi ve Sunghoon da öyle. "Siz ikiniz neden gelmiyorsunuz?" Annesi sordu ve Sunoo bakışlarını başını sallayan Sunghoon'a çevirdi. "Tamam geliyoruz!"
Jiwoo'nun çığlık attığı duyuldu ve o sırada Sunoo'nun annesi içini çekti. "Bekle, yine unla doldu!"
Sunghoon arabayı çalıştırırken Sunoo güldü ve telefonu kapattı. Oldukça sessizdiler.
İki oğlan Sunoo'nun annesinin evine ulaştılar ve içeri girdiler, ikilinin tatlı yaptığını gördüler. Jiwoo arkasına baktı ve Sunoo'yu gördü, koşmaya başladı.
"Sunoo oppa!" Ona sarıldı ve Sunghoon'un gözlerini devirmesine neden oldu. "Beni unuttun?"
Jiwoo dilini çıkardı. "Sunoo oppa, keklerin tadına bakmak ister misin?" Sevimli bir sesle sordu ve Sunoo'nun kıkırdamasına ve başını sallamasına neden oldu.
Elini tuttu ve annesinin yemek pişirdiği mutfağa gitti. "Merhaba anne!" Sunoo selamladı ve annesi dönüp ona sarılmaya gitti.
Sunghoon da mutfağa girdiğinden Sunoo'nun annesi ona da sarılmaya gitti. "Nasılsın?" diye sordu ve Sunghoon gülümsedi. "Ben iyiyim! Peki ya siz hanımefendi?"
Sunoo'nun annesi Ha-Yoon gülümsedi. "Çok iyi. Kız kardeşin tam bir melek."
Sunghoon güldü ve ona baktı. "Cidden mi?"
Ha-Yoon başını salladı ve ona Sunoo ile oturup kendisi ve kız kardeşi tarafından yapılan tatlılardan yemesini söyledi.
Sunoo'nun yanına oturdu ve bir kek aldı, tadı gerçekten güzeldi. "Eee? Nasıl?" Jiwoo Sunoo'ya sordu. "Gerçekten çok iyi, çok yeteneklisin!"
Jiwoo gülümsedi ve bir kek aldı.
Yaklaşık 2-3 saat orada kalıp ayrıldılar. Jiwoo orada kalmak istedi ve Sunghoon'un annesinden izin aldı.
Sunghoon malikanesine vardıklarında büyük olan hemen kanepeye çöktü. "Gördün mü? Yorgundun!" Sunoo onu azarladı. Sunghoon gözlerini devirdi. "Değilim!"
Sunoo kaşlarını kaldırdı. "Kesin."
Sunoo mutfağa girdiğinde Sunghoon sırıttı. Küçük bir planı var.
Sunoo'nun su içtiğini görene kadar parmak uçlarında yürüdü ve ona doğru gitti, ellerini Sunoo'nun küçük belinde kaydırdı, Sunoo'nun korkudan boğulmasına neden oldu çünkü Sunghoon'un kanepede olduğunu ancak şimdi kelimenin tam anlamıyla onun arkasında olduğunu biliyordu.
"Hey! Yapma bunu!" Arkasını döndüğünde Sunghoon'un yüzünü kendisinden birkaç metre uzakta gördü.
Büyük olan gülümsedi ve ellerini omuzlarına götürüp ona karşılık veren genç olanı öptü.
"Seni seviyorum" diye fısıldadı Sunghoon.
"Seni daha fazla seviyorum." Sunoo kıkırdadı ve öpücük verdi.
•
•
•
•
•
•
•
BİTTİ😭😭
İlk göz ağrım. Biliyorum pek sık bölüm atmadım, biraz boşladım ama bir şekilde bitti. Bu güzel fici okuyan güzel okurlarıma (3 tane falan) ama en çok da bencilegimgercek sana çok çok çok teşekkür ederim. Cidden bakmayıp usanmayıp en başından beri vardın 🥹🧡 Çevirisini elimden geldiğince iyi, dilimize daha uygun ve doğal olmasına çalıştığım (ancak beceremediğim) orijinalinde inanılmaz tatlı olan bir ficti. Her zaman kalbimde ayrı bir yeri olacak. Ayrıca en başında da zaten söylediğim bu ficin oylarını bana değil orijinaline atmanızdı, umarım hepiniz atmışsınızdır. Zor bir şey değil 1 dakikanızı bile almazz. Orijinal yazar 👉🏼suncvs hemen gidip atabilirsiniz! Eğer bakmak isterseniz diğer ficlerine de bakabilirsiniz. Cidden iyi yaziyor ve çok tatlı da bir insannn. Ay konuyu dağıtmayalım, çevirime de kalbinizden gelirse oy atın, zorlamıyorum ♡ Biraz uzun yazdım sanırım ama ne yapayım biteceği gerçeğini sindiremedim... Sanırım artık bitirmeliyim. Okuyan, seven veya sevmeyen herkese teşekkür ederim. Ben pek iyi bir iş başaramadım ama siz yine de okudunuz, bunun için ayriyeten teşekkür ederim, bir tanesiniz❤️ Dreams'den sonra 1 tane daha çeviri yayınlayacağım. Bu sefer SunKi olacak. Onu daha iyi yapacağım söz veriyorum! Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın, kendinizi sevin, koruyun kollayın, hasta olmayın, güzel yaşayın, mutlu yaşayın✨️ Dreams burada sona erdi...~SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dreams | sunsun✓
Fanfiction*TAMAMLANDI* "Sen gerçek bile değilsin!" Ağlarken bağırdı Sunoo. "... Sen de değilsin." Biri çalışkan ve diğeri sorumluluklardan kaçmak isteyen iki çocuğun, dilekleri yerine getirebileceğini söyleyen sihirli bir çeşmede buluştuğu bir hikaye... Her...