Bölüm 16- Sürpriz

66 9 5
                                    

~Her zamanki gibi Sunoo uyandı ve giyindi, telefonuna baktı ve başka bir şey yapmadı.

Ama mutlu değildi. Rüyayı hatırlamak ve büyükle kavga etmek her şeye olan ilgisini kaybetmesine neden oldu. Ağlayacak gibi hissedene kadar bu onu gerçekten çok incitti.

Neden Sunghoon'a bu kadar bağlı? Neden Sunghoon da başkası değil?
Sunoo içini çekti ve içinde bulunduğu parka baktı, çocuklar ellerinde balonlarla koşuyorlardı ve ebeveynleri mutlu bir şekilde onları takip ediyordu.

Bir kişi dışında herkes mutlu görünüyordu.

Ya da belki iki.Çocukları mutlu bir şekilde oynarken görmek, onun yüzüne bir gülümseme getirdi. Gülüşleri ne pahasına olursa olsun korunmalı.

Hiçbir şey çocukluktan daha güzel değildir, hayattaki en mutlu anlar küçükken yaşanıyor. Ve büyüdükçe, dünyanın sandığınız kadar samimi olmadığını ve farklı insanların sizi paramparça ettiğini fark etmeye başlıyorsunuz.

Gülümsemeniz kaybolur, mutluluğunuz kaybolur ve daha ciddi olmaya, hayatınıza odaklanmaya başlarsınız. Bu en kötü kısım.

Düşünceleri burada, sokakta ağlıyormuş gibi görünen bir çocuk tarafından bölündü. Elinde bir balon vardı, muhtemelen birini arıyordu.

Sunoo kaşlarını çattı ve üzerine bir hüzün dalgası çöktü. Zavallı kız. Belki de kaybolmuştur.
Banktan kalktı ve somurtkan kıza doğru yavaşça yürüdü. Onun yanındayken, küçük kızın başı kalktı ve yanağından aşağı bir damla yaş yuvarlandı.

"Hey minik, neden ağlıyorsun?" Sunoo kendi hizasına kadar eğildi ve bir gözyaşını sildi.
Surat asarken burnunu çekti. "Abimi kaybettim..." Tekrar gözyaşlarına boğuldu ve Sunoo ona sarıldı. "Hey, her şey düzelecek, abini bulacağız." Dedi ve bıraktı. Küçük kız başını salladı."Onu en son nerede gördün?" Sunoo sordu.

Suratını astı ve aşağı baktı. "Bilmiyorum, bana biraz şeker almasını b-bekliyordum ve onu bir daha görmedim," burnunu çekti ve hüzünle balona baktı.

Sunoo başını salladı ve ardından sıcak bir şekilde gülümsedi.

"Adın ne?" Sordu.

"J-Jiwoo," dedi kız yanağında kalan gözyaşlarını silerken. Sunoo kıkırdadı ve ayağa kalktı, elini onun eline aldı ve ona gülümsedi. "Abini bulalım, Jiwoo."

Ruh hali biraz düzeldi ve şimdi gözyaşları kayboldu. "Hadi," Sunoo ve Jiwoo yürümeye başladı ve onu (abi) kaçırmamaya dikkat ettiler.

"Jiwoo, dondurma ister misin?" Sunoo, parlak bir şekilde gülümseyen ve hızla başını sallayan çocuğa baktı. Bu sevimliliğiyle onu güldürdü.

Dondurmacıya gittiler. "Ne aroması istersin?" Sunoo sordu. "Gökkuşağı!" Jiwoo mutlulukla ellerini kaldırdı.
Sunoo güldü."Renkli soslu bir vanilyalı dondurma lütfen." Parayı uzattı ve oradaki kadın parayı alıp Jiwoo'nun dondurmasını hazırladı.

"Al bakalım," ona dondurmayı verdi ve ardından Sunoo eğilerek sokağa geri döndü.

Jiwoo'ya memnuniyetle aldığı dondurmasını verdi ve Jiwoo ona milyonlarca kez teşekkür etti.

Sunoo onun sevimliliğine kıkırdadı. Şimdi dondurma yiyordu ve elini tuttu.

"Öyleyse, şimdi abini bulmaya geri dönelim, tamam mı?" Dedi Sunoo ve Jiwoo'nun kafasını biraz sallamasını sağladı. "Bana dondurma almak istemedi, seninle kalmayı tercih ederim!"

Sunoo kaşlarını çattı ve aynı anda güldü. "Abin neden sana dondurma almak istemedi?"

Jiwoo somurttu. "Sağlığım için iyi olmadığını söylediği için, bir gün önce boğazım ağrıdı."
Sunoo başını salladı. "Pekala, ona dondurmanın zararı olmayacağını söyleyeceğiz." Jiwoo parlak bir şekilde gülümsedi.
Çoğunlukla Sunoo'nun kızın abisini aradığı parkta yürüdüler, Jiwoo bununla pek ilgilenmiyordu.

"Adın ne?" Jiwoo durdu, Sunoo da durdu ve kafası karışmış bir şekilde ona baktı. "Sunoo, neden?"
Jiwoo bir kez daha gülümsedi. "Sunoo oppa! Bana o peluşu getirir misin?" Bir oyuncakçı dükkânını işaret etti. Sunoo başını salladı. "O tilki nerede, hm?"

Jiwoo onu peşinden sürükledi ve oyuncağı göstererek mağazaya girdi. Sunoo hafifçe gülümsedi ve başını salladı. " Tamam," bu iwoo'nun mutlulukla ciyaklamasına neden oldu.

"Teşekkür ederimmm!" Ona sarıldı ve bu Sunoo'nun kalbini eritti.  Mağazadan çıkıyorlardı ve Jiwoo durarak Sunoo'nun kaşlarını çatmasına neden oldu.

"Jiwoo!" Biri bağırdı ve ona sarılmaya geldi.
Sunoo ikisine bakıyordu. Sunoo o adamın kim olduğunu bilmiyordu, bu yüzden omzuna dokundu."Efendim, özür dilerim, siz kimsiniz?" Adam başını kaldırdı ve Sunoo şok içinde gözlerini genişletti."Bu benim abim!" Jiwoo, abisinin elini tutmak için Sunoo'nun elini bıraktı. Diğer adam ne diyeceğini bilemeden yutkundu.
"Hoonie! Bir şey söyle!" Jiwoo kaşlarını çattı ve suratını asarak onun koluna vurdu.

"Evet- evet, Jiwoo bekle." Hala Sunoo'nun gözlerine bakarken konuştu.

Sunoo başka bir yere bakarak göz temasını bozdu.Sunghoon da bakışlarını kaçırdı, konuşamayacak kadar şoktaydı.

"Neden benden kaçtın, ha?" Yere bakan Jiwoo'yu azarlamaya başladı. "Üzgünüm," dedi yavaşça, yerdeki küçük bir kayayı tekmelerken. Sunghoon alay etti. "Bunu anneme ve babama söyleyeceğim"

Jiwoo başını salladı. "Hayır! Lütfen!"
Sunghoon gözlerini devirdi ve elindeki tilki peluşunu işaret etti. "O nereden? Çaldın mı?"
"Onun için aldım," Sunoo ona bakarken konuştu.Sunghoon kaşlarını çattı. "Jiwoo! İnsanlara senin için bir şeyler almalarını söylememeni söylemiştim!"

Sunoo başını salladı. "Hayır, ben ona söyledim."
Sunghoon şaşırmış göründü ve hiçbir şey söylemeyen Jiwoo'ya ters ters baktı."Sana parayı vereceğim." Cebinde para aramaya başladı.

Sunoo elini sıktı ve geri itti. "Gerek yok, ben ve Jiwoo arkadaşız." Kıkırdadı, Jiwoo da öyle.
Sunghoon içini çekti. "Lütfen al onları (para), ona iyi baktın. Onu kaybettiğimi sandım."

Sunoo hâlâ başını sallıyordu.

Sunghoon, karşısındaki çocuğun parayı hiçbir şekilde kabul etmediğini görünce cebine geri koydu ve Jiwoo'nun elini tuttu.
"Jiwoo gidelim." Dedi ve Jiwoo'nun elini Sunghoon'un elinden çekmesini sağladı ve Sunoo'ya sarılmaya gitti. Büyük olan belli ki gülerken kızın sırtını sarmıştı.

Sunghoon bütün gün onlara bakardı ama bu gün çok stresliydi. Ve şimdi gerçek hayatta hiç görmediğini düşündüğü biriyle karşılaşmak onu daha çok strese sokmuştu.

"Sunoo oppa," diye fısıldadı Jiwoo ve Sunoo'nun kulağını eğildi. "Lütfen, yakında tekrar görüşebilir miyiz?"
Sunoo gülümsedi ve başını salladı. "Elbette yapabiliriz," diye fısıldadı ve ikisi de Sunghoon'un kafasını karıştırdı.

"Güle güle, Sunoo oppa!" Dedi Jiwoo ve Sunghoon düşündüğü şeyin doğru olduğunu anladı ; gerçekten oydu.







Saat 2 olmuş ben bölüm atıyorum ya. Jiwoo çok tatlı değil mi🥺? Sonunda gerçek hayatta doğru düzgün karşılaştılar. Bakalım neler olacak (bunu ciddi ciddi soruyorum, ben de unuttum çünkü neler olduğunu...) Sonraki bölümde görüşürüzz sizi seviyorum🧡🌼

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin