Bölüm 8- Yine Mi Sen

65 13 4
                                    

~ Sunoo tekrar uykuya daldı. Ve ona bir bak, tekrardan Sunghoon'u rüyasında görüyor ve Sunghoon rüyasında onu görüyor. Bu neden tekrar ve tekrar oluyor? Ne zaman duracak?

"Yine sen..." Sunoo sızlanırken mırıldandı. Sunghoon dudaklarını büzerek ona baktı. Sunoo'nun eskisi gibi gülümsemesi yoktu, rüyalarında Sunoo'nun her zaman gülümsediğini hatırlıyor. Küçücük bir tane bile. Ama şimdi... Yapmıyor.

Sunoo bakışlarını kaçırmaya çalıştı ama rahatsız hissettil "Neden bana bakıyorsun?" Kaşlarını çatarak konuştu.

"Yapamaz mıyım?" Sunghoon bir kaşını kaldırdı ve Sunoo başını salladı. "Hayır, yapamazsın. Şimdi bakmayı kes." Gözlerini devirerek Sunghoon'un gülümsemesine neden oldu. Ona bakmaya devam etmek istiyor. Bu çocuğu sinirlendirmek iyi hissettiriyor.

"Yapmayacağım." (Bakmaya devam edeceğim anlamında.)

Sunoo sakinliğini koruyarak derin bir nefes aldı. "Neden?" Çok sahte bir gülümsemeyle sordu.

"Çünkü istemiyorum." Sunoo'ya yaklaştı ve genç olanın paniğe kapılmasına neden oldu.
Geri çekildi.

Sunghoon, tepkisini görmek için onu kızdırmayı düşündü.

Yani, yaptı. Sunoo'ya yaklaştı ve onun çok kez gözünü kırpıştırdığını gördü. Sunoo, önündeki çocuğa kıyasla kendini çok küçük hissediyordu.

"D-daha fazla gelmeyi bırak..." Sunoo kekeledi, aklından yüzünü ovuşturdu. Sunghoon yüzünde hafif bir sırıtışla başını eğdi.

"Neden?"

Durdu. Sunoo da durdu ve Sunghoon fırsattan yararlanarak yüzüne düşen bir tutam saçı kulağının arkasına koydu. Sunoo hareketsiz kaldı domates gibi kızardı ve tüm yüzünün ısındığını hissetti.

Sunghoon kahkahayı patlattı. Diğer çocuk büyümüş gözlerle kaşlarını çattı. "Niye gülüyorsun?!"

"Gerginken çok komiksin!" Sunghoon kahkahalar arasında, Sunoo'nun elini dramatik şekilde kalbinin üzerine koymasına neden oldu.

"Komik değil!" Sunghoon'u itti ve oradan uzaklaştı ama Sunghoon onu takip etti. "Hadi ama, şakaydı!"

Sunoo kaşlarını çatarak ve suratını asarak onu görmezden geldi. "Beni yalnız bırak." Ellerini göğsünde birleştirerek konuştu. Sunghoon sırtını sıvazlamadan önce bir kez daha kıkırdadı.

"Üzgünüm." Dedi. Şimdi daha ciddiydi ama yine de gülümsüyordu. Sunoo gözlerini devirmeden önce ona bir bakış attı. "Bunu bir daha yapma."

Sunghoon başını salladı. Küçük olan oradan uzaklaşmaya başladı. "Nerede yaşıyorsun?" Sunghoon aniden sordu. Sunoo'nun kaşlarını çatmasına ve kafasını ona çevirmesine neden oldu. Nerede yaşadığını neden bilmek istiyor? O bir çeşit... Geceleri evinize gelip sizi öldürecek bir iblis mi? ( skwkwjjww)

Bu düşünce çocuğun tüylerini diken diken etti. "Neden?" Sordu. "Pekala, belki buluşabiliriz." Dedi Sunghoon ve elini Sunoo'nun omzuna koydu.

Sunoo ne diyeceğini bilemedi. Gerçek bile değilse neden buluşmak istiyor? Ya da öyle mi?

"Uhm... Hayır teşekkürler." Sunoo sahte bir şekilde gülümsedi. Sunghoon kaşlarını çattı ama yüzünde sinir bozucu bir gülümsemeyle Sunoo'nun onune geçerek daha ileri gitmesini engelledi.

"Benimle gerçek hayatta buluşmak istemiyor musun?" Sunghoon başını eğdi. Sunoo hemen kafasını salladı. "Hayır."

Sunghoon'un gülümsemesi somurtmaya dönüştü. "Ah, her gece rüyada buluşuyorsak gerçek hayatta neden buluşmuyoruz? Aynısı olurdu."

Büyük olan, gerçekten söylemeden bu çocukla gerçekten buluşmak istediğini göstermek isteyerek sızlandı.

Sunoo düşünmek için durdu. Onunla buluşmalı mı? İstese de bir yanı rüyalarından biriyle tanışmanın tehlikeli olduğunu söylüyordu. Gerçek olup olmadığını bile bilmiyordu! Rüyalarından bir karakterin ona doğru olduğunu söylemesini isterdi?

"Hâlâ hayır." Diye fısıldadı. Yüzünü Sunghoon'a çevirdi. Büyük olan kaşlarını çattı ve içini çekti.
Sunoo ondan uzaklaştı, aklı başka yerdeydi. Dakikalar önce yaşanan sahne.

Aklini kaçırmasına neden oldu. Karşısındaki adam o kadar çekici ki eğer odaklanmasa pişman olacağı bir şey yapabilirdi.

Ya da olmayacağı.

Sunoo hissettiği utanç nedeniyle hemen yüzünü sakladı. Neden bunu düşünüyor?!

Sunghoon, Sunoo'nun kulaklarının nasıl kızardığını fark etti ve kıkırdadı. Genç olanın gözleri Sunghoon'a gitti ve sonra durdu. Bu adam gerçek hissettiriyordu. Ama beyni ona bunun bir sahneleme olduğunu söylüyordu. Beynine mi yoksa kalbine mi güvenmeli?








Kalbine Sunoo'cum kalbine. Heyyo nasılsınız? Sunoo birazcık şapşik ama bir yandan haklı da. Yani... Sonuçta rüyandaki bir insana yaşadığın yeri söylemek garip olur amaaa bu kişi sunghoon'sa pek de düşünmeye gerek yok bence sjwlwjowkw. Birazdan (yarım saat sonra fln) diğer bölümü atacağım. Orijinal kitaba oy vermeyi unutmayın. Sizleri seviyorum canım Engene kardeşlerim 🌼🧡

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin